Ihan hirveästi. Miksi kaikki meni silloin, niinkuin meni.. ? Jäi ikuinen ikävä 😞
Kaipaan sinua
20
371
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uutta matoa onkeen vaan
- Anonyymi00003
Mitä missä milloin kuka
- Anonyymi00004
En todellakaan tiedä vastausta.
- Anonyymi00006
Kirjoitetut sanat. Ei voi mitään.
- Anonyymi00007
Oliko se silloin reilu yheksän vuotta sit?
- Anonyymi00010
Todella monta vuotta on häirikkö stalkannut!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Todella monta vuotta on häirikkö stalkannut!
Eli et ole aloittaja? Hän ilmaisi myönteisessä muodossa.. siksi halusin kysyä että olisko sama .. itse en muuta kuin kysyn etsimääni löytääkseni tuttua.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli et ole aloittaja? Hän ilmaisi myönteisessä muodossa.. siksi halusin kysyä että olisko sama .. itse en muuta kuin kysyn etsimääni löytääkseni tuttua.
Ei ole aloittaja, kommentoi joka keskustelussa samoja juttuja. sivusta
- Anonyymi00014
Paljon pitempi aika.
- Anonyymi00015
OLI!
- Anonyymi00016
Täällä joku muu vastailee kokoajan. On pitempi aika kuin tuo 9 v.
-ap-
- Anonyymi00008
En tiedä, mutta niin on. :(
- Anonyymi00013
Minä ole ikävöinyt paljon nuorempaa henkilöä vaan päinvastoin, olen ihmetellyt miten kukaan voi toimia noin kauan kuin hän toimi! Vaikka kuinka yritin saada hänet ymmärtämään etten halua olla missään tekemissä hänen kanssaan monin eri tavoin, niin ei se mennyt perille!
- Anonyymi00009
Minä en ole ikävöinyt ketään 20 vuoteen! Ja sellainen elämä on todella hyvää elämää, kun kukaan ei vaadi minulta mitään!!
- Anonyymi00017
Miksi toimit niin, että asiat menivät kuten menivät?
- Anonyymi00018
Ei ollut minusta johtuva asia. En avaa tätä sen enempää.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ollut minusta johtuva asia. En avaa tätä sen enempää.
Kaikki toimintasi on aina moitteetonta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kaikki toimintasi on aina moitteetonta.
???
- Anonyymi00019
Meni miten mun kanssa helppo ryssiä jo alkuun het kun valehtelee mulle se oli siinä mulle jo valkoinenvalhe on valhe tyssäs siihi ei tarvi miettiä mitään sen enempää
- Anonyymi00021
Vaatimaton kaunis ja nuorekas, lisäksi huumorintajuinen nainen on paras! Ei kysele äijän menoista. Laittaa ruokaa ja pukee lapset kouluun. Vielä yhdet ja sitten lasku, sanoo mies!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381