Asteikolla 1-5? Ja laita etunimi esiin.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Oon nuorekas ja komea ☺️
- Anonyymi00002
Ennenkäkemättömän rupsahtanut. Arvosana kuitenkin vain B eli kakkonen arvoasteikosta riippuen.
- Anonyymi00003
Ootteko nyt porukalla vanhainkodissa?
- Anonyymi00016
Siellähän ne vanhat ukot tuppaa oleen. Onneks heille ajankuluks tehty tää suomi24 niin ei tuu aika pitkäks. 🤓
- Anonyymi00004
Naiseni on luonnollisesti paljon nuorempi ja pitänyt itsestään hyvää huolta ja on ”maailman kaunein nainen” tietenkin silmissäni, 5+. Näillä elintavoilla ja iällä minun pitäisi olla valtavan rupsahtanut ja vanhan näköinen. Synnyn jostain syystä kuitenkin kuin Feenix-lintu joka päivä uudestaan, joten se on pelastanut paljon, itselle 4.
- Anonyymi00005
Viisi. Nefertiti.
- Anonyymi00006
Ihan sama miltä näyttää. Rakastuminen ei siitä mihinkään katoa.
- Anonyymi00007
Eli on täysin rupsahtanut?
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli on täysin rupsahtanut?
En ole edes nähnyt häntä vuosiin. Ei millään "rupsahtamisella" oikeasti ole pskaakaan väliä silloin kun sydän on pelissä mukana.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ole edes nähnyt häntä vuosiin. Ei millään "rupsahtamisella" oikeasti ole pskaakaan väliä silloin kun sydän on pelissä mukana.
No ei olekaan.
En selitä.
- Anonyymi00008
Ei ole tupsahtanut
- Anonyymi00009
Saa mut tahtomaan edelleen.
- Anonyymi00010
Tahtoo rupsahtaa syliisi, ota mua rypyistäni kiinni, anna hellä suudelma kuoppaiseen naamaani, kuiviin huulini, jotka janoavat vettä, mettä, anna minun kokea sinun pulppuava kosteutesi, joka peittää kuivan maan, saa minut taas heräämään eloon, toivoen, lempeän tuulen tuovan takaisin, nuoruuden lähteen, tyrmäävät hajut, intohimosta värisevät kädet, jotka vaativat päästä hedelmälliseen laaksoon, yksinoikeudella, mutta hellästi ja samaan aikaan, kovasti haluten.
- Anonyymi00011
Minkälainen ilkimys tekee tällaisia aloituksia? Kaikki rupsahtaa joskus.
- Anonyymi00017
No oiskohan se oman iän miettiminen aloituksen taustalla jollakin miehellä?
Täällähän suurin osa eläkeläisiä aikaansa viettämässä ja miehillä ikääntyminen on pahempi kuin naisilla. Ne on ne elämäntavat mitkä ratkaisee miten ikääntyy toki ne geenit myös mutta huonoilla elintavoilla rupsahtaa ennen aikojaan.
- Anonyymi00013
Ihana hymy, verevät huulet ja kaunis katse. 1
- Anonyymi00015
ei ole naamasta komein mutta en ole minäkään ns näteimmästä päästä :D olis mulle sopiva koska kumminkin pitkä ja raamikas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574