lijńa-jautoasema purettiin ja juna-asemakin on jo 50 vuotta ollut pekkä jonkun asunto?
Bussit pysähty tepoililla, mutta nyt sekin lopetettiin , kun suomi kukistaa venäjää nyt...
joku vapaamuurari taas ollu teitä nimeämässä ? piruiluna ja nauravat....
kai se siten poliisi-asemaa tarkottaa... se on vielä...
Asematie... eihän edes ole asemaa
11
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihanko tosissasi kysyt? Olisiko Asematiet pitänyt muuttaa vaikka Ei asemaa -tieksi heti kun junat lakkasivat kulkemasta? Ja onhan se asemarakennus siellä edelleen. Entäpä jos Puuttentiellä ei kukaan olekaan puutteessa, pitäisikö nimi muuttaa? Varpusetkin ovat vähentynee, onko Varpustielle perustetta? Salinin tiellä ei taida asua Salineita, väärä nimi? Löytyykö Orapihlajantietä orapihjajia? Miksi meillä on Kitusentie kun Martti Kitunenkin kuoli jo melkein 200 vuotta sitten?
- Anonyymi00002
Unohdit Meijeritien!
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Unohdit Meijeritien!
eikö äly riitä ymmärrä että Asema viittaa siihen että tie liittyy joteknin asemaan...
40 vuotta sitten olleeseen asemaan ei enää asema - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
eikö äly riitä ymmärrä että Asema viittaa siihen että tie liittyy joteknin asemaan...
40 vuotta sitten olleeseen asemaan ei enää asemaEikö äly riitä ymmärtämään, että ei teiden ja katujen nimiä muuteta ellei ole ihan pakko. Karttojen ylläpito, kaavoituksen ylläpito historiatietoineen, pelastuslaitos, kiintestörekisterit jne. jne. olisivat ihan solmussa jos teiden nimiä muutettaisiin aina sen mukaan kun joku juna lakkaa kulkemasta tai rakennus puretaan. Tai Möttönen muuttaa pois Möttösentieltä.
Teiden nimet kertovat alueen historiasta ja ovat arvokkaita jo siksi. - Anonyymi00007
Virtolaiset on oma rotunsa🤭
- Anonyymi00003
Muuan tuttava myös asui Tampereella insinöörinkadulla vaikkei edes ole insinööri. Kyllä tuli paha mieli ja laitoin välit poikki.
- Anonyymi00004
Kaveriki kuulemma oli kerran kustavissa. Koitin, ei onnistunu, kans välit äkkiä poikki.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaveriki kuulemma oli kerran kustavissa. Koitin, ei onnistunu, kans välit äkkiä poikki.
S.joella on Koulukatu, yhtään koulua vaan ei ole sillä kadulla. Ketään ei tunnu haittaavan. Virroilla on ihmeelliset murheet.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
S.joella on Koulukatu, yhtään koulua vaan ei ole sillä kadulla. Ketään ei tunnu haittaavan. Virroilla on ihmeelliset murheet.
Aina pitää olla jokin aihe murehtia. Jos ei muuta murhetta niin sentään edes kadunnimet. Itseäni ainakin murehduttaa kun Virtaintietä ei nimetä Murehtijankaduksi. Olen sitä asiaa murehtinut jo 25 vuotta ja uskon että murehdin sitä vielä haudassakin molemmilla kyljillä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aina pitää olla jokin aihe murehtia. Jos ei muuta murhetta niin sentään edes kadunnimet. Itseäni ainakin murehduttaa kun Virtaintietä ei nimetä Murehtijankaduksi. Olen sitä asiaa murehtinut jo 25 vuotta ja uskon että murehdin sitä vielä haudassakin molemmilla kyljillä.
Kumpi kylki jos perikunta polttaa sut🤭
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kumpi kylki jos perikunta polttaa sut🤭
On teillä murheet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482