Että kun vähän kännissä niin voisin tehdä vastoin periaatteitani ja antaa mennä sun kans...
Niinhän se meni
33
277
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sen yhden kerran mitä halusit..
- Anonyymi00011
Mistä tiedän milloin olet kännissä?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mistä tiedän milloin olet kännissä?
Jatkan… ja jos oot liian kännissä niin saattaa täyttyä rikoksen tunnusmerkistö…
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jatkan… ja jos oot liian kännissä niin saattaa täyttyä rikoksen tunnusmerkistö…
En oo liian kännissä mutta ei myöskään olla näkemässä
- Anonyymi00002
Voisit alkaa miettimään paljonko hallaa aiheutat siinä muillekin.
- Anonyymi00003
No se on totta
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
No se on totta
Ja lopulta vain rikkoisin itseni
- Anonyymi00004
No koita jo antaa mennä, suotta roikkuukaan..
- Anonyymi00006
Ongelma on ne silmät ja se hymy.... ne saa minut uskomaan hyvään vaikka mies onkin täys taulapää
- Anonyymi00007
Ei taulapään takia kannata, varsinkaan jos olet varattu.
- Anonyymi00009
Varsinkaan kännissä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Varsinkaan kännissä.
Juurikin niin
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei taulapään takia kannata, varsinkaan jos olet varattu.
Kuulemma olet.
- Anonyymi00014
Jep, syytä vaan känniä sitten kaikesta jos jäät kiinni
- Anonyymi00016
Jep, tietoinen päätös se on kännissäkin.
- Anonyymi00015
Ja siis anteeks kun olin ilkeä. Olet ihana ja rakas ja rakastuin sinuun. En vain suostu siihen miten ajattelit vain käyttää mua. Kun sä hyräilet kaikkea kaunista, olen myyty ja ne meidän katseet...
- Anonyymi00017
Joo älä lankea siihen, suojele itseäsi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joo älä lankea siihen, suojele itseäsi.
Just nyt lankeaisin todellakin. Hän on mun aurinko. Ei kuitenkaan nähdä varmaan hetkeen joten ei hätää.
- Anonyymi00019
Minulla ei ole ollut sellaisia katseita ketään kohtaan että välittäisin!
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Just nyt lankeaisin todellakin. Hän on mun aurinko. Ei kuitenkaan nähdä varmaan hetkeen joten ei hätää.
Ymmärrän, tunteet voi olla vahvoja. Jos ei ole mitään menetettävää, niin eihän se silloin haittaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ymmärrän, tunteet voi olla vahvoja. Jos ei ole mitään menetettävää, niin eihän se silloin haittaa.
Emmä tiiä. Ei tässä mitään ole tapahtumasa kuitenkaan. Kunhan ohimennen vähän katsellaan silmiin. Ei kai sekään väärin ole.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Emmä tiiä. Ei tässä mitään ole tapahtumasa kuitenkaan. Kunhan ohimennen vähän katsellaan silmiin. Ei kai sekään väärin ole.
Itse päätät loppupeleissä 👍 tsemppiä
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minä en pidä siitäkään, koska koen sinun aina stalkkaavan minua, koska tiedät missä kuljen milloinkin! Stalkkerit ovat minun mielestä alinta sakkia!
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Itse päätät loppupeleissä 👍 tsemppiä
Tietenkin minä päätän sen ja olen jo aikaan sitten päättänyt etten halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan ja juuri sen takia en ole koskaan pystynyt näkemään meitä yhdessä toistemme kanssa samassa huoneessa! Minä näen etiäisiä ja tuo näky on yksi niistä!
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kun stalkkaat luuletko todella, että mielelläni katson silmiisi! Minusta se on täysin väärin!
- Anonyymi00022
Ei kiinnosta jos tuossa on sinun halut
- Anonyymi00024
Missä sun halut on?
- Anonyymi00027
Niin mitä tarkoitat? Jos sä olisit mies ja eroaisit ja ottaisit mut niin halut ois ihan eri sfääreissä mutta niin kauan kuin meinasit vain että käytät mua, niin ei passaa....
- Anonyymi00029
Olen täällä todella monta kertaa kertonut etten voi harrastaa seksiä kahdesta syystä johtuen sairaudesta ja halujen puutteesta! Ja ne ovat olleet pysyviä ominaisuuksia jo 13 vuoden ajan! Tästä tulee mieleen se, että projektin aloittajien olisi pitänyt kysyä minulta onko minulla kiinnostusta seksin harrastamiseen niin vastaus olisi ollut, ei ole ja sen tiesivät minulle rakkaat työkaveritkin silloin, kun vielä teimme yhdessä töitä. Jos projektin aloittajat olisivat selventäneet minulle mistä oli kyse, kun se aloitettiin, niin olisin voinut kertoa heille ettei seksi enää kuulu elämääni! Ja olisin kertonut ne syyt heille!
- Anonyymi00030
Ei kannata tehdä vastoin periaatteita. Simple.
- Anonyymi00031
Annan sut pois vaikka sattuuuuuuuu uuuu uuuu byääh
- Anonyymi00032
🫂
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
🫂
Stalkkeria en koskaan halua halata! Minuun ei satu yhtään vaan päinvastoin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381279
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27556Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471