Piti ostaasuotatin ja yli 8 litraa öljyä
Öljynvaihto autoon
21
92
Vastaukset
- Anonyymi00001
8? Ei taida, ollu pikku fiiatti
- Anonyymi00005
Eipä oo ei. 3,2 litran V6 on tämän auton kone
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eipä oo ei. 3,2 litran V6 on tämän auton kone
Mut ei minun tarvii liian usein öljyjä edesvaihtaa. 4 vuoteen kilometrejä tullut vajaa 5000.ja 10 000 välein vaihdan
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eipä oo ei. 3,2 litran V6 on tämän auton kone
No mikäs suto se on?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mut ei minun tarvii liian usein öljyjä edesvaihtaa. 4 vuoteen kilometrejä tullut vajaa 5000.ja 10 000 välein vaihdan
Nii mutta jos on esim 5 vuotta vanha, öljy, ja vaikket ajasikaan 10 000 siihen mennessä, kannattaa silti vaihtaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nii mutta jos on esim 5 vuotta vanha, öljy, ja vaikket ajasikaan 10 000 siihen mennessä, kannattaa silti vaihtaa
No tuokin on suhteellista, jos on long life tyyppinen öljy, niin ei tarvi
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
No mikäs suto se on?
Mersu
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mersu
Näin aattelinkin, että joku saksalainen se on isommalla koneella, kun öljyntilavuus on noin iso
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Näin aattelinkin, että joku saksalainen se on isommalla koneella, kun öljyntilavuus on noin iso
Äläpä mithään. Tulpanvaihto se vasta oikea lysti onkii tähän autoon. Kutoskone mutttta... 12 tulppaa menee
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Äläpä mithään. Tulpanvaihto se vasta oikea lysti onkii tähän autoon. Kutoskone mutttta... 12 tulppaa menee
2 per sylinteri
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Äläpä mithään. Tulpanvaihto se vasta oikea lysti onkii tähän autoon. Kutoskone mutttta... 12 tulppaa menee
Jos ostaa ihan kalleinta, priimaa tulpat, niin äkkiä on muuten tulpilla hintaa joku 400-500e
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eipä oo ei. 3,2 litran V6 on tämän auton kone
Ei noin pienessä moottorissa ole 8l öljytilavuutta, keksi parempia juttuja.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei noin pienessä moottorissa ole 8l öljytilavuutta, keksi parempia juttuja.
Kysyppä tekoälyltä. Se todistaa sen sinulle.
Tähän malliin menee myös 12 sytytystulppaa - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei noin pienessä moottorissa ole 8l öljytilavuutta, keksi parempia juttuja.
"Malliin C209 (CLK 320) V6-moottorilla (M112) öljytilavuus on 8 litraa suodattimen vaihdon yhteydessä. Sytytystulppia tarvitaan yhteensä 12 kappaletta, sillä moottorissa on kaksi tulppaa per sylinteri.ÖljynvaihtoTilavuus: 8,0 litraa.Luokitus: Käytä MB-hyväksyttyä (esim. MB 229.5) öljyä (esim. 5W-40 tai 0W-40).Tarkistus: W209-mallissa ei ole perinteistä mittatikkua, joten tarkista öljymäärä auton ajotietokoneen salavalikon tai sähköisen öljyntunnistimen kautta.SytytystulpatMäärä: 12 kplVaihtoväli: Yleensä noin 60 000 – 100 000 kilometriä riippuen käytetyistä tulpista (kuten Iridium/Platinum).Tekniset vinkit: Koska kyseessä on kaksoissytytysjärjestelmä ja puolat ovat tulppien päällä, tarkista samalla ettei venttiilikopan tiivisteistä vuoda öljyä tulppien poteroihin."
- Anonyymi00002
Mulla riittää reilu 5l omaan
- Anonyymi00003
Ei taida olla kovin vakaa käsi.
- Anonyymi00004
😂😂
- Anonyymi00015
Ei kait siinä
Sillä tavalla se auto myös kestää kun sen huoltaa - Anonyymi00016
Mielikuvitusauto. Oikeitten autojen omistajat huollattaa liikkeessä.
- Anonyymi00020
Niin huollaran minäkin, yksityisellä sellasella ja hinnaksi tuli 20e
- Anonyymi00018
Laita hydrauli öljyä,lyö tyhjää vitosellakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372