nyt lopullisesti. En lue juttuja enkä kirjoita tänne.
Jätän tän palstan
21
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja lopetat myös toivottavasti stalkkaamisen palstan ulkopuolella!
- Anonyymi00002
Teen samoin
s - Anonyymi00003
Ok. Nähään huomenna täällä. Vaihdat vaan anonyymistä anonyymiin, niin kukaan ei huomaa.
- Anonyymi00004
Kirjoitat tänne, että et kirjoita tänne. Ok, homma kunnossa.
- Anonyymi00005
Huomiseen.
- Anonyymi00006
Juu. Tätä paskaa kukaan tarvitse elämäänsä kurjistamaan.
- Anonyymi00015
Ei todellakaan tarvitse, eikä kukaan halua olla stalkkerin kanssa tekemissä, eikä kukaan olisi halunnut kärsiä käytävällä huutelemisesta vuosien ajan, eikä kukaan olisi halunnut kuunnella ovien paiskomisista käytävällä vuosien ajan! Ja kaikki vain siksi, kun pakkomielteinen ihminen halusi niin tehtävän! Ja jos hän yhä luulee että pitäisin hänestä, hän on paljon hullumpi kuin olisin uskonut!!
- Anonyymi00007
Ok. Jatketaan taas huomenna harjoituksia kulti.
Mieheltä - Anonyymi00009
Jätä todellakin ja jätä myös minut rauhaan, mikä tarkoittaa sitä etten halua sinun enää koskaan lähestyvän minua missään!
- Anonyymi00010
Jätän. Luulin, että olet kaksoisliekkini, mutta olin väärässä. Hyvästi!
- Anonyymi00011
Varmaan naisen olisi parempi luovuttaa jos on mistä luopua. Koska minä en usko, että minusta on koskaan läheiseen kanssakäymiseen. Siis vaikka edes tutustumiseen. En oikein itsekään hahmota itseäni. Olen jotenkin ohut ja olematon. Oleminen olisi varmaan helpottanut tähän ikään mennessä, jos helpottaisi.
Tää on ikävä paikka. Täällä on hirveästi tänne kuulumatonta. Skitsofreenisiäkin ihmisiä, vainoharhaisia. Tähän päälle perverssit (rasittavia). Katkerat valittajat ja syylistäjät (myös rasittavia). En ihmettele jos joku haluaa täältä pois. Mieheltä.- Anonyymi00014
Ps. Ymmärrän senkin miksi nämä ikävät ihmiset tunkevat tänne. Kun ei heillä ole muutakaan. Oma pahuus pitää purkaa jossain. No voisivathan he lopettaa tuon, mutta,ihmiset nauttii pahanteosta.
- Anonyymi00022
Jos ei ole kokemusta, niin et voi tietää, mikä voima rakkaudella on ja sillä, että on ihminen jonka kanssa tehdä asioita, joka on aina läsnä ja haluaa vain hyvää. Enkä nyt väitä, että se olisi ratkaisu kaikkeen, mutta aito rakkaus ei varmasti ainakaan huonontaisi mitään. Toisi ehkä vielä uusia näkökulmia asioihin ja pois pohtimasta liikaa omaa itseään ja erilaisuuttaan. En tiedä.
- Anonyymi00012
Minä olen lähtenyt jo monesti
I - Anonyymi00013
Päättyy palstailu ja samoin estoon menivät kaikki henkisyys, spiritualismi yms. somekanavat. Kesä on nyt virallisesti paska ja pettymys. Tarot roskilla ei ole enää minkäänlaista pääsyä elämääni. Valitettavasti joudun viettämään aikaa äitini kanssa, mutta kaipa senkin kestää, jos keskittyy opintoihin ja liikuntaan.
- Anonyymi00016
No nuo kannattaa tosiaan kaikki heittää mäkeen, kortit yms. Niistä ei löydy onni eikä rauha. Luovu eksyttävästä roskasta, älä äidistä, tsemppiä :)
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No nuo kannattaa tosiaan kaikki heittää mäkeen, kortit yms. Niistä ei löydy onni eikä rauha. Luovu eksyttävästä roskasta, älä äidistä, tsemppiä :)
Turha luulla että minä rupeaisin kenenkään varaäidiksi koskaan! Ei tule tapahtumaan, minulla on jo monta lasta ja se riittää minulle!
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minulla on ikävästi kaiherrus, että tämä kaikki paska juontaa juurensa äitiini ja siihen, että minun on haluttu viettävän enemmän aikaa hänen kanssaan.
Vaihtaisin äitisuhteen mennen tullen rakastavaan parisuhteeseen.
- Anonyymi00019
Pitäis itekki tukeutua irl ihmisiin eikä paeta tänne. Nämä vaan kiusaa täällä. Pelkään vaan mitä siitä seuraa.
- Anonyymi00020
Tuskin palstailun lopettamisesta ainakaan haittaa on.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tuskin palstailun lopettamisesta ainakaan haittaa on.
Juu eipähän mua missään kukaan kaipaa. Hautausmaalta saa käydä ettimässä jos kiinnostaa joskus. Heippa ja kivaa loppuelämää toivottavasti ei ois ikinä kohdattu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701