Olympia karsinnat alkaa

Anonyymi-ap

Mitä odotuksia tulevasta ?

56

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Saha, Puumalainen, Ihanamäki, Korhonen,
      Seikkula, Salonen, Matikainen/Tenhu

      Oisko siinä jotka menee kisoihin

      • Anonyymi00002

        Mihin, Losiin?


    • Anonyymi00003

      Eihän Sonni oo saavuttanut mitään vuoden 2023 jälkeen

      • Anonyymi00004

        Ei niin, world ranking sija 15. Aika hyvin ilman mitään saavutuksia. Ethän vain tukehdu tietotaitoosi?


      • Anonyymi00005

        Onko niistä niin kauan, ja edelleen vaan diivailee, voi voi


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Onko niistä niin kauan, ja edelleen vaan diivailee, voi voi

        Noille meriiteillä saa diivaillakin jos siltä tuntuu ja toiset ei kestä jos pikkuisen löytyy persoonaa


      • Anonyymi00010

        Aivan surkea nykyään, ei ole uudistunut eikä kyllä osaakkaan


    • Anonyymi00007

      En haluaisi olla pessimisti mutta tukkaan tulee kaikilla

      • Anonyymi00008

        No minkä sitä luonteelleen voi


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        No minkä sitä luonteelleen voi

        No niinpä🤣 veit jalat suustani


    • Anonyymi00009

      Ei tule helppoa kellekään. Tää jengi on leijunut ja hehkuttanut omaa ylivoimaisuutta joka paikassa ettei vaan nyt pettyisi.

    • Anonyymi00011

      73 ottelija äkkiä parantuminen olisko herra auttanut ?

      • Anonyymi00012

        Mietin täysin samaa


    • Anonyymi00014

      Tämä negatiivisuus on suorastaan toksista. Pieni laji mutta silti vihataan kaikkia. Mitä vittua😂.

      Noh mutta asiaan. Mongolian joukkueesta uskon eniten Salosen pärjäävän jopa melko pitkälle. Luukas voi kyllä yllättää sekä Ihanamäki mutta ovat kovin newaza painotteisia. Vaikka mattokamppailua on onneksi nykyään painotettu enemmän niin ei mielestäni niin paljoa, että newaza spesialistit vielä hyötyisivät nykysäännöistä.
      Jotkut pitävät Marasonnia kykenemättömänä uudistumaan. Ehkä, mutta toisaalta ei tarvitse osata 100 eri ninjatekniikkaa jos osaa 5 tekniikkaa äärimmäisen hyvin.
      Vaparin puolelta voisi ottaa esimerkkinä Ronda Rousey: juji spesialisti niin otti isoja voittoja pelkästään sillä. Ura meni sitten vituiksi kun joku keksi että siitä tulee nyrkkeilijä. Olisi vielä hetken aikaa pystynyt pärjäämään kovalla mattokamppailulla.

      • Anonyymi00015

        Täällä kommentoivat ihmiset ovat katkeria, vähäosaisia ihmisiä, jotka tarvitsivat yhteiskuntamme tukea. Koska säästösyistä sitä ei ole tarjolla, lääkitsevät he itseään täällä. Parasta buranaa on, kun saa heittää kunnolla lokaa meidän edustus-urheilijoidemme päälle.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Täällä kommentoivat ihmiset ovat katkeria, vähäosaisia ihmisiä, jotka tarvitsivat yhteiskuntamme tukea. Koska säästösyistä sitä ei ole tarjolla, lääkitsevät he itseään täällä. Parasta buranaa on, kun saa heittää kunnolla lokaa meidän edustus-urheilijoidemme päälle.

        Kun joku fyysikko keksii, miten ihmisten pahoinvoinnin voi muuttaa energiaksi niin Suomesta tulee energiatuotannon huippumaa


      • Anonyymi00017

        Tämä negatiivisuus joka asiassa, joka itse selitellään realismiksi, on kyllä äärimmäisen typerää.

        Anteeksi tämä negatiivisuus.

        Hyvä analyysi. Uskon että isolla joukolla päästään Olympialaisiin


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Tämä negatiivisuus joka asiassa, joka itse selitellään realismiksi, on kyllä äärimmäisen typerää.

        Anteeksi tämä negatiivisuus.

        Hyvä analyysi. Uskon että isolla joukolla päästään Olympialaisiin

        Se ei ole Uskon asia!
        Kuten tänään nähtiin...


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Täällä kommentoivat ihmiset ovat katkeria, vähäosaisia ihmisiä, jotka tarvitsivat yhteiskuntamme tukea. Koska säästösyistä sitä ei ole tarjolla, lääkitsevät he itseään täällä. Parasta buranaa on, kun saa heittää kunnolla lokaa meidän edustus-urheilijoidemme päälle.

        Lukeeko ne näitä ?


    • Anonyymi00018

      Ensimmäisiä tuloksia on saatu. Mukavasti menee juhannus näitä seuratessa.

      • Anonyymi00022

        Hanki elämä...judokisoja Juhannuksena ja oikean urheilun MM kisojen eli futista täällä seurataan Saunassa.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Hanki elämä...judokisoja Juhannuksena ja oikean urheilun MM kisojen eli futista täällä seurataan Saunassa.

        Tänne tulit kuitenkin kommentoimaan 😂😂😂


    • Anonyymi00019

      Miten ottelut menneet suomalaisilta?

    • Anonyymi00020

      Tähän asti onnetonta tekemistä, ei näytä hyvältä, Eetun tekemin kammottavaa katsoa, ihmeen hyvin pärjää, missä tekniikat ?

      • Anonyymi00021

        Parin ov päässä mitalista oltu eli hyvin.


    • Anonyymi00026

      Mä tulin omassa sarjassa kolmanneksi. Ja mä oon tosi iloinen siitä. Musta kisoissa oli kova taso.

    • Anonyymi00027

      Karsinnat alkoi ja kisojen taso sen mukainen, sekä Suomalaisten tulos.

    • Anonyymi00028

      Ei hyvältä näytä, Rokin metodit tiedetään, uusi koutsi voisi tuoda lisää menestystä, pelkällä kunnolla ei pärjää pitää osata Judooooo

      • Anonyymi00029

        Ja sun vastaus Rokin korvaajaksi on varmaankin Mylvi?


      • Anonyymi00030

        Mikäs niissä metodeissa on sitten vialla? Ennen Rokia pärjättiin Kälviän kansallisissa. Nyt tullut mitalisijoja GS, MM ja EM tasolla.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mikäs niissä metodeissa on sitten vialla? Ennen Rokia pärjättiin Kälviän kansallisissa. Nyt tullut mitalisijoja GS, MM ja EM tasolla.

        Se on juurikin näin. Täällä päivystävien "asiantuntijoiden" mielestä ihan kaikki mitä liitossa päätetään on huonoa. Rok on tuonut aivan valtavasti hyvää Suomen judolle.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Se on juurikin näin. Täällä päivystävien "asiantuntijoiden" mielestä ihan kaikki mitä liitossa päätetään on huonoa. Rok on tuonut aivan valtavasti hyvää Suomen judolle.

        Totta Rok tehnyt hyvää, mutta Rokin opit nähty ja hyödynnetty olisi korkea aika uudistaa tekemistä.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Se on juurikin näin. Täällä päivystävien "asiantuntijoiden" mielestä ihan kaikki mitä liitossa päätetään on huonoa. Rok on tuonut aivan valtavasti hyvää Suomen judolle.

        Rok ensimmäinen ja ainut judovalmentaja Suomessa! Rok rok.
        Nyt suut kiinni, kuka kehtaa arvostella häntä?!


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Totta Rok tehnyt hyvää, mutta Rokin opit nähty ja hyödynnetty olisi korkea aika uudistaa tekemistä.

        Miten niitä sitten pitäisi uudistaa vai halusitko vain viisastella?


    • Anonyymi00031

      Miten Martin ottelut menivät?

      • Anonyymi00044

        1 ottelu, alkoi hyvin, mutta sitten tapahtui jotain.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        1 ottelu, alkoi hyvin, mutta sitten tapahtui jotain.

        Otteliko Martti? En löytänyt judo.fi/fb, Martin somessakaan ei ollut mitään? Onkohan sattunut jotain?


    • Anonyymi00033

      Hei varatkaa liput jo Ausseihin siltä vois jopa pisteitä saada

      • Anonyymi00034

        Eikö mitään pisteitä täältä?
        Oliko kovat vastustajat heti?


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Eikö mitään pisteitä täältä?
        Oliko kovat vastustajat heti?

        Oli kovat


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Oli kovat

        Kaikki olis voitettavissa jos olis parempi kuin vastustaja ja osaisi muutakin kuin repiä ja taas repiä.judo on tekniikka ja taitoa sekä rautaista kuntoa, sitä Suomipojalla on, siihen se jääkin paitsi tuolla kevyellä kaverilla joka on myös teknillisesti hyvä.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Kaikki olis voitettavissa jos olis parempi kuin vastustaja ja osaisi muutakin kuin repiä ja taas repiä.judo on tekniikka ja taitoa sekä rautaista kuntoa, sitä Suomipojalla on, siihen se jääkin paitsi tuolla kevyellä kaverilla joka on myös teknillisesti hyvä.

        Voi Jeesus. Millähän meriiteillä kommentoit? Kälviän mestaruus taskussa vai? Tiedät huippujudosta jotain?


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Voi Jeesus. Millähän meriiteillä kommentoit? Kälviän mestaruus taskussa vai? Tiedät huippujudosta jotain?

        Holo, metsuri, aikanaan kaatoi puun käsillään ilman moottorisahaa. Holo harjoitteli Kölvinkankaan Essolla jossa muun muassa teki pystykäsilukon ennen ruotsin maaottelua 1970. Holo kumartaa tämän päivän judosankareille. Maailman kovimpia sarjoissaan mitä ei ole koskaan ennen ollut. Ennen oteltiin Kanada cupissa, nyt Grand Slam ja arvokisatasolla. Kiitos, Oss ja za-rei!


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Holo, metsuri, aikanaan kaatoi puun käsillään ilman moottorisahaa. Holo harjoitteli Kölvinkankaan Essolla jossa muun muassa teki pystykäsilukon ennen ruotsin maaottelua 1970. Holo kumartaa tämän päivän judosankareille. Maailman kovimpia sarjoissaan mitä ei ole koskaan ennen ollut. Ennen oteltiin Kanada cupissa, nyt Grand Slam ja arvokisatasolla. Kiitos, Oss ja za-rei!

        Ritzurei, polvet on nykyisin ja nykynuorisolla niin huonossa kunnossa, että suosittelen pystykumarrusta;)


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Ritzurei, polvet on nykyisin ja nykynuorisolla niin huonossa kunnossa, että suosittelen pystykumarrusta;)

        Voi taivas näitä huru-ukkojen höpinöitä....


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Voi taivas näitä huru-ukkojen höpinöitä....

        Luet kaikki ja vaivauduit vielä kommentoimaan, hahhahaa...


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Holo, metsuri, aikanaan kaatoi puun käsillään ilman moottorisahaa. Holo harjoitteli Kölvinkankaan Essolla jossa muun muassa teki pystykäsilukon ennen ruotsin maaottelua 1970. Holo kumartaa tämän päivän judosankareille. Maailman kovimpia sarjoissaan mitä ei ole koskaan ennen ollut. Ennen oteltiin Kanada cupissa, nyt Grand Slam ja arvokisatasolla. Kiitos, Oss ja za-rei!

        Ja tietysti Max Jensen cup


    • Anonyymi00041

      Jep

    • Anonyymi00050

      mikä meni suomalaisilla pieleen? Taitavia judokoita on esim Pihla Salonen ja Luukas Saha hyvä tekniikka ja kunto ja Martti myös kova judoka ym ym
      Harimi että ei tullut pisteitä olivatko paineet kovat kun ei voittoja tullut?

      • Anonyymi00051

        Varmat olympiapaikat tuo aina paineita.
        Mutta, polku on vasta alussa, ei hätäillä.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Varmat olympiapaikat tuo aina paineita.
        Mutta, polku on vasta alussa, ei hätäillä.

        Kumma kun judoliitto ei ol e kertonut missään miten suomalaiste ottelut menivät?
        Siis kertoivat kyllä eetun hyvätä sijoituksesta mutta muista ei mitään ja olisi hyvä tietää oliko tasaisia matseja vai miten häviöt tulivat-


    • Anonyymi00053

      Kiinan karsinnat tulossa,minkälainen arpa on nyt suomalaisilla?
      Pihla S ei ole nyt mukana toivottavasti on terveenä.
      Odotellaan sijoituksia.

    • Anonyymi00054

      Oli kova arpa taas,voi pahus.

      • Anonyymi00055
        UUSI

        ihan hyvä arpa


      • Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        ihan hyvä arpa

        Ensimmäinen matsi ja häviö ei hyvä ja hyvä judoka muuten on.


    • Anonyymi00057
      UUSI

      LUKE sairastunut,harmi olisi saanut tärkeitä olympiapisteitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe