venäjä on jo pidemmällä sisällä kuin tämä kartta näyttää. https://www.pravda.com.ua/eng/news/2026/06/16/8039670/
Kostiantynivka menetetty kohta
13
79
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yksinäinen tiltu yrittää valaa uskoa itseensä.
Onko tuo nyt tiltuilua jos Ukrainalaisetkin kirjoittavat asiasta?
Jos Ukrainalaisten omat uutiset rintamatilanteesta eivät kelpaa, niin mistä sen totuuden voi lukea?- Anonyymi00003
lahtimies86 kirjoitti:
Onko tuo nyt tiltuilua jos Ukrainalaisetkin kirjoittavat asiasta?
Jos Ukrainalaisten omat uutiset rintamatilanteesta eivät kelpaa, niin mistä sen totuuden voi lukea?en tiedä erottaako hän venäjän ukrainasta koska kummatkin käyttää kyrlisiä
Anonyymi00003 kirjoitti:
en tiedä erottaako hän venäjän ukrainasta koska kummatkin käyttää kyrlisiä
Suomalaisilla on maailmasta heikot tiedot joten varmaankin osa luulee että kaikki lehdet joiden nimessä on ”Pravda" ovat Venäläisiä.
- Anonyymi00008
lahtimies86 kirjoitti:
Onko tuo nyt tiltuilua jos Ukrainalaisetkin kirjoittavat asiasta?
Jos Ukrainalaisten omat uutiset rintamatilanteesta eivät kelpaa, niin mistä sen totuuden voi lukea?Tiltut ovat juurikin kertoneet että ukrainalaiset valehtelevat aina.
- Anonyymi00002
Palstalla on sääntö, että faktat kielletään, ei poikkeus.
- Anonyymi00004
Faktat kielletään jos ne voi tulkita Venäjän kannalta edullisiksiksi.
Ja kun ei oikein ymmärretä mitä ne tarkoittavat, ne kielletään varmuuden vuoksi.
Ukrainalle edullista faktaa ei juuri ole, mutta juttua sen saavutuksista sitäkin enemmän.
- Anonyymi00005
Venäjä etenee kaikista suunnista kaupungin ulkoreunoille. Motittaa puolustajat.
- Anonyymi00007
Harva osaa edes kirjoittaa kaupungin nimen, harvempi osaa löytää kartalta.
Todellinen veret seisauttava suurvoitto naZeille siis tulossa 🤣 - Anonyymi00009
Nehän olivat osimoilleen tuolla jo 4 vuotta sitten. Hämmästyttävää sotilaallista osaamista, suorastaan neroutta.
- Anonyymi00012
Vain venäläisiltä onnistuu.
- Anonyymi00010
KUN Venäjä on jo neljä vuotta ”jatkuvasti edennyt” Ukrainassa niin kaipa se on pyörinyt siellä ympyrää kun ei ole vielä edes Atlantin rannalla?
Tiltun jutut alkaa olla jo ratkiriemukkaita?🥸🤡😅🤣😀🤪😂🇷🇺👎 - Anonyymi00011
Niin, vain lopputulos ratkaisee. Samoin mitä Pokrovskissa.
Kommenteilla ei sotia ole koskaan voitettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504