Susanna Penttilä

Anonyymi-ap

Katsoimme ystävättärieni kanssa Sanna Ukkolan haastattelun tästä naisesta ja naurettiin, säälittävä nainen, emme voi muuta enää sanoa. Samaa sanoo 3 poikaanikin vaikka kyseinen nainen kuvittelee että kaikki nuoret miehet on hänen perään. Monen naisen kanssa olen tästä työpaikallani jutellut ja ollaan tultu siihen tulokseen että epätoivoiset reppanat tuhlaavat, osa viimeisetkin rahansa tähän h*****n.

Itse olen 47- vuotias perheenäiti, leski valitettavasti. Olen nuorekas ja kaunis ja miehiä saisin vaikka kuinka mutta eipä ole edes tullut mieleen alkaa h******i.
Olen vastuullinen nainen ja äiti. Jokin moraali ja itsekunnioitus luulisi tuon ikäisellä naisella olevan mutta mitä vielä. Surullista että nainen voi vajota noin alas.
Minulla on 3 poikaa, 18, 20 ja 21- vuotiaita ja he nauravat tälle kyseiselle naiselle, kaikki sanoivat: ”säälittävä ja todella tyhmä blondi”.
Helppo yhtyä heidän sanoihin.

12

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No ei muakaan Susanna kiinnosta...ite oon 61v isokyrpäinen 22/6 Mies jotenkin vaan Tuo tyyppi ällöttää...

• Anonyymi00002

Näitä tyrkkyjä töröhuulia on jo liikaa Suomessakin. Seksistä tehty pervoa touhua joka helvetin kanavassa ja ohjelmassa.

• Anonyymi00005

Olen 27- vuotias perheellinen mies täysin samaa mieltä, kaunis asia pilattu. Totuushan on kuitenkin se että kunniallinen ja kunnon nainen ei moiseen edes ryhdy vaikka sillä kuinka tienaisi.
        Minulla on maailman ihanin vaimo ja lapset ja vaikka olisin sinkku/ vapaa, ennen vetäisin käteen kun Susanna Penttilään ja hänen kaltaisiin naisiin koskisin. En koskisi vaikka ilmaiseksi saisin, ei ole vähääkään minun makuun. Yök!
        Epätoivoiset naiset jotka eivät muuten saa seksiä kun rahasta, ryhtyvät tällaiseen. Myös nämä säälittävät peräkamari- pojat kuuluu samaan kastiin, joutuvat poloiset maksamaan seksistä kun kunnon nainen ei heitä huoli.
        Ei ole ihme että seksitaudit/- tartunnat jatkavat kasvuaan kun nämä huorat jakavat kaikille.
        Vielä lopuksi sanon että eihän kyseinen Penttilä ole edes kaunis. Ihan tavallisen näköinen nainen.

• Anonyymi00003

Kyllähän tuo Susanna on ärsyttänyt kai aina.

• Anonyymi00004

Kyllä se on hyvä,että on tuollaisia naisia.Suomessa on on 30.000 tuhatta jotka elättävät itseään tuolla homalla. Sinun täytyy runkata ja olla hyvä perheenäiti.

• Anonyymi00007

Hahhahhhh 😂30 000
        Älä puh paskaa ! Huoriahan on aina ollut mutta nyt pistit todella luvun jota ei usko Erkkikään.
        Tais tulla yksi 0 liikaa 😂

• Anonyymi00006

Odotan Koska Erika laulaa meille alasti.Vielä se päivää koittaa. Kaulaaukot avautuu,jokaisella sääret näkyviin Eini, samoin Suvi.Mahtavaa sama muualla maailmalla .

• Anonyymi00012

KUMITISSIT PILAA

• Anonyymi00015

Mistäs tuon muka tietäsit. Nussi sinä sitä omaas vaan. Älä tuu tänne paskaa jauhaa hönö.

• Anonyymi00019

Kateellisia naisia taas paikalla.

• Anonyymi00020

HuorRRaahHH!!!!

• Anonyymi00021

Sinun runkkaripojat sanoo noin vaan siksi että saisivat sinut pidettyä hiljaa.

Sinusta paistaa selvästi se että sinä et kykene keskustelemaan, etkä näkemään muita ihmisiä. Siksi tässäkin haet sitä tukea että ”kaikki työpaikallanikin sanoivat…”

Sanoivat varmasti koska eivät jaksa sinun kanssa keskustella mistään, koska sinä et kykene keskustelemaan. Sinä se et ole kiinnostava. Olet tylsä ja miehesi on varmasti ollut vain helpottunut kun on sinusta päässyt eroon, koska sinusta paistaa selvästi myös pihtarius joka olet tehnyt lapsia vain siksi että niitä täytyi tehdä että saisit jonkinlaisen äiti statuksen itsellesi.

Näin miehenä sanon sinulle ihan suoraan. Jos tulisit tuollaista minulle julistamaan, minäkin kääntäisin sinulle selkäni ja saisit mennä kotiin itkemään pojillesi että mikä kaikkia miehiä vaivaa.

Taidat olla sitä samaa paskasakkia joka esimerkiksi iltalehdessä julisti kuinka nuorten miesten aivot kehittyvät vielä 25 vuotiaaksi. Varsinaiset ikärasistit. Suomalainen mies kyllä kelpaa 18 vuotiaana armeijaan ja johtamaan muita, mutta seksiä ei saisi harrastaa 50 naisen kanssa ennenkuin on täyttänyt 25 vuotta.

Menisitte moralistit kotiinne kasvamaan.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      143
      1347
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      936
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      36
      671
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      563
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      533
    Aihe