Mitä odotuksia tulevasta ?
Olympia karsinnat alkaa
56
891
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saha, Puumalainen, Ihanamäki, Korhonen,
Seikkula, Salonen, Matikainen/Tenhu
Oisko siinä jotka menee kisoihin- Anonyymi00002
Mihin, Losiin?
- Anonyymi00003
Eihän Sonni oo saavuttanut mitään vuoden 2023 jälkeen
- Anonyymi00004
Ei niin, world ranking sija 15. Aika hyvin ilman mitään saavutuksia. Ethän vain tukehdu tietotaitoosi?
- Anonyymi00005
Onko niistä niin kauan, ja edelleen vaan diivailee, voi voi
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko niistä niin kauan, ja edelleen vaan diivailee, voi voi
Noille meriiteillä saa diivaillakin jos siltä tuntuu ja toiset ei kestä jos pikkuisen löytyy persoonaa
- Anonyymi00010
Aivan surkea nykyään, ei ole uudistunut eikä kyllä osaakkaan
- Anonyymi00007
En haluaisi olla pessimisti mutta tukkaan tulee kaikilla
- Anonyymi00008
No minkä sitä luonteelleen voi
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
No minkä sitä luonteelleen voi
No niinpä🤣 veit jalat suustani
- Anonyymi00009
Ei tule helppoa kellekään. Tää jengi on leijunut ja hehkuttanut omaa ylivoimaisuutta joka paikassa ettei vaan nyt pettyisi.
- Anonyymi00011
73 ottelija äkkiä parantuminen olisko herra auttanut ?
- Anonyymi00012
Mietin täysin samaa
- Anonyymi00014
Tämä negatiivisuus on suorastaan toksista. Pieni laji mutta silti vihataan kaikkia. Mitä vittua😂.
Noh mutta asiaan. Mongolian joukkueesta uskon eniten Salosen pärjäävän jopa melko pitkälle. Luukas voi kyllä yllättää sekä Ihanamäki mutta ovat kovin newaza painotteisia. Vaikka mattokamppailua on onneksi nykyään painotettu enemmän niin ei mielestäni niin paljoa, että newaza spesialistit vielä hyötyisivät nykysäännöistä.
Jotkut pitävät Marasonnia kykenemättömänä uudistumaan. Ehkä, mutta toisaalta ei tarvitse osata 100 eri ninjatekniikkaa jos osaa 5 tekniikkaa äärimmäisen hyvin.
Vaparin puolelta voisi ottaa esimerkkinä Ronda Rousey: juji spesialisti niin otti isoja voittoja pelkästään sillä. Ura meni sitten vituiksi kun joku keksi että siitä tulee nyrkkeilijä. Olisi vielä hetken aikaa pystynyt pärjäämään kovalla mattokamppailulla.- Anonyymi00015
Täällä kommentoivat ihmiset ovat katkeria, vähäosaisia ihmisiä, jotka tarvitsivat yhteiskuntamme tukea. Koska säästösyistä sitä ei ole tarjolla, lääkitsevät he itseään täällä. Parasta buranaa on, kun saa heittää kunnolla lokaa meidän edustus-urheilijoidemme päälle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Täällä kommentoivat ihmiset ovat katkeria, vähäosaisia ihmisiä, jotka tarvitsivat yhteiskuntamme tukea. Koska säästösyistä sitä ei ole tarjolla, lääkitsevät he itseään täällä. Parasta buranaa on, kun saa heittää kunnolla lokaa meidän edustus-urheilijoidemme päälle.
Kun joku fyysikko keksii, miten ihmisten pahoinvoinnin voi muuttaa energiaksi niin Suomesta tulee energiatuotannon huippumaa
- Anonyymi00017
Tämä negatiivisuus joka asiassa, joka itse selitellään realismiksi, on kyllä äärimmäisen typerää.
Anteeksi tämä negatiivisuus.
Hyvä analyysi. Uskon että isolla joukolla päästään Olympialaisiin - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tämä negatiivisuus joka asiassa, joka itse selitellään realismiksi, on kyllä äärimmäisen typerää.
Anteeksi tämä negatiivisuus.
Hyvä analyysi. Uskon että isolla joukolla päästään OlympialaisiinSe ei ole Uskon asia!
Kuten tänään nähtiin... - Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Täällä kommentoivat ihmiset ovat katkeria, vähäosaisia ihmisiä, jotka tarvitsivat yhteiskuntamme tukea. Koska säästösyistä sitä ei ole tarjolla, lääkitsevät he itseään täällä. Parasta buranaa on, kun saa heittää kunnolla lokaa meidän edustus-urheilijoidemme päälle.
Lukeeko ne näitä ?
- Anonyymi00018
Ensimmäisiä tuloksia on saatu. Mukavasti menee juhannus näitä seuratessa.
- Anonyymi00022
Hanki elämä...judokisoja Juhannuksena ja oikean urheilun MM kisojen eli futista täällä seurataan Saunassa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hanki elämä...judokisoja Juhannuksena ja oikean urheilun MM kisojen eli futista täällä seurataan Saunassa.
Tänne tulit kuitenkin kommentoimaan 😂😂😂
- Anonyymi00019
Miten ottelut menneet suomalaisilta?
- Anonyymi00020
Tähän asti onnetonta tekemistä, ei näytä hyvältä, Eetun tekemin kammottavaa katsoa, ihmeen hyvin pärjää, missä tekniikat ?
- Anonyymi00021
Parin ov päässä mitalista oltu eli hyvin.
- Anonyymi00026
Mä tulin omassa sarjassa kolmanneksi. Ja mä oon tosi iloinen siitä. Musta kisoissa oli kova taso.
- Anonyymi00027
Karsinnat alkoi ja kisojen taso sen mukainen, sekä Suomalaisten tulos.
- Anonyymi00028
Ei hyvältä näytä, Rokin metodit tiedetään, uusi koutsi voisi tuoda lisää menestystä, pelkällä kunnolla ei pärjää pitää osata Judooooo
- Anonyymi00029
Ja sun vastaus Rokin korvaajaksi on varmaankin Mylvi?
- Anonyymi00030
Mikäs niissä metodeissa on sitten vialla? Ennen Rokia pärjättiin Kälviän kansallisissa. Nyt tullut mitalisijoja GS, MM ja EM tasolla.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mikäs niissä metodeissa on sitten vialla? Ennen Rokia pärjättiin Kälviän kansallisissa. Nyt tullut mitalisijoja GS, MM ja EM tasolla.
Se on juurikin näin. Täällä päivystävien "asiantuntijoiden" mielestä ihan kaikki mitä liitossa päätetään on huonoa. Rok on tuonut aivan valtavasti hyvää Suomen judolle.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Se on juurikin näin. Täällä päivystävien "asiantuntijoiden" mielestä ihan kaikki mitä liitossa päätetään on huonoa. Rok on tuonut aivan valtavasti hyvää Suomen judolle.
Totta Rok tehnyt hyvää, mutta Rokin opit nähty ja hyödynnetty olisi korkea aika uudistaa tekemistä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Se on juurikin näin. Täällä päivystävien "asiantuntijoiden" mielestä ihan kaikki mitä liitossa päätetään on huonoa. Rok on tuonut aivan valtavasti hyvää Suomen judolle.
Rok ensimmäinen ja ainut judovalmentaja Suomessa! Rok rok.
Nyt suut kiinni, kuka kehtaa arvostella häntä?! - Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Totta Rok tehnyt hyvää, mutta Rokin opit nähty ja hyödynnetty olisi korkea aika uudistaa tekemistä.
Miten niitä sitten pitäisi uudistaa vai halusitko vain viisastella?
- Anonyymi00031
Miten Martin ottelut menivät?
- Anonyymi00044
1 ottelu, alkoi hyvin, mutta sitten tapahtui jotain.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
1 ottelu, alkoi hyvin, mutta sitten tapahtui jotain.
Otteliko Martti? En löytänyt judo.fi/fb, Martin somessakaan ei ollut mitään? Onkohan sattunut jotain?
- Anonyymi00033
Hei varatkaa liput jo Ausseihin siltä vois jopa pisteitä saada
- Anonyymi00034
Eikö mitään pisteitä täältä?
Oliko kovat vastustajat heti? - Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Eikö mitään pisteitä täältä?
Oliko kovat vastustajat heti?Oli kovat
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oli kovat
Kaikki olis voitettavissa jos olis parempi kuin vastustaja ja osaisi muutakin kuin repiä ja taas repiä.judo on tekniikka ja taitoa sekä rautaista kuntoa, sitä Suomipojalla on, siihen se jääkin paitsi tuolla kevyellä kaverilla joka on myös teknillisesti hyvä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kaikki olis voitettavissa jos olis parempi kuin vastustaja ja osaisi muutakin kuin repiä ja taas repiä.judo on tekniikka ja taitoa sekä rautaista kuntoa, sitä Suomipojalla on, siihen se jääkin paitsi tuolla kevyellä kaverilla joka on myös teknillisesti hyvä.
Voi Jeesus. Millähän meriiteillä kommentoit? Kälviän mestaruus taskussa vai? Tiedät huippujudosta jotain?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Voi Jeesus. Millähän meriiteillä kommentoit? Kälviän mestaruus taskussa vai? Tiedät huippujudosta jotain?
Holo, metsuri, aikanaan kaatoi puun käsillään ilman moottorisahaa. Holo harjoitteli Kölvinkankaan Essolla jossa muun muassa teki pystykäsilukon ennen ruotsin maaottelua 1970. Holo kumartaa tämän päivän judosankareille. Maailman kovimpia sarjoissaan mitä ei ole koskaan ennen ollut. Ennen oteltiin Kanada cupissa, nyt Grand Slam ja arvokisatasolla. Kiitos, Oss ja za-rei!
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Holo, metsuri, aikanaan kaatoi puun käsillään ilman moottorisahaa. Holo harjoitteli Kölvinkankaan Essolla jossa muun muassa teki pystykäsilukon ennen ruotsin maaottelua 1970. Holo kumartaa tämän päivän judosankareille. Maailman kovimpia sarjoissaan mitä ei ole koskaan ennen ollut. Ennen oteltiin Kanada cupissa, nyt Grand Slam ja arvokisatasolla. Kiitos, Oss ja za-rei!
Ritzurei, polvet on nykyisin ja nykynuorisolla niin huonossa kunnossa, että suosittelen pystykumarrusta;)
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ritzurei, polvet on nykyisin ja nykynuorisolla niin huonossa kunnossa, että suosittelen pystykumarrusta;)
Voi taivas näitä huru-ukkojen höpinöitä....
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Voi taivas näitä huru-ukkojen höpinöitä....
Luet kaikki ja vaivauduit vielä kommentoimaan, hahhahaa...
- Anonyymi00049
Anonyymi00043 kirjoitti:
Holo, metsuri, aikanaan kaatoi puun käsillään ilman moottorisahaa. Holo harjoitteli Kölvinkankaan Essolla jossa muun muassa teki pystykäsilukon ennen ruotsin maaottelua 1970. Holo kumartaa tämän päivän judosankareille. Maailman kovimpia sarjoissaan mitä ei ole koskaan ennen ollut. Ennen oteltiin Kanada cupissa, nyt Grand Slam ja arvokisatasolla. Kiitos, Oss ja za-rei!
Ja tietysti Max Jensen cup
- Anonyymi00041
Jep
- Anonyymi00050
mikä meni suomalaisilla pieleen? Taitavia judokoita on esim Pihla Salonen ja Luukas Saha hyvä tekniikka ja kunto ja Martti myös kova judoka ym ym
Harimi että ei tullut pisteitä olivatko paineet kovat kun ei voittoja tullut?- Anonyymi00051
Varmat olympiapaikat tuo aina paineita.
Mutta, polku on vasta alussa, ei hätäillä. - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Varmat olympiapaikat tuo aina paineita.
Mutta, polku on vasta alussa, ei hätäillä.Kumma kun judoliitto ei ol e kertonut missään miten suomalaiste ottelut menivät?
Siis kertoivat kyllä eetun hyvätä sijoituksesta mutta muista ei mitään ja olisi hyvä tietää oliko tasaisia matseja vai miten häviöt tulivat-
- Anonyymi00053
Kiinan karsinnat tulossa,minkälainen arpa on nyt suomalaisilla?
Pihla S ei ole nyt mukana toivottavasti on terveenä.
Odotellaan sijoituksia. - Anonyymi00054
Oli kova arpa taas,voi pahus.
- Anonyymi00055UUSI
ihan hyvä arpa
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
ihan hyvä arpa
Ensimmäinen matsi ja häviö ei hyvä ja hyvä judoka muuten on.
- Anonyymi00057UUSI
LUKE sairastunut,harmi olisi saanut tärkeitä olympiapisteitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497