🥰 Ei itketä lauantaina 🥰
Ennen osattiin tehdä hyviä sanoituksia!
(naiselta miehelle kehäkolmen sisällä)
Ei itketä lauantaina - Tapani Kansa
https://youtu.be/X4BiEWq1U4k
Juhannus on lauantaina
23
125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vai on juhannus lauantaina❣️ 😊🥰
- Anonyymi00012
Tuskin osuu viikonlopulle, itse veikkaan tiistaita?
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuskin osuu viikonlopulle, itse veikkaan tiistaita?
Juhannusaatto on aina 19. ja 25.6. välinen perjantai. Juhannuspäivä on sitä seuraava lauantai.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Juhannusaatto on aina 19. ja 25.6. välinen perjantai. Juhannuspäivä on sitä seuraava lauantai.
Paha uskoa tätäkään nyt tässä tilanteessa, missä oon?
- Anonyymi00002
JUHANNUS ON PERJANTAINA
- Anonyymi00005
Mun kalenterissa se on lauantaina 20.6. Perjantaina on vasta juhannusaatto.
- Anonyymi00007
Ei viitsitä murjottaa juhannuksena?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei viitsitä murjottaa juhannuksena?
Juhlapyhinä sitä kaipaa toisen lähelle enemmän jostain syystä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juhlapyhinä sitä kaipaa toisen lähelle enemmän jostain syystä.
Minä en kaipaa ketään, en edes juhannuksena!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä en kaipaa ketään, en edes juhannuksena!
Kaipaat ainakin ikävä-palstaa?
- Anonyymi00003
Pitää olla siis iäkäs jos kuuntelee jtn noin vanhaa ja pitkästyttävää
- Anonyymi00004
Hei, ei ihmisissä niin kuin ei lauluissakaan ole tärkeintä niiden ikä vaan tunne ja tunnelma.
- Anonyymi00006
Nykybiisit ne vasta pitkästyttäviä onkin. Jonkun ich commen hokeminen ei ole mikää sanoitus ja räpit eivät ole musiikkia.
- Anonyymi00008
Et ilmeisesti kuuntele klassista musiikkia. Monet sivistyneet ihmiset kuuntelee ja soittaakin sitä.
- Anonyymi00011
Lisäksi ”Vaiennut viulu” ja Lindan ”Liekinheitin viulu”, kaikki kertoo rakkaudesta riippumatta iästä ja juhannuksesta.
- Anonyymi00010
Tässä on sitten kappale, kun kaksi rakastunutta tapaa...
https://www.youtube.com/watch?v=NpL3dAp9xMs- Anonyymi00014
Lisäksi rytmi on niin rauhallinen, ennättää nautiskella vaikka kahvia samaan aikaan.
- Anonyymi00013
Niin on ja vietän sen lasteni kanssa!
- Anonyymi00018
Niin tekee varmaankin aika moni jolla on lapsia, vaikka ei täällä ilmoittelekaan.
- Anonyymi00019
Ja horny naisia tulee raiskata satuttaa ja etenkin noita heidän saasta lapsia
- Anonyymi00020
Miksi tähän ei saa vastata???
Laitan poliisille tämän kommentin jo pelkästään siksi mitä siinä lukee.. mutta myös sen vuoksi että jotain hämärää siihen liittyy koska ei saa vastata.. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miksi tähän ei saa vastata???
Laitan poliisille tämän kommentin jo pelkästään siksi mitä siinä lukee.. mutta myös sen vuoksi että jotain hämärää siihen liittyy koska ei saa vastata..Wautsi, kolmannella yrityksellä onnistui siihen vastaaminen mut nyt en saa omaani vastata. Tämä toinen yritys nyt.. (:
- Anonyymi00022
🥰🥰🙊🙉💌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533