Nyt on vakavan harkinnan paikka. Pitääkö meidän Vihreiden sietää Sofia Virtaa, tällaista puiheenjohtajaa. Jolle vain oma etu on tärkeintä. Hän vähät välittää meidän puolueesta. Tätä menoa hän sen tuhoaa
Pitääkö meidän sietää Sofia Virtaa???
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Dunja:
Virta on rabulisti, joka pyrkii horjuttamaan persuja, eduskuntaa,
hallitusta.- Anonyymi00003
Yle julkaisi tiedon jonka mukaan S Virta on ollut vain YHDESSÄ kaupunginvaltuuston ja aluevaltuuston kokouksessa.
Häntä äänesti yli 6600 ihmistä jotka hän on pettänyt
- Anonyymi00004
Juuri niin. Toista kertaa ei tää huipakka petä. Kuka nyt häntä äänestäis.pelle pimu. yäg!
- Anonyymi00005
Teinin käytös. Kannattaisi vaihtaa puheenjohtajaa. Minusta Oras Tynkkynen olisi fiksu?
- Anonyymi00006
Persutoimittajan hyökkäys epäonnistui.
- Anonyymi00007
Minä minä minä
Kertoo yle aamutv
Katso - Anonyymi00008
Kyllä on kummallista, ettei rahaa osata/voida palauttaa takaisin valtion pohjattomaan kassaan tässä Virran tapauksessa! On kuulemma korvamerkittyä ja siinä syy? Kuulostaa todella typerältä.
- Anonyymi00009
Pakko sietää kun kerran hölmöt äänestäjät on äänestänyt. Niin minäkin äänestin Timo Vornasta , kyllä se on vaan siedettävä vaalikauden loppuun.
- Anonyymi00010
Ei Sofiaa saa erottaa ja hänen ei tule itse erota missään tilanteessa.
Sofia on täysin rehellinen. Hän näyttää millainen Vihreä on. Samanlaisia ovat kaikki muutkin Vihreät. Vain oman edeun tavoittelijoita, kieroja venkoiljoita. He vain ovat vielä kierompia ja peittelevät ovelasti tekojaan ja mielipiteitään.
Sofian on jatkettava puheenjohtajana ja samanlaisena. Näin me muut tiedämme millaisia vihjreät oikeasti ovat.- Anonyymi00012
Sofia on jus kuten vihreiden kuuluu ollakin.
- Anonyymi00011
ei kai tuota kukaan siedä, ukkokin lähti menemään.
- Anonyymi00013
Persu-Oskarillakin kauna sai kiehumaan. Kaljamahainen toimittelija on kateellinen.
- Anonyymi00014
Kauanko meidän pitää sietää rasistipersuja ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368