Nyt se on päätetty: En äänestä persuja enää koskaan!
Se on nyt päätetty
27
89
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä päätös!
- Anonyymi00002
Kuulostaa hauskalta. Näin esittää sosialidemokraatti puoluekantansa.
- Anonyymi00003
Tulit sitten tänne kertomaan tämän?
Ketä kiinnostaa??- Anonyymi00004
Ainakin minua ja kaikkia muitakin antipersuja, joita on Suomen kansan ylivoimainen enemmistö.
- Anonyymi00005
Tein tuon saman päätöksen jo silloin kun SMP konkkasi ja persupuolue perustettiin, ja se päätös on pitänyt.
- Anonyymi00006
olet niin kehitysvammainen että muutat mielipidettä kaikessa alvariinsa 🤣
- Anonyymi00008
Mä ainakin äänestän edelleen persuja👊👍
- Anonyymi00011
Onneksi teitä ei ole enää kovin paljon 😁
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
minäkin äänestän persuja ellen nyt parempaa keksi , eivät ole minun etuihin koskeneet ja näkevät sen verran huomiseen , että estävät tulevat ongelmat
rydman ja puistokemisti ovat hyviä ehdokkaita ja kyllähän muitakin löytyy mutta näistä kahdesta pidän erityisesti koska ovat sellaisia realisteja - Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Onneksi teitä ei ole enää kovin paljon"
Huomannut saman, SSDP:n kannatus on laskenut hurjaa vauhtia jo 5kk peräkkäin!!!! - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
"Onneksi teitä ei ole enää kovin paljon"
Huomannut saman, SSDP:n kannatus on laskenut hurjaa vauhtia jo 5kk peräkkäin!!!!Hurjasta laskusta huolimatta demareiden kannatus on silti 6,7 % korkeampi kuin kokkareilla ja 10,5 % korkeampi kuin persuilla!
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hurjasta laskusta huolimatta demareiden kannatus on silti 6,7 % korkeampi kuin kokkareilla ja 10,5 % korkeampi kuin persuilla!
"Hurjasta laskusta huolimatta demareiden kannatus on silti 6,7 % korkeampi kuin kokkareilla"
HARMI vaan SSDP:n kannalta, että vaalit eivät ole NYT!! Kokkarit kun juuri ottivat kuukaudessa 2% KIINNI ja vaaleihin on vielä 10kk!!!! - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
"Hurjasta laskusta huolimatta demareiden kannatus on silti 6,7 % korkeampi kuin kokkareilla"
HARMI vaan SSDP:n kannalta, että vaalit eivät ole NYT!! Kokkarit kun juuri ottivat kuukaudessa 2% KIINNI ja vaaleihin on vielä 10kk!!!!Ja harmi vain persujen kannalta, ettei se mahdu tulevaan hallituksen riippumatta siitä, onko se sinipuna vai punamulta.
- Anonyymi00009
Persut pettivät kansan.
- Anonyymi00014
sanoo debiili demari 🤣
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
sanoo debiili demari 🤣
Demari sentään tietää, että "debiilidemari" on yhdyssana.
- Anonyymi00022
"Persut pettivät kansan."
PYSY LUJANA USKOSSASI!!!!!, vaikka mikään tilasto ei väitettäsi tuekaan!!!!!
Joku toinen Äärivihervassudemu-Trolli kirjoitti., että Persut pettivät äänestäjänsä, mikä on sentään vähän loogisempi..... mutta ei pidä paikkaansa sekään.
- Anonyymi00010
Ei enään pesuille ääntäni anna , ilmeisesti vasureille kun demarit voittavat ilmankin , pääasia että persut ja kokkareet jäävät rannalle , keskustakin oikutteleva estäen päätösien sujuvuuden .
- Anonyymi00012
Kiitos Halla-aho, että annoit kenkää lärväilevän räkänokan tasolle vajonneelle Soinille.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiitos Halla-aho, että annoit kenkää lärväilevän räkänokan tasolle vajonneelle Soinille.
kyllähän soini on tämä vihatuin persu tyyppi
- Anonyymi00023
"Ei enään pesuille ääntäni anna , ilmeisesti vasureille kun demarit voittavat ilmankin , pääasia että persut ja kokkareet jäävät rannalle , keskustakin oikutteleva estäen päätösien sujuvuuden ."
Toivottavasti luit oman kirjoituksesi uudelleen ja viisastut, sillä tuossa ei ollut mitään järkeä....
Luuletko, että SSDP, ÄäriVassut ja Hirveät muka saisivat hallituksen kasaan kolmistaan, noin 30% kannatuksella!!!???
- Anonyymi00016
pitää olla joku henkilökohtainen syy , mutta uskallatko sanoa mikä ?
- Anonyymi00017
"Nyt se on päätetty: En äänestä persuja enää koskaan!"
Mikä siis muuttuu!? Et ole Perussuomalaisia koskaan äänestänytkään!!
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten!!
Onneksi sinulle on äärivihervasemmisto!!:
-Suomi ja suomalaiset ensin ajattelu on vahingollista!!
-Kenenkään ei tarvitse mennä töihin, on Ok elää sosiaaliturvan varassa!! - Anonyymi00024
Olen äänestänyt persuehdokkaita useita kertoja, mutta Orpon hallituksen ohjelman julkaisun jälkeen myönsin, että minua on kusetettu.
Täyttä petostelua ja vihaa tavallista suomalaista kohtaan. Sitä on persujen politiikka. - Anonyymi00026
Lopultakin näit valon.
Hienoa! - Anonyymi00027
Persujen tekemää petosta ei voi antaa anteeksi.
- Anonyymi00028
Mitään ei pidäkään antaa anteeksi, ainakaan ennen kuin persut osoittavat vilpitöntä katumusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574