Esittelee uutta eukkoaan.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Ärsyttävä ukko.
- Anonyymi00002
Tykkään hänestä. Eikä rouva enää mitään uusi ole. Komea pariskunta.
- Anonyymi00003
Tais olla jonkun naisten lehden kannessakin🤭kauneus ja komeus on katsojan silmässä
- Anonyymi00004
Olkoon mikä olkoon mutta kuolleen vaimonsa muistot voisi jättää ihan itselleen eikä tehdä lehdissä niistä jatkuvaa tarinaa.Pitäisi osata sen verran jo ajatella tuon ikäisen miehen🙄
- Anonyymi00005
Ihana asia, kun löysi uuden rakkauden, kun hänen vaimonsa kuoli syöpään. Kel onni on sen kätkököön. On vain sanonta.
- Anonyymi00006
Naapurin Keijokin löysi uuden rouvan kun edellinen vaihtoi seurakuntaa,mutta ei tarvi revitellä asiaa jokaiselle vastaantulijalle.Ken kaipaa imelää rakkaus/kuolema draamaa,voinee ostella asiaa koskevia pokkareita.
- Anonyymi00007
Tommy on niin itserakas, että oksennus tulee 🤮
- Anonyymi00009
En ihmettelisi vaikka käyttäisi vaaleanpunaisia pikkareita ja naisten hajuvettä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
En ihmettelisi vaikka käyttäisi vaaleanpunaisia pikkareita ja naisten hajuvettä.
Jos sinä käytät niin se ei tarkoita sitä, että muut käyttää!
- Anonyymi00008
Ränti on varmaan tapetoinut kotinsakin omilla kuvillaan.
- Anonyymi00010
Frönti on hieno mies ja onnensa ansainnut. Kaikkea hyvää jatkoon.
- Anonyymi00011
Hän voisi pitää onneaan jo poissa julkisuudesta. Uskotaan se jo vähemmälläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493