Suhteessa vakautta sekä rehellisyyttä?
Kuinka paljon arvostat
31
248
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvin paljon. Ovat molemmat yksiä korkeimmalle arvostamistani ominaisuuksista.
- Anonyymi00011
Hyvä. Voin sitten tunnustaa, että olen pettänyt sinua useamman kerran! Kiitos ymmärryksestä rakas! 🙏🏻
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hyvä. Voin sitten tunnustaa, että olen pettänyt sinua useamman kerran! Kiitos ymmärryksestä rakas! 🙏🏻
Sinun kannattaa kertoa tuo sille sinun rakkaallesi. Minä en tee tuolla tiedolla mitään. Toivottavasti hän arvostaa epärehellisyyttäsi ja epävakauttasi, josta tuo toimintasi kertoo.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinun kannattaa kertoa tuo sille sinun rakkaallesi. Minä en tee tuolla tiedolla mitään. Toivottavasti hän arvostaa epärehellisyyttäsi ja epävakauttasi, josta tuo toimintasi kertoo.
Rehellisyyttä arvostan ylitse muun, mutta jokainen meistä tekee omat valintansa ja mun ei tarvitse hyväksyä toisen valintoja jotka ovat ristiriidassa oman arvomaailmani kanssa, jolloin teen omat ratkaisuni tilanteen suhteen -saatuani tiedoksi asioita joita olet tehnyt omilla valinnoillasi.
Jokainen tekee omat valintanta ja kantaa myös niiden seuraukset. Muodossa tai toisessa. - Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Rehellisyyttä arvostan ylitse muun, mutta jokainen meistä tekee omat valintansa ja mun ei tarvitse hyväksyä toisen valintoja jotka ovat ristiriidassa oman arvomaailmani kanssa, jolloin teen omat ratkaisuni tilanteen suhteen -saatuani tiedoksi asioita joita olet tehnyt omilla valinnoillasi.
Jokainen tekee omat valintanta ja kantaa myös niiden seuraukset. Muodossa tai toisessa.Minä en ole tehnyt mitään ihmeemoiä. Kohdista sanasi parempaan kohteeseen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hyvä. Voin sitten tunnustaa, että olen pettänyt sinua useamman kerran! Kiitos ymmärryksestä rakas! 🙏🏻
Jatkuva ja toistuva epärehellisyys ja epävakaa käytös ei muutu rehellisyydeksi ja vakaudeksi sillä, että löytää kerran itsestään sen verran selkärankaa, että tunnustaa touhunsa. Kaikella on seurauksensa ja teoilla rangaistuksensa. Jotkut oppivat niistä, mutta toiset taas eivät.
- Anonyymi00030
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hyvä. Voin sitten tunnustaa, että olen pettänyt sinua useamman kerran! Kiitos ymmärryksestä rakas! 🙏🏻
En kirjoita Kulta Rakkani koskaan tällaista
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
En kirjoita Kulta Rakkani koskaan tällaista
Trollaavat välissä toisen suulla
- Anonyymi00002
Valehtelu ja draama on paljon jännempää, eli en arvosta yhtään
- Anonyymi00003
Molempia arvostan korkealle. Siksi meistä ei voi tulla ilmeisesti mitään.
n>m - Anonyymi00004
En merkkaa mulle mitään. Mieheltä.
- Anonyymi00007
On huomattu juttujesi perusteella.
- Anonyymi00005
Kyllä arvostan, mutta luottamus on tärkein.
- Anonyymi00006
En aio enää koskaan olla suhteessa kenenkään kanssa! Yksi todella kauan kestänyt suhde riittää minulle! Ystäväksi haluan 70v puheliaan miehen!
- Anonyymi00010
Ahdistaa ja ällöttää pelkkä ajatuskin, että pitäisi olla parisuhteessa, koska olen kokenut eroni jälkeen, kuinka ihanaa on olla yksin, eikä kukaan vaadi minulta mitään sellaista, mitä en halua, tai en voi tehdä!
- Anonyymi00008
Ei yhtään, ostovoimaa eniten.
- Anonyymi00009
Vakautta joo rehellisyyttäkin kunhan sitä ei käytetä väärin.
- Anonyymi00012
100%.
- Anonyymi00013
Oon pettäjä mut kerron sen rehellisesti.
m-n- Anonyymi00014
Mitä tarjottavaa sulla on naiselle jos olet tuollainen?
- Anonyymi00015
Kerrotko heti kättelyssä kans? Ei ole reilua antaa ymmärtää muuta.
- Anonyymi00016
Håmå olet!! :D 🙆♂️
- Anonyymi00017
Tiedän mihin se liittyy, mutta koska minä en pidä sinusta ollenkaan niin en todellakaan halua koskaan tutustua sinuun! Sinussa on sellaisia piirteitä joita inhoan todella paljon! Esim. kymmenen vuotta jatkunut stalkkaaminen ja muu häiriköinti talossa! Minua et voi rahalla ostaa, koska inhoan sydämeni pohjasta sinua ja sinun takia menetin itselleni todella rakkaan vakituisen työpaikan! En voi koskaan antaa anteeksi ja jos et lopeta seuraamistani kerron tiettyjä asioita entisille työkavereilleni ja sukulaisilleni, joista osa jo tietää millainen sinä olet ja tuskin haluat että tietty asia tule ison määrän ihmisiä tietoon! Kerron rehellisesti sen, että olet ainoa ihminen jota todella voin sanoa inhovani syvästi!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tiedän mihin se liittyy, mutta koska minä en pidä sinusta ollenkaan niin en todellakaan halua koskaan tutustua sinuun! Sinussa on sellaisia piirteitä joita inhoan todella paljon! Esim. kymmenen vuotta jatkunut stalkkaaminen ja muu häiriköinti talossa! Minua et voi rahalla ostaa, koska inhoan sydämeni pohjasta sinua ja sinun takia menetin itselleni todella rakkaan vakituisen työpaikan! En voi koskaan antaa anteeksi ja jos et lopeta seuraamistani kerron tiettyjä asioita entisille työkavereilleni ja sukulaisilleni, joista osa jo tietää millainen sinä olet ja tuskin haluat että tietty asia tule ison määrän ihmisiä tietoon! Kerron rehellisesti sen, että olet ainoa ihminen jota todella voin sanoa inhovani syvästi!
Sellaista päivää et näe, että olisimme samassa tilasaa toistemme kanssa!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sellaista päivää et näe, että olisimme samassa tilasaa toistemme kanssa!
Todella ahdistavaa, etteivät muut tunnu ymmärtävän sitä etten voi sietää häntä! Ja siksi muutkin yrittävät pakottaa minut tutustumaan häneen, mutta niin ei todellakaan koskaan tule käymään! Käsi ylös jokainen, kukaan teistä ei varmasti halua olla missään tekemisissä syvästi inhoamansa ihmisen kanssa! Joten varmasti ymmärrätte miltä minusta on tuntunut jo monen vuoden ajan! Pitääkö minun kävellä päin punaisia valoja, ennen kuin ymmärrätte minun hätäni!
- Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
Håmå olet!! :D 🙆♂️
Olen tiennyt jo monia vuosia sitten, että hän on homo! En halua elämääni homoa! Haluan ystävksi ikäiseni miehen! Jos yrität pakottaa minut johonkin sellaisen mistä en todellakaan pidä, vannon että kerron sinun salaisuutesi muille! Joten emme koskaan tule olemaan edes ystäviä toistemme kanssa!
- Anonyymi00023
Arvostan paljon. Ne luovat luottamusta.
- Anonyymi00024
Sellaisen miehen mallin saanut joka on todella harvinainen nykypäivänä.
- Anonyymi00029
Minua ei kiinnosta sinun elämäsi pa..an vertaa!
- Anonyymi00026
Rehellisyys on perusarvo elämässä.
Ihan kaikissa ihmissuhteissa. Se oli sitä aikoinaan avioliitossa ja kaikissa ystävyyssuhteissani.
Se on perusta. Jollei sitä ole, ei ole mitään.
Vakaus? Jos se on turvallisuutta ja luotettavuutta niin sitä tarvitsen elämässäni. Se on tärkeää. Se ei tarkoita etteikö elämässä ja ihmissuhteissa voisi olla haasteita. Ainahan niissä on. - Anonyymi00032
Eikös nuo ole niitä tärkeimpiä ominaisuuksia. Uskoisin niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560