Miksi leikit tunteilla?
Miksi leikit tunteilla?
20
239
Vastaukset
- Anonyymi00003
Miksi käyt p*skalla? Tuleeko sullekin tarve ihan pyytämättä?
En ole pyytänyt näitä tunteita eikä ne stana lähe kulumallakaan. Siinä lyhyesti ja ytimekkäästi. - Anonyymi00004
kyllä mä olen joskus muinoin vähän syntinen ja kelju ollu mikäli ollu sillä pirullisella vekkuli tuulella. nykyään tykkään ottaa rauhallisesti ja rakkaus etä miestä kohtaan pysyy vaikka ei ny mitään ollakkaan.
- Anonyymi00011
Kuka on tää etä.ies? Haluun tietää!
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuka on tää etä.ies? Haluun tietää!
mun.
- Anonyymi00005
Lapset leikkii tunneilla. Opettele puhumaan IRL
- Anonyymi00006
En ole ap mutta soitanko ovikelloa?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En ole ap mutta soitanko ovikelloa?
Koputa mieluummin, niin kukaan ei kuule, ku tuut... sivusta
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koputa mieluummin, niin kukaan ei kuule, ku tuut... sivusta
Koputtaisin vaimeasti, huomiota herättämättä. Minkä verran sinulla olisi aikaa?
- Anonyymi00008
Kaikelle on syynsä. En tahalleen toimi näin
- Anonyymi00010
Olet tainnut itse leikkiä?
- Anonyymi00012
Näin halusit ja siihen ei ole mitään sanomista. Ei tunteet ole leikkiä, kasva vähän!
- Anonyymi00013
kaipaa sinä loppu elämäsi sitä kuus vuotta vanhaa minua kyllä vähän heijasteli suhteeseen, ihmiset muuttuu jne, sivusta
- Anonyymi00014
Ei mikään koskaan ollut leikkiä... Luulisi sen näkyneen.
- Anonyymi00015
Laita viestiä suoraan ja toivota hyvää juhannusta niin tiedän että ajattelet minua.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Laita viestiä suoraan ja toivota hyvää juhannusta niin tiedän että ajattelet minua.
Tää se olis minullakin. Siitä sen tietäisi lopullisesti ja takuu varmasti. sivus
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olen kyllä laittanut.
- Anonyymi00018
Oon ihminen joka saattaa kuvitella tilanteen päässäni ja ruveta sitte itkemään sen takia. Tunnen niin voimaaksti. Tietyä leikkihän se on.
- Anonyymi00020
Tunneilla
- Anonyymi00021
Kenen tunteilla???
- Anonyymi00023
Siitä oli leikki kaukana 😳
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466