Somejulkkis ja vaikuttaja Sofia Belorf on uusimpien tietojen mukaan paennut Dubaista Espanjaan. Pakeneminen aiheutui Dubain kiristyneen geopoliittisen tilanteen takia. Sofia ei päätynyt ratkaisuun helposti, eikä hän säästellyt kyyneliään tilanteen takia.
Asiasta uutisoi Iltasanomat
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000012078956.html
SE TAPAHTUI - Sofia Belorf pakeni Dubaista
9
140
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kuinkahan moni katseli tuotakin hömppää ohjelmaa. Näyttää mmainosten mukaan ja et jakso on viimeinen, vai onko se jo ollutkin.
- Anonyymi00002
Maksullisella suoratoistokanavalla se kai olikin? Pitää olla todella kiinnostunut jos tuostakin taas maksoi samoin kuin siitä edellisestä "Sofian Tosi-Tv:stä."
- Anonyymi00003
Ja v-sana tulee täytettyjen rupisten huulien bälistä entiseen malliin...
- Anonyymi00004
Totta kirjoitit. Miksi täytyy käyttää jatkuvasti tuota vittu sanaa. Ei kuulosta koskaan hyvältä, toinen esimerkki on tää MatiasP.Joka toinen sana on melkein sen suusta vittu.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totta kirjoitit. Miksi täytyy käyttää jatkuvasti tuota vittu sanaa. Ei kuulosta koskaan hyvältä, toinen esimerkki on tää MatiasP.Joka toinen sana on melkein sen suusta vittu.
Sofia ainoastaan huolissaan laukuistaan ja toisilla henkilöillä miljoonien eurojen kodit menossa olleet pommituksen alle.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sofia ainoastaan huolissaan laukuistaan ja toisilla henkilöillä miljoonien eurojen kodit menossa olleet pommituksen alle.
Mies lähti itse pommitusta karkuun Yhdysvaltoihin ja Sofian lähetti yksin Dubaihin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mies lähti itse pommitusta karkuun Yhdysvaltoihin ja Sofian lähetti yksin Dubaihin.
Se on kurjaa, kun Sofia ei voi oleskella Yhdysvalloissa huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta saanut tuomion takia. Kuitenkin on itse Sofia kertonut, että kahden vuoden päästä muuttavat asuu Yhdysvaltlihin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se on kurjaa, kun Sofia ei voi oleskella Yhdysvalloissa huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta saanut tuomion takia. Kuitenkin on itse Sofia kertonut, että kahden vuoden päästä muuttavat asuu Yhdysvaltlihin.
Sofia on jo täyttänyt 36-vuotta, joten lasten teko olisi jo aihetta aloittaa. Voi tietenkin olla, että ei edes lapsia tule haluista huolimatta. Onneksi on miehellä lapsia ja Sofia voi olla heille äitipuolena tarvittaessa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sofia on jo täyttänyt 36-vuotta, joten lasten teko olisi jo aihetta aloittaa. Voi tietenkin olla, että ei edes lapsia tule haluista huolimatta. Onneksi on miehellä lapsia ja Sofia voi olla heille äitipuolena tarvittaessa.
Mitä Sofia tekee omalla lapsellaan ? Eikös enää laukut täytäkkään sisintä ja yksinäisyyttä, joista on kuitenkin ollut tyytyväinen tähän päivään asti ja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022122Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109687