Järkyttävää lukea, kuinka pikku-ukko-rydman vie Orpolta valtuudet toimis.
Pikku-ukko on vienyt persujen tapaan järjestöiltä * joita eivät siedä) rahat, jotta ne eivät voi toimia kuten aikaisemmin.
Ehkä rahat joutavat joillekin tyttöjärjestöille. Pikku-ukko voisi sitten olla julkisuudessa puheillaan tyttöjen asioista, ne asiathan lukemani mukaan kiinnostavat häntä.
Pikku-ukon tapa on kuin Satosella, hänen ajaessaan työntekijöiden liittoja toimimattomiksi.
Orpo joutuu siunaamaan kaiken...
että silleen Suomessa toimitaan.
Päätöksiä ministeriössä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rydmanille tämä älyttömyys on kunnia-asia, koska niin paljon häntä korpeaa kokoomuksesta erottaminen. Pikku-Napoleonin kunnialle kävi, kun persut olivat ainoa puolue, joka hänet huolivat arvoisan kokoomuksen jälkeen. Hänellä on paljon hampaankolossa kokoomusta vastaan, vaikka itse oli täysin syyllinen ja tehnyt anteeksiantamattomia ja likaisia asioita.
- Anonyymi00008
Wille toimii just siten mikä Sen funktio puolueessa ja politiikassa On!
Potut Pottuina,!
- Anonyymi00002
Joka tykkää jäsenkirja yhdistyksistä..voitte tuke omalla lompakkoa,,nettipankki
auki,,rahaa tilille. Helppoa kun osaa. - Anonyymi00003
Tuollaiset seta ja mamujärjestöt eivät veromaksajien rahoja ansaise, miksi ansaitsesivat, huuhaa porukkaa.
Rydman on täysin oikeassa. - Anonyymi00005
Ilman muuta nekin rahat persujen omille järjestöille.
- Anonyymi00006
Mieluummin sinne kuin nenärengaspissiksille, jotka eivät tiedä onko omissa housuissa munat, torttu vai molemmat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584