Koko porukka narun jatkoksi!
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012087961.html
Hallitus hirteen
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitä saa mitä tilaa!
- Anonyymi00002
Aloittajan kommentilla pääseekin helposti käräjille! Tämähän on suora uhkaus!
- Anonyymi00003UUSI
Joo ja lisäksi kehoitus hyökkäämään laillista hallitusta vastaan, ei ole kyllä näkynyt punaista valoa työväentalon tornissa? Mutta eihän näistä nykyvassareista ole sellaiseen oikeasti? Noi kirjoittajat on jostain kelan maksamasta vuokrakämpässä, laskuhumalassa alkoi harmittaa kun ei ollut varaa loiventavaan olueen?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo ja lisäksi kehoitus hyökkäämään laillista hallitusta vastaan, ei ole kyllä näkynyt punaista valoa työväentalon tornissa? Mutta eihän näistä nykyvassareista ole sellaiseen oikeasti? Noi kirjoittajat on jostain kelan maksamasta vuokrakämpässä, laskuhumalassa alkoi harmittaa kun ei ollut varaa loiventavaan olueen?
Yhyyyyyyy yhteiskunnan maksama yritystuki ei mennyt läpi ja nyt kiukuttaa kovasti
- Anonyymi00006UUSI
Punikit samaan puuhun!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613208
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161142- 891038
- 101945
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89678- 48625