Kuinka paljon arvostat

Anonyymi-ap

Suhteessa vakautta sekä rehellisyyttä?

31

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hyvin paljon. Ovat molemmat yksiä korkeimmalle arvostamistani ominaisuuksista.

      • Anonyymi00011

        Hyvä. Voin sitten tunnustaa, että olen pettänyt sinua useamman kerran! Kiitos ymmärryksestä rakas! 🙏🏻


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Hyvä. Voin sitten tunnustaa, että olen pettänyt sinua useamman kerran! Kiitos ymmärryksestä rakas! 🙏🏻

        Sinun kannattaa kertoa tuo sille sinun rakkaallesi. Minä en tee tuolla tiedolla mitään. Toivottavasti hän arvostaa epärehellisyyttäsi ja epävakauttasi, josta tuo toimintasi kertoo.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Sinun kannattaa kertoa tuo sille sinun rakkaallesi. Minä en tee tuolla tiedolla mitään. Toivottavasti hän arvostaa epärehellisyyttäsi ja epävakauttasi, josta tuo toimintasi kertoo.

        Rehellisyyttä arvostan ylitse muun, mutta jokainen meistä tekee omat valintansa ja mun ei tarvitse hyväksyä toisen valintoja jotka ovat ristiriidassa oman arvomaailmani kanssa, jolloin teen omat ratkaisuni tilanteen suhteen -saatuani tiedoksi asioita joita olet tehnyt omilla valinnoillasi.

        Jokainen tekee omat valintanta ja kantaa myös niiden seuraukset. Muodossa tai toisessa.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Rehellisyyttä arvostan ylitse muun, mutta jokainen meistä tekee omat valintansa ja mun ei tarvitse hyväksyä toisen valintoja jotka ovat ristiriidassa oman arvomaailmani kanssa, jolloin teen omat ratkaisuni tilanteen suhteen -saatuani tiedoksi asioita joita olet tehnyt omilla valinnoillasi.

        Jokainen tekee omat valintanta ja kantaa myös niiden seuraukset. Muodossa tai toisessa.

        Minä en ole tehnyt mitään ihmeemoiä. Kohdista sanasi parempaan kohteeseen.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Hyvä. Voin sitten tunnustaa, että olen pettänyt sinua useamman kerran! Kiitos ymmärryksestä rakas! 🙏🏻

        Jatkuva ja toistuva epärehellisyys ja epävakaa käytös ei muutu rehellisyydeksi ja vakaudeksi sillä, että löytää kerran itsestään sen verran selkärankaa, että tunnustaa touhunsa. Kaikella on seurauksensa ja teoilla rangaistuksensa. Jotkut oppivat niistä, mutta toiset taas eivät.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Hyvä. Voin sitten tunnustaa, että olen pettänyt sinua useamman kerran! Kiitos ymmärryksestä rakas! 🙏🏻

        En kirjoita Kulta Rakkani koskaan tällaista


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        En kirjoita Kulta Rakkani koskaan tällaista

        Trollaavat välissä toisen suulla


    • Anonyymi00002

      Valehtelu ja draama on paljon jännempää, eli en arvosta yhtään

    • Anonyymi00003

      Molempia arvostan korkealle. Siksi meistä ei voi tulla ilmeisesti mitään.
      n>m

    • Anonyymi00004

      En merkkaa mulle mitään. Mieheltä.

      • Anonyymi00007

        On huomattu juttujesi perusteella.


    • Anonyymi00005

      Kyllä arvostan, mutta luottamus on tärkein.

    • Anonyymi00006

      En aio enää koskaan olla suhteessa kenenkään kanssa! Yksi todella kauan kestänyt suhde riittää minulle! Ystäväksi haluan 70v puheliaan miehen!

      • Anonyymi00010

        Ahdistaa ja ällöttää pelkkä ajatuskin, että pitäisi olla parisuhteessa, koska olen kokenut eroni jälkeen, kuinka ihanaa on olla yksin, eikä kukaan vaadi minulta mitään sellaista, mitä en halua, tai en voi tehdä!


    • Anonyymi00008

      Ei yhtään, ostovoimaa eniten.

    • Anonyymi00009

      Vakautta joo rehellisyyttäkin kunhan sitä ei käytetä väärin.

    • Anonyymi00012

      100%.

    • Anonyymi00013

      Oon pettäjä mut kerron sen rehellisesti.
      m-n

      • Anonyymi00014

        Mitä tarjottavaa sulla on naiselle jos olet tuollainen?


      • Anonyymi00015

        Kerrotko heti kättelyssä kans? Ei ole reilua antaa ymmärtää muuta.


      • Anonyymi00016

        Håmå olet!! :D 🙆‍♂️


      • Anonyymi00017

        Tiedän mihin se liittyy, mutta koska minä en pidä sinusta ollenkaan niin en todellakaan halua koskaan tutustua sinuun! Sinussa on sellaisia piirteitä joita inhoan todella paljon! Esim. kymmenen vuotta jatkunut stalkkaaminen ja muu häiriköinti talossa! Minua et voi rahalla ostaa, koska inhoan sydämeni pohjasta sinua ja sinun takia menetin itselleni todella rakkaan vakituisen työpaikan! En voi koskaan antaa anteeksi ja jos et lopeta seuraamistani kerron tiettyjä asioita entisille työkavereilleni ja sukulaisilleni, joista osa jo tietää millainen sinä olet ja tuskin haluat että tietty asia tule ison määrän ihmisiä tietoon! Kerron rehellisesti sen, että olet ainoa ihminen jota todella voin sanoa inhovani syvästi!


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Tiedän mihin se liittyy, mutta koska minä en pidä sinusta ollenkaan niin en todellakaan halua koskaan tutustua sinuun! Sinussa on sellaisia piirteitä joita inhoan todella paljon! Esim. kymmenen vuotta jatkunut stalkkaaminen ja muu häiriköinti talossa! Minua et voi rahalla ostaa, koska inhoan sydämeni pohjasta sinua ja sinun takia menetin itselleni todella rakkaan vakituisen työpaikan! En voi koskaan antaa anteeksi ja jos et lopeta seuraamistani kerron tiettyjä asioita entisille työkavereilleni ja sukulaisilleni, joista osa jo tietää millainen sinä olet ja tuskin haluat että tietty asia tule ison määrän ihmisiä tietoon! Kerron rehellisesti sen, että olet ainoa ihminen jota todella voin sanoa inhovani syvästi!

        Sellaista päivää et näe, että olisimme samassa tilasaa toistemme kanssa!


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sellaista päivää et näe, että olisimme samassa tilasaa toistemme kanssa!

        Todella ahdistavaa, etteivät muut tunnu ymmärtävän sitä etten voi sietää häntä! Ja siksi muutkin yrittävät pakottaa minut tutustumaan häneen, mutta niin ei todellakaan koskaan tule käymään! Käsi ylös jokainen, kukaan teistä ei varmasti halua olla missään tekemisissä syvästi inhoamansa ihmisen kanssa! Joten varmasti ymmärrätte miltä minusta on tuntunut jo monen vuoden ajan! Pitääkö minun kävellä päin punaisia valoja, ennen kuin ymmärrätte minun hätäni!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Håmå olet!! :D 🙆‍♂️

        Olen tiennyt jo monia vuosia sitten, että hän on homo! En halua elämääni homoa! Haluan ystävksi ikäiseni miehen! Jos yrität pakottaa minut johonkin sellaisen mistä en todellakaan pidä, vannon että kerron sinun salaisuutesi muille! Joten emme koskaan tule olemaan edes ystäviä toistemme kanssa!


    • Anonyymi00023

      Arvostan paljon. Ne luovat luottamusta.

    • Anonyymi00024

      Sellaisen miehen mallin saanut joka on todella harvinainen nykypäivänä.

      • Anonyymi00029

        Minua ei kiinnosta sinun elämäsi pa..an vertaa!


    • Anonyymi00026

      Rehellisyys on perusarvo elämässä.
      Ihan kaikissa ihmissuhteissa. Se oli sitä aikoinaan avioliitossa ja kaikissa ystävyyssuhteissani.
      Se on perusta. Jollei sitä ole, ei ole mitään.

      Vakaus? Jos se on turvallisuutta ja luotettavuutta niin sitä tarvitsen elämässäni. Se on tärkeää. Se ei tarkoita etteikö elämässä ja ihmissuhteissa voisi olla haasteita. Ainahan niissä on.

    • Anonyymi00032

      Eikös nuo ole niitä tärkeimpiä ominaisuuksia. Uskoisin niin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe