Mulla on vain yksi pyyntö mies

Anonyymi-ap

Päästän sinut vapaaksi minusta. Ollaan kavereita. Sitten se pyyntö, että lukisit minun kirjoitukseni. Olisiko se liikaa vaadittu? Sitten joskus. Arvostaisin sitä todella paljon.

17

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Okay then bye bye then 👋

• Anonyymi00003

Ei kun ollaan kavereita.

• Anonyymi00002

Raapustaa sitten vaan.

• Anonyymi00004

Heti kun taas kykenen.

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00008

Nuppini toimii, eikä lähimuistissakaan ole vikaa, joten en jaksa lukea useaan kertaan asioita.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Nuppini toimii, eikä lähimuistissakaan ole vikaa, joten en jaksa lukea useaan kertaan asioita.

Okei, huomaan ettet arvosta ajatuksiani paskan vertaa. Halusit vain housuihini. Se on sun asiasi ja prioriteettisi. Oli hyvä huomata tämä ennenkuin olisi mennyt niin pitkälle, koska nytkin jo sattui. Ymmärrätkö sinä sitä? Sinun asemassasi ei yritetä vain uida jonkun pöksyihin. Se laskee arvostusta aika paljon. Eri asia, jos olisi ollut kyse rakksudesta ja siihen liittyvästä halusta. Nyt tuntuu että olisit vain käyttänyt minua hyväksesi. Olisit lopulta vain lisätraumatisoinut minut. Jättänyt kun olisit saanut haluamasi. Onko sulla aivoja?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Okei, huomaan ettet arvosta ajatuksiani paskan vertaa. Halusit vain housuihini. Se on sun asiasi ja prioriteettisi. Oli hyvä huomata tämä ennenkuin olisi mennyt niin pitkälle, koska nytkin jo sattui. Ymmärrätkö sinä sitä? Sinun asemassasi ei yritetä vain uida jonkun pöksyihin. Se laskee arvostusta aika paljon. Eri asia, jos olisi ollut kyse rakksudesta ja siihen liittyvästä halusta. Nyt tuntuu että olisit vain käyttänyt minua hyväksesi. Olisit lopulta vain lisätraumatisoinut minut. Jättänyt kun olisit saanut haluamasi. Onko sulla aivoja?

Tuo on sinun päässäsi. Meinaatko että en pääsisi pöksyihin jos haluaisin? Uhriudut, vaikka maalaat minusta kuvan mitä en ole. Ja tiedät sen. Toki jos tapasi on hyökätä, niin oma valinta. Ei tuota vaan lopputulosta mitä kaipaat.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuo on sinun päässäsi. Meinaatko että en pääsisi pöksyihin jos haluaisin? Uhriudut, vaikka maalaat minusta kuvan mitä en ole. Ja tiedät sen. Toki jos tapasi on hyökätä, niin oma valinta. Ei tuota vaan lopputulosta mitä kaipaat.

Ei mene noin. Tiedätkö että kun minä päätän jotain oikeasti, niin se pysyy. Olen jääräpää. Sinä et tule koskaan pääsemään pöksyihihi, jos et tee jotain laitonta. En suostu siihen. Mitä luulet minun kaipaavan? Et taida edes tietää. Kaipasin jotain suurempaa sielujen yhteyttä, rakkautta, yhteistä tulevaisuutta, jopa yhteistä elämäntyötä. Okei, isoja juttuja, mutta hasveilen joskus isosti. Se on käsitelty. En kaipaa sulta mitään. Mun elämän tärkein asia ei ole seksi. Voitko kuvitella. En uhriudu. Neuvon edelleen etsimään sen maksullisen. Se tekee kaikki temput mitä haluat. Ei minusta sellaiseen olisikaan.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei mene noin. Tiedätkö että kun minä päätän jotain oikeasti, niin se pysyy. Olen jääräpää. Sinä et tule koskaan pääsemään pöksyihihi, jos et tee jotain laitonta. En suostu siihen. Mitä luulet minun kaipaavan? Et taida edes tietää. Kaipasin jotain suurempaa sielujen yhteyttä, rakkautta, yhteistä tulevaisuutta, jopa yhteistä elämäntyötä. Okei, isoja juttuja, mutta hasveilen joskus isosti. Se on käsitelty. En kaipaa sulta mitään. Mun elämän tärkein asia ei ole seksi. Voitko kuvitella. En uhriudu. Neuvon edelleen etsimään sen maksullisen. Se tekee kaikki temput mitä haluat. Ei minusta sellaiseen olisikaan.

Parempi varmaan olla vaan hiljaa kunnes rauhoitut, ja luet viestiketjun uudestaan läpi. Asenteesta ja aiheettomista syytöksistä ei tule kyllä pisteitä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Parempi varmaan olla vaan hiljaa kunnes rauhoitut, ja luet viestiketjun uudestaan läpi. Asenteesta ja aiheettomista syytöksistä ei tule kyllä pisteitä.

Olen rauhallinen. Jos mun asenne ei ole antaa seksiä varatulle miehelle vaikka hän ei muuta minusta halua, niin mitä pahaa siinä on..en minä sun pisteitä tarvi. Teen omat johtopäätökseni ja thats it. Edelleen get over it.. et tule saamaan minulta seksiä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olen rauhallinen. Jos mun asenne ei ole antaa seksiä varatulle miehelle vaikka hän ei muuta minusta halua, niin mitä pahaa siinä on..en minä sun pisteitä tarvi. Teen omat johtopäätökseni ja thats it. Edelleen get over it.. et tule saamaan minulta seksiä.

En sitä missään vaiheessa ole pyytänytkään. Se ei ole hahmottunut näköjään vieläkään.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En sitä missään vaiheessa ole pyytänytkään. Se ei ole hahmottunut näköjään vieläkään.

Ei siltä ole vaikuttanut. Siellä on nuotenkin monta ihanaa ihmistä, joten tuskin suljet ovea edestäni. Voimme toki jutella edelleen.

• Anonyymi00006

Haluaisin olla sun kaveri, mutta haluaisin ainakin yhden kerran tehdä ”sitä” kanssasi,, kun olen siitä niin kovin haaveillut.

• Anonyymi00007

Siitä en ole ollenkaan varma. Jos vain sitä halusit, niin se vähän jopa loukkaa minua. Etsi vaikka joku pamela, eiköhän sulla ole rahaa jos et saa tarpeeksi vaimoltasi. On varma saanti ja ketään ei satu.

• Anonyymi00011

Ajattelit että olen helppo pano. Tiedätkö että en halua antaa sun luettavaksi yhtään mitään. Eli ei tarvi vaivautua.

• Anonyymi00017

Sivusta, ihmettelen että kannattaako yrittää viritellä mitään suhdetta - edes kaveruutta - tyyppiin jota et arvosta kovin korkealle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe