Kansallismielisyys

Venäjällä ollaan niin kansallismielistä ja Moskova on tulessa monen muun paikan lisäksi. Näinköhän se tuo kansallismielisyys edellä johtaminen on järkevä ideologia, kun se vie maan perikatoon.

29

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mieti sitä sinimustia fanittava kremlin s24 trolli....

    • Anonyymi00002

      Kyllä sitä perikatoa edustaa esim. Suomi joka ajaa esim. sotepalveluitaan alas koska ei ole rahaa niihin. Mistä huolimatta on pakotettu upottamaan Ukrainan tukemiseen miljardeja eri muodoissaan. Purran juuri joutuessa etsimään jostain satoja miljoonia lisää Ukrainalaisten sotapakolaisten elättämiseen edellisten saadessa oleskelulupiinsa jatkoajan sodan Ukrainassa jatkuessa.

      • Anonyymi00003

        Terveyskeskuksia suljetaan pääasiassa keskustalaisten toimesta maakuntiensa pomoina valtavia määriä. Mille ei olisi tarvetta mittakaavassa missä sitä harjoitetaan jos Suomen ei tarvitsisi upottaa miljardeja Ukrainan tukemiseen. Mitä ei auta yhtään se, että sotepalveluiden tarpeen määrä kasvaa koko ajan eikä se, että valtionvelan korot on jo monta miljardia vuodessa sekä se, että puolustusmenoihin uppoaa kohta miljardeja lisää. Rahalle löytyessä kohteita ajankohdassa missä sitä rahaa ei ole. Urkainan sodan maksaessa Suomelle eri muodoissaan niin valtavia summia ettei uskalla edes ajatella.


      • Anonyymi00004

        En tiedä, mutta me puhumme tässä yhteydessä kansallismielisyydestä ja siitä mitä tapahtuu Venäjälle. Kotimaan murheille on omat keskustelualueensa.

        Tietysti, jos yrität tarkoituksella sotkea aihetta, niin silloinhan tämä sinun tapa vaihtaa puheenaihetta sopii. Sitä kyllä voi ihmetellä, miksi alkaa puhumaan muusta kuin avauksen aiheesta.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Terveyskeskuksia suljetaan pääasiassa keskustalaisten toimesta maakuntiensa pomoina valtavia määriä. Mille ei olisi tarvetta mittakaavassa missä sitä harjoitetaan jos Suomen ei tarvitsisi upottaa miljardeja Ukrainan tukemiseen. Mitä ei auta yhtään se, että sotepalveluiden tarpeen määrä kasvaa koko ajan eikä se, että valtionvelan korot on jo monta miljardia vuodessa sekä se, että puolustusmenoihin uppoaa kohta miljardeja lisää. Rahalle löytyessä kohteita ajankohdassa missä sitä rahaa ei ole. Urkainan sodan maksaessa Suomelle eri muodoissaan niin valtavia summia ettei uskalla edes ajatella.

        Keskustalaiset pomot häärivät maakunnissa. Heiltä saa lisätietoja.


      • Anonyymi00016

        Meidän maa ja teidän lätti näin se vaan menee rusnya Pietarista


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        En tiedä, mutta me puhumme tässä yhteydessä kansallismielisyydestä ja siitä mitä tapahtuu Venäjälle. Kotimaan murheille on omat keskustelualueensa.

        Tietysti, jos yrität tarkoituksella sotkea aihetta, niin silloinhan tämä sinun tapa vaihtaa puheenaihetta sopii. Sitä kyllä voi ihmetellä, miksi alkaa puhumaan muusta kuin avauksen aiheesta.

        En tiedä, mutta me puhumme tässä yhteydessä kansallismielisyydestä ja siitä mitä tapahtuu Venäjälle. Kotimaan murheille on omat keskustelualueensa.

        MIKSI IHMEESSÄ SITTEN KÄYT TÄTÄ KESKUSTELUA Perusuomalaiset-palstan alla, etkä esim. SSDP:n, joka olisi paljon LÄHEMPÄNÄ!!!! Eiköös tuolle maalle löydy ihan omakin palsta!?


    • Anonyymi00005

      Lantaloordi se haluaa lähettää miljardit ukrainaan, Espanjaan ja Italian mafialle, eikä tietenkään pidä unohtaa Afrikan Saharan diktaattoreja.

      • Anonyymi00007

        Sinä ap alat aina aukomaan päätä omille nikeillesi kun saalis ei ui trollin pyydyksiin. ja jos joku sinulle ammattitrollille erehtyy vastaamaan sinä hyökkäät kimppuun ja sensuroit jauhottajiesi viestit. Millä kerta toisensa jälkeen käräytät itse itsesi luotsina ilman että sitä koskaan ymmärtäisit. Riippumatta mitä palstaa milloinkin terrorisoit trollaamisellasi.


      • Anonyymi00009

        Lanttuloordi on varsinainen nikki


      • Oletkohan muistanut ottaa lääkkeesi?

        Jos Ukrainan puolustuksesta puhutaan, niin se koskee jokaista eurooppalaista maata. Oletko sitä mieltä, ettei siihen kannata osallistua ja Venäjä saa hyökätä ilman seuraamuksia maahan kuin maahan? Ilmeisesti olet, koska haluat että Venäjä voittaa.


      • Anonyymi00012
        landlord kirjoitti:

        Oletkohan muistanut ottaa lääkkeesi?

        Jos Ukrainan puolustuksesta puhutaan, niin se koskee jokaista eurooppalaista maata. Oletko sitä mieltä, ettei siihen kannata osallistua ja Venäjä saa hyökätä ilman seuraamuksia maahan kuin maahan? Ilmeisesti olet, koska haluat että Venäjä voittaa.

        Anonyymi00010
        2026-06-18 19:54:41

        landlord kirjoitti:
        Oletkohan muistanut ottaa lääkkeesi?

        Jos Ukrainan puolustuksesta puhutaan, niin se koskee jokaista eurooppalaista maata. Oletko sitä mieltä, ettei siihen kannata osallistua ja Venäjä saa hyökätä ilman seuraamuksia maahan kuin maahan? Ilmeisesti olet, koska haluat että Venäjä voittaa.

        Lue lisää
        Sinä ap auot taas päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse. Turvautuen sensuuriin kun sitä häiritään..


    • Aika monta vastausta tehty, mutta aiheesta ei keskustella. Onko näin, että aihe on sen verran herkkä, ettei siitä sovi tai halua puhua?

      • Kerrankin olen samaa mieltä kanssasi. Nimittäin Perussuomalaiset rp. on julistanut olevansa kansallismielinen puolue, niin pitäähän siitä pystyä puhumaan että onko järkeä siinä, kuten aloituksessa todettiin.


      • Anonyymi00024

        Et sinä ole kertonut kenellekään yhtään mitään. Mutta menee kai se noinkin aika sotkemalla keskusteluketjuja.


    • Anonyymi00013

      eikös sen pitänyt jo olla selvä useita vuosia sitten 🤣 siellä mitään sotaa käydä !!!

    • Anonyymi00014

      sitten kun pommitetaan kuten hampuria tai dresdeniä niin se on sotaa se

    • Anonyymi00015

      siellä mitään kansallista sotaa käydä eli että otetaan venäläiset ja hyökätään täydellä voimalla

    • Anonyymi00018

      Rusnyat on vaan rusnya

    • Anonyymi00019

      Persu Venäläinen on elänyt aina jonkinasteisessa kurjuudessa ja pelossa kun keskushallinto ja FSB valvoo kaikkea tekemistä ja siksi venäläinen mies ryyppää ja kuolee hyvin nuorena.

      • Anonyymi00022

        Demarit voisi polkaista suohon?


    • Anonyymi00021

      Siellä ei mitään kansallismielisyyttä ole. Pelkkää propagandaa, pieni FSB:n jengi kaappasi vallan itselleen ja valtion rahat. Kansallismielisyyttä olis,i jos varat olisi käytetty venäläisten hyödyksi, eikä oligarkkien ja Putinin ja rikastuttamiseksi.

      • Anonyymi00023

        Valtaa haalitaan ja pidetään kansallismielisyyden nimissä, jonka kerrotaan olevan valtion turvallisuus. Toisinajattelijoita vainotaan. Tämä on ilmiö, joka toistuu näissä yhteyksissä maasta riippumatta.


    • Anonyymi00027

      se menee sillain että minä itse, sitten perhe , suku ja kansalaisuus eli perinnöllisesti lähemmät

      tämä on se järjestys ja tiukan paikan tullen päinvastaisessa järjestyksessä puretaan

      • Anonyymi00028

        sosialistille kaikki ovat samanlaisia 🤣


      • Anonyymi00030

        Sinulla ei ole ilmeisesti perhettä.

        Oikea järjestys on perhe ensin ja sitten kaikki muut tulevat tapauksittain ja tilannekohtaisesti eri järjestyksessä. Saatat olla jopa tämän arvoketjun viimeisenä.


    • Anonyymi00029

      kovin kilpailu maapallolla tapahtuu hietahain kaltaisella eliöllä ja minä olen sosialistin kanssa samaa mieltä , että tätä pitää välttää nyt on menty liiallisuuksiin 🤣

      • Anonyymi00031

        Mikä se on se sosialisti, joka tällä palstalla esiintyy? Mitä se tarkoittaa?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Mikä se on se sosialisti, joka tällä palstalla esiintyy? Mitä se tarkoittaa?

        Sosialisti on haukkumanimi kaikille niille, jotka ovat eri mieltä kuin perussuomalaiset.

        Rakenna siinä yhteiskuntaa sitten.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe