Onko teille koskaan käynyt niin että

Anonyymi-ap

Jokin esine on tippunut itsestään esim pöydältä ettekä ole löytäneet ilmiölle mitään loogista selitystä?

17

118

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Koirani kuoli niin enkelin siivet jotka olin ripustanut tippuivat seinältä.

• Anonyymi00007

Vastaavaa käynyt itselle erään henkilön kuoleman jälkeen. T. Ap

• Anonyymi00002

Kadotin kolikon harrastuksessa ja autossa se yhtäkkiä kolahti matkustajan puoleisen oven koteloon ilman mitään "järkevää" selitystä.

• Anonyymi00003

Oon tippunu monesti sängystä ja vauvana mut on tiputettu lattialle monta kertaa.
      m

• Anonyymi00005

AutS

• Anonyymi00004

Oon kait sen verta fiksu, et aina on löytynyt selite kaikelle odottamattomalla.

• Anonyymi00006

Poltergeist

• Anonyymi00008

On tapahtunut ja paljon muutakin, jota ei moni usko.

• Anonyymi00011

Sama.

• Anonyymi00009

Minulta tippui yhdestä yksiöstä keskellä yötä hylly astioineen keittosyvennyksen oviaukon yläpuolelta. Sillä ei ollut minkäänlaista loogista selitystä. Pelästyin hirveästi ja aloin keskellä yötä keräilemään tavaroita. Jonkun olisi pitänyt siirtää hyllyä, koska se ei pystynyt kallistumaan. Metalliset pidikkeet olivat kuitenki kiinni seinässä. Tämän lisäksi eteisessä rämähti naulakko alas. (eri aikana) Sillä saattoi olla looginen selitys, että takkeja oli liikaa ja mutterit olivat löystyneet. Yksiö oli puolitettu isommasta asunnosta. Olen varma, että yksiössä oli tehty jotain pahaa ennen minua. Nykyisessä asunnossa ei ole käynyt mitään tällaista. Tämä on uusi.

• Anonyymi00010

No ei ole kyllä käynyt.

• Anonyymi00012

Päivittäistä kauraa, minkä mukaan kiinnitän huomioni siihen mitä pitää tehdä.

• Anonyymi00013

Ilkikurinen aave tai jokin demoninen olento tekee sen.

• Anonyymi00015

Nope!!

Ihan hyväntahtoisia ainakin mun luonani olleet on aina ollut.

• Anonyymi00014

On käynyt kyllä.
      Ja paljon muutakin samanmoista.

• Anonyymi00016

Kaupassa kerran tippui hyllyltä tuote itsestään eikä kukaan ollut lähelläkään

• Anonyymi00017

Yks uusivuosi tuli kaksi arabian uunivuokaa astiakaapista tiskipöydän kulman kautta lattialle. Kaikki muut tippumiset on olleet kissojen kikkailua. Se on vaan kivaa niiden mielestä siivota pöytä puhtaaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      164
      2576
    2. 80
      1107
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      1007
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      986
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      76
      837
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      82
      694
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      100
      608
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      566
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      542
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36