Tiedättekö mitä lietemies sanoi kun näki Timo Soinin Huittisten torilla
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Hän toivotti tervetulleeksi vilkkaalle lietepitäjän torille samalla esitellen lietekalustoa, joka oli pantu esille.
Lietemies myös kritisoi lietepitäjän hallituksen päätöstä olla rakentamati suihkulähre/ lietemiespatsasta, vaikka lietevaliokunta oli antanut hankkeelle vihreetä valoa.
Lisäksi hän kertoi huittisten vetovoimasuuresta matkailualalla johtuen elinvoiman panostuksesta huittisjärven suajeluun sekä panostuksesta lieterantaan. Kertoi myös saunan olleen pantu lämpiämään lieterannan sauhusaunalla.- Anonyymi00003
Lietemies patsas on jo sahkolla.
- Anonyymi00002
Kysy varmaan lietemies Soinilta tuliko iso jytky
- Anonyymi00004
Soinilla on toinen jalka vaivoin irtoamassa kotipesästä Persuista ja toinen jalka repii jo vimmalla Kepun ehdokaslistan suuntaan.
Toivottavasti Timpan haarat kestää, eikä koko mies repee kahtia.- Anonyymi00005
Aina joskus poikkeen pakarilla mihin sipponen lähtenyt aina siellä näin nyt ei ole näkynyt aikoihin
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aina joskus poikkeen pakarilla mihin sipponen lähtenyt aina siellä näin nyt ei ole näkynyt aikoihin
Tarkotitko perkolaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tarkotitko perkolaa
Joo ja niitäkin on ainakin kaksi.
- Anonyymi00008
Toinenkin pa::::ka liikkeellä.
- Anonyymi00010
Kyllä vampussa asuu tai asui legendoja en nyt nimiä mainitse. Eikä lietemies mahdu top 3
- Anonyymi00011
"Tämänkin joku idiootti taatusti laittaa Huittisten osastolle".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551611
- 721156
- 113868
- 85707
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37537- 45507
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M73461Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.31434Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa132417- 36413