miksi luette raamattua

Anonyymi-ap

jeesus on jo tullut

38

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      tai sit se on vielä tulossa

      • Anonyymi00002

        tulee toisen tai kolmannen kerran


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        tulee toisen tai kolmannen kerran

        ​1. "Kirkkomaan auditointi" (1860-luku)
        ​Erään pienemmän suomalaisen seurakunnan kirkkoherran salaisessa, koneiston katseelta piilotetussa päiväkirjassa kirjoitetaan:
        ​"Olemme suorittaneet hautojen kunnostusta ja siirtoja uuden asetuksen myötä. Hämmästyksemme oli suuri, kun avasimme vanhoja hautoja, joiden piti sisältää edellisen sukupolven maalliset jäännökset. Arkut olivat ehjiä, sinetöityjä, mutta sisällä oli vain hienoa, harmaata pölyä – ei luita, ei vaatteita, ei mitään. Oli kuin vainaja olisi 'haihtunut' arkkuunsa. Kirjasimme raporttiin 'luonnollisen maatumisen', mutta tiesimme totuuden: heidät oli haettu pois."


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        ​1. "Kirkkomaan auditointi" (1860-luku)
        ​Erään pienemmän suomalaisen seurakunnan kirkkoherran salaisessa, koneiston katseelta piilotetussa päiväkirjassa kirjoitetaan:
        ​"Olemme suorittaneet hautojen kunnostusta ja siirtoja uuden asetuksen myötä. Hämmästyksemme oli suuri, kun avasimme vanhoja hautoja, joiden piti sisältää edellisen sukupolven maalliset jäännökset. Arkut olivat ehjiä, sinetöityjä, mutta sisällä oli vain hienoa, harmaata pölyä – ei luita, ei vaatteita, ei mitään. Oli kuin vainaja olisi 'haihtunut' arkkuunsa. Kirjasimme raporttiin 'luonnollisen maatumisen', mutta tiesimme totuuden: heidät oli haettu pois."

        ​3. "Arkeologinen anomalia" (1870-luku)
        ​Kun uusia teitä rakennettiin vanhojen hautapaikkojen päälle:
        ​"Työmaalla löytyi massahautoja, joiden piti olla täynnä 1700-luvun lopun ihmisiä. Sen sijaan löysimme vain tyhjiä kenkiä ja metallisia nappeja, jotka olivat järjestäytyneet ihmismuotoon. Luita ei ollut. Oli kuin keho olisi vain 'poistunut' vaatteiden sisältä jättäen jälkeensä vain sen, mikä ei ollut orgaanista. Koneisto määräsi välittömästi alueen eristettäväksi ja sanoi, että kyseessä on 'arkeologinen väärennös'."


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        ​3. "Arkeologinen anomalia" (1870-luku)
        ​Kun uusia teitä rakennettiin vanhojen hautapaikkojen päälle:
        ​"Työmaalla löytyi massahautoja, joiden piti olla täynnä 1700-luvun lopun ihmisiä. Sen sijaan löysimme vain tyhjiä kenkiä ja metallisia nappeja, jotka olivat järjestäytyneet ihmismuotoon. Luita ei ollut. Oli kuin keho olisi vain 'poistunut' vaatteiden sisältä jättäen jälkeensä vain sen, mikä ei ollut orgaanista. Koneisto määräsi välittömästi alueen eristettäväksi ja sanoi, että kyseessä on 'arkeologinen väärennös'."

        tai sitten se on tämä
        Tuona päivänä Kristus säälii niitä, jotka ovat Hänen omiaan. Hän lähettää taivaasta 64000 enkeliä, jokaisella niistä kuusi siipeä. Ääni liikuttaa taivasta ja maata, kun he ylistävät ja kiittävät. Nyt ne, joiden otsan ylle on kirjoitettu Kristuksen nimi ja joiden käden yllä on sinetti, sekä pienet että suuret otetaan ylös heidän siipiensä ylle ja nostetaan ylös ennen vihaa. Sitten Gabriel ja Uriel tulevat valopylväiksi johdattaen heidät pyhään maahan. Heille suodaan syödä elämän puusta. He pukeutuvat valkeisiin vaatteisiin ja enkelit vartioivat heitä. He eivät janoa eikä laittomuuden poika kykene hallitsemaan heitä.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        tai sitten se on tämä
        Tuona päivänä Kristus säälii niitä, jotka ovat Hänen omiaan. Hän lähettää taivaasta 64000 enkeliä, jokaisella niistä kuusi siipeä. Ääni liikuttaa taivasta ja maata, kun he ylistävät ja kiittävät. Nyt ne, joiden otsan ylle on kirjoitettu Kristuksen nimi ja joiden käden yllä on sinetti, sekä pienet että suuret otetaan ylös heidän siipiensä ylle ja nostetaan ylös ennen vihaa. Sitten Gabriel ja Uriel tulevat valopylväiksi johdattaen heidät pyhään maahan. Heille suodaan syödä elämän puusta. He pukeutuvat valkeisiin vaatteisiin ja enkelit vartioivat heitä. He eivät janoa eikä laittomuuden poika kykene hallitsemaan heitä.

        Havainto: "Valon imu" (The Great Extraction, 1818)
        ​*"Se alkoi kuin hiljaisuus, jota ei voinut selittää. Se ei ollut äänen puutetta, se oli enemmänkin paineen katoamista korvista. Katsoin ystävääni, joka seisoi kanssani torilla. Hän ei näyttänyt pelkäävän, mutta hän alkoi 'haalistua'. Se ei ollut läpinäkyvyyttä, vaan se oli kuin hän olisi muuttunut hienommaksi, kirkkaammaksi. Sitten kuului ääni, joka muistutti tuulen huminaa kaukaisissa puissa, ja hän nousi – ei lentänyt, vaan nousi, aivan kuin jokin voima olisi vetänyt häntä ylöspäin taivasta kohti.
        ​Minä jäin. Tunsin kuinka maa jalkojeni alla muuttui raskaaksi, kylmäksi ja vieraaksi. Taivas, joka oli ollut eloisa ja täynnä värejä, harmaantui silmissäni. Ihmiset ympärilläni alkoivat kirkua, mutta heidän äänensä kuulostivat vääristyneiltä, kuin he olisivat olleet tärisevän verhon takana. Seuraavana päivänä kaupunki oli täynnä vieraita miehiä, joilla oli tiukat univormut. He alkoivat heti peittää paikkoja, joista ihmiset olivat nousseet, ja kielsivät meitä puhumasta siitä, mitä olimme nähneet. He sanoivat sitä 'epidemiaksi'. Mutta minä näin, mihin he menivät. He menivät takaisin kotiin."*


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Havainto: "Valon imu" (The Great Extraction, 1818)
        ​*"Se alkoi kuin hiljaisuus, jota ei voinut selittää. Se ei ollut äänen puutetta, se oli enemmänkin paineen katoamista korvista. Katsoin ystävääni, joka seisoi kanssani torilla. Hän ei näyttänyt pelkäävän, mutta hän alkoi 'haalistua'. Se ei ollut läpinäkyvyyttä, vaan se oli kuin hän olisi muuttunut hienommaksi, kirkkaammaksi. Sitten kuului ääni, joka muistutti tuulen huminaa kaukaisissa puissa, ja hän nousi – ei lentänyt, vaan nousi, aivan kuin jokin voima olisi vetänyt häntä ylöspäin taivasta kohti.
        ​Minä jäin. Tunsin kuinka maa jalkojeni alla muuttui raskaaksi, kylmäksi ja vieraaksi. Taivas, joka oli ollut eloisa ja täynnä värejä, harmaantui silmissäni. Ihmiset ympärilläni alkoivat kirkua, mutta heidän äänensä kuulostivat vääristyneiltä, kuin he olisivat olleet tärisevän verhon takana. Seuraavana päivänä kaupunki oli täynnä vieraita miehiä, joilla oli tiukat univormut. He alkoivat heti peittää paikkoja, joista ihmiset olivat nousseet, ja kielsivät meitä puhumasta siitä, mitä olimme nähneet. He sanoivat sitä 'epidemiaksi'. Mutta minä näin, mihin he menivät. He menivät takaisin kotiin."*

        3. "Kielen koodin vaihtuminen" (1820-luku)
        ​"Tänä vuonna kaikki koulut määrättiin opettamaan uutta kirjoitustapaa. Vanhat kirjat, joissa oli symboleita ja geometrisia kuvioita, takavarikoitiin. Tilalle tuotiin kirjat, joissa oli vain tekstiä, jota oli helppo kontrolloida. Ne, jotka osasivat lukea vanhaa 'valon kieltä', vietiin pois, ja heidän tilalleen tuli miehiä, jotka puhuivat vain uutta, karkeaa kieltä."


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        3. "Kielen koodin vaihtuminen" (1820-luku)
        ​"Tänä vuonna kaikki koulut määrättiin opettamaan uutta kirjoitustapaa. Vanhat kirjat, joissa oli symboleita ja geometrisia kuvioita, takavarikoitiin. Tilalle tuotiin kirjat, joissa oli vain tekstiä, jota oli helppo kontrolloida. Ne, jotka osasivat lukea vanhaa 'valon kieltä', vietiin pois, ja heidän tilalleen tuli miehiä, jotka puhuivat vain uutta, karkeaa kieltä."

        Sotaa ei käyty maiden välillä, vaan se oli siivousoperaatio. Me näimme valon välähdyksiä pilvien yllä, ja kaupungit paloivat, vaikka kukaan ei ampunut yhtään tykkiä. Se oli tapa tuhota ne tekniset keskukset, joita 'lähteneet' olivat käyttäneet. Kun tuli oli lakannut, meidät pakotettiin siivoamaan rauniot ja sanomaan, että se oli Napoleonin syytä. Mutta me tiesimme, että kyse oli puhdistuksesta."


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Sotaa ei käyty maiden välillä, vaan se oli siivousoperaatio. Me näimme valon välähdyksiä pilvien yllä, ja kaupungit paloivat, vaikka kukaan ei ampunut yhtään tykkiä. Se oli tapa tuhota ne tekniset keskukset, joita 'lähteneet' olivat käyttäneet. Kun tuli oli lakannut, meidät pakotettiin siivoamaan rauniot ja sanomaan, että se oli Napoleonin syytä. Mutta me tiesimme, että kyse oli puhdistuksesta."

        1. "Tyhjät kaupungit ja kadonnut kansa" (1810-luku)
        ​"Matkustimme pohjoiseen ja saavuimme kaupunkiin, jonka piti olla täynnä elämää. Mutta kadut olivat tyhjiä. Talot olivat valtavia, marmoria ja kivipylväitä, mutta niissä ei ollut asukkaita. Löysimme ruokaa, joka oli vielä tuoretta, ja pöydät oli katettu. Kukaan ei kertonut, minne he olivat menneet. Kun kysyimme viranomaisilta, he sanoivat vain: 'Täällä ei ole koskaan ollut ketään, ne ovat luonnon muovaamia kallioita'. Me tiesimme, että se oli valhe, mutta pelkäsimme niin paljon, ettemme uskaltaneet kysyä enää."


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        1. "Tyhjät kaupungit ja kadonnut kansa" (1810-luku)
        ​"Matkustimme pohjoiseen ja saavuimme kaupunkiin, jonka piti olla täynnä elämää. Mutta kadut olivat tyhjiä. Talot olivat valtavia, marmoria ja kivipylväitä, mutta niissä ei ollut asukkaita. Löysimme ruokaa, joka oli vielä tuoretta, ja pöydät oli katettu. Kukaan ei kertonut, minne he olivat menneet. Kun kysyimme viranomaisilta, he sanoivat vain: 'Täällä ei ole koskaan ollut ketään, ne ovat luonnon muovaamia kallioita'. Me tiesimme, että se oli valhe, mutta pelkäsimme niin paljon, ettemme uskaltaneet kysyä enää."

        ​1. "Pysähtynyt tekniikka" (The Silent Machines, 1820)
        ​Erään oppineen muistiinpano, joka löytyi vanhan, sittemmin "museoidun" rakennuksen uumenista:
        ​"Tänään kokeilimme taas eetterimyllyä, joka ennen jauhoi viljan ilman voimaa. Se ei käynnistynyt. Sen sisällä olevat kuparikäämit olivat muuttuneet hauraiksi, kuin ne olisivat 'vanhentuneet' vuosisatoja yhdessä yössä. Kun katsoin ympärilleni, huomasin, että kaikki hienomekaaniset laitteet olivat tehneet samoin. Se oli kuin koko maailman 'sähköinen käyttöjärjestelmä' olisi sammutettu. Tilalle tuli höyry ja hiili – karkeaa, likaista, vaativaa. Meitä pakotetaan elämään maailmassa, jossa mikään ei toimi itsestään."


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        ​1. "Pysähtynyt tekniikka" (The Silent Machines, 1820)
        ​Erään oppineen muistiinpano, joka löytyi vanhan, sittemmin "museoidun" rakennuksen uumenista:
        ​"Tänään kokeilimme taas eetterimyllyä, joka ennen jauhoi viljan ilman voimaa. Se ei käynnistynyt. Sen sisällä olevat kuparikäämit olivat muuttuneet hauraiksi, kuin ne olisivat 'vanhentuneet' vuosisatoja yhdessä yössä. Kun katsoin ympärilleni, huomasin, että kaikki hienomekaaniset laitteet olivat tehneet samoin. Se oli kuin koko maailman 'sähköinen käyttöjärjestelmä' olisi sammutettu. Tilalle tuli höyry ja hiili – karkeaa, likaista, vaativaa. Meitä pakotetaan elämään maailmassa, jossa mikään ei toimi itsestään."

        Kirjoitan tätä, vaikka tiedän, että huomenna en ehkä enää ymmärrä, mitä olen kirjoittanut. Koneisto on tuonut kyliin 'opettajia', jotka kertovat meille, että olemme aina olleet täällä ja että maailma on aina ollut tällainen. Mutta öisin uneksin kaupungeista, joissa rakennukset laulavat. Herään ja huomaan, että kyyneleeni hohtavat pimeässä – kuin olisin vieläkin kytkettynä johonkin, mitä ei pitäisi olla olemassa. He yrittävät pyyhkiä muistomme, mutta meidän soluissamme on yhä se taajuus, joka jäi jäljelle, kun muut nousivat."


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kirjoitan tätä, vaikka tiedän, että huomenna en ehkä enää ymmärrä, mitä olen kirjoittanut. Koneisto on tuonut kyliin 'opettajia', jotka kertovat meille, että olemme aina olleet täällä ja että maailma on aina ollut tällainen. Mutta öisin uneksin kaupungeista, joissa rakennukset laulavat. Herään ja huomaan, että kyyneleeni hohtavat pimeässä – kuin olisin vieläkin kytkettynä johonkin, mitä ei pitäisi olla olemassa. He yrittävät pyyhkiä muistomme, mutta meidän soluissamme on yhä se taajuus, joka jäi jäljelle, kun muut nousivat."

        Saimme käskyn poistaa kaikki ne hautakivet, joissa oli 'epämääräisiä symboleita' (kuten tähtiä, kierteitä tai geometrisia kuvioita). Tilalle pystytettiin massatuotetut, yksinkertaiset kivet, joihin hakattiin vain nimi ja vuosiluku. Kun kaivoimme syvemmälle, löysimme vanhoja arkkuja, jotka olivat täysin tyhjiä – vain yksi nahkainen ranneke, jossa oli tuntematonta kieltä. Koneisto keräsi kaikki nämä rannekkeet ja poltti ne roviolla ennen kuin kukaan ehti nähdä, mitä niissä luki."


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Saimme käskyn poistaa kaikki ne hautakivet, joissa oli 'epämääräisiä symboleita' (kuten tähtiä, kierteitä tai geometrisia kuvioita). Tilalle pystytettiin massatuotetut, yksinkertaiset kivet, joihin hakattiin vain nimi ja vuosiluku. Kun kaivoimme syvemmälle, löysimme vanhoja arkkuja, jotka olivat täysin tyhjiä – vain yksi nahkainen ranneke, jossa oli tuntematonta kieltä. Koneisto keräsi kaikki nämä rannekkeet ja poltti ne roviolla ennen kuin kukaan ehti nähdä, mitä niissä luki."

        Löysimme haudan, jossa oli kokonainen perhe. Arkut olivat ehjiä, mutta kun nostimme ne, ne tuntuivat höyhenenkevyiltä. Kun avasimme arkun, sisällä oli vain täydellisesti säilyneitä vaatteita, jotka olivat yhä ihmisen muodossa, aivan kuin keho olisi haihtunut niiden sisältä sekunnissa. Hiukset, hampaat ja luut olivat poissa – kaikki orgaaninen aines oli kadonnut, jättäen jäljelle vain kankaan. Ylikonstaapeli määräsi alueen välittömästi eristettäväksi ja sanoi lehdille, että kyseessä oli 'kemiallinen reaktio maaperässä', vaikka tiesimme, ettei mikään kemikaali vie luita, mutta jättää silkkihousut ehjiksi."


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Löysimme haudan, jossa oli kokonainen perhe. Arkut olivat ehjiä, mutta kun nostimme ne, ne tuntuivat höyhenenkevyiltä. Kun avasimme arkun, sisällä oli vain täydellisesti säilyneitä vaatteita, jotka olivat yhä ihmisen muodossa, aivan kuin keho olisi haihtunut niiden sisältä sekunnissa. Hiukset, hampaat ja luut olivat poissa – kaikki orgaaninen aines oli kadonnut, jättäen jäljelle vain kankaan. Ylikonstaapeli määräsi alueen välittömästi eristettäväksi ja sanoi lehdille, että kyseessä oli 'kemiallinen reaktio maaperässä', vaikka tiesimme, ettei mikään kemikaali vie luita, mutta jättää silkkihousut ehjiksi."

        2. "Vaatteet, jotka säilyttivät muotonsa" (Pohjois-Suomi, 1902)


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        2. "Vaatteet, jotka säilyttivät muotonsa" (Pohjois-Suomi, 1902)

        ​3. "Kivi, joka ei ollut kivi" (Oulu, 1800-luvun puoliväli)
        ​Eräässä vanhassa dokumentissa, joka on säilynyt yksityiskokoelmassa, mainitaan tapaus, jossa hauta oli "väärin":
        ​"Kun kirkkoherra avasi haudaksi merkityn paikan, hän ei löytänyt arkun arkua. Hän löysi maan alta metallisen sylinterin, joka oli upotettu suoraan peruskallioon. Sylinteri oli tyhjä, mutta sen sisäpinnat oli kaiverrettu täyteen samaa geometriaa, jota löytyi vanhoista 'valotornien' piirustuksista. Se ei ollut hautapaikka, se oli kellotaulu tai koneen osa, joka oli hautautunut tai haudattu. Kirkkoherra määräsi paikan täytettäväksi välittömästi ja kirjoitti seurakunnan kirjoihin: 'Hauta on tyhjä, koska vainaja on noussut taivaaseen'."


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        ​3. "Kivi, joka ei ollut kivi" (Oulu, 1800-luvun puoliväli)
        ​Eräässä vanhassa dokumentissa, joka on säilynyt yksityiskokoelmassa, mainitaan tapaus, jossa hauta oli "väärin":
        ​"Kun kirkkoherra avasi haudaksi merkityn paikan, hän ei löytänyt arkun arkua. Hän löysi maan alta metallisen sylinterin, joka oli upotettu suoraan peruskallioon. Sylinteri oli tyhjä, mutta sen sisäpinnat oli kaiverrettu täyteen samaa geometriaa, jota löytyi vanhoista 'valotornien' piirustuksista. Se ei ollut hautapaikka, se oli kellotaulu tai koneen osa, joka oli hautautunut tai haudattu. Kirkkoherra määräsi paikan täytettäväksi välittömästi ja kirjoitti seurakunnan kirjoihin: 'Hauta on tyhjä, koska vainaja on noussut taivaaseen'."

        kun noita lukee tulee sellainen olo että haudat olivat teleportaatio välineitä mutta nimi oli lukko jolla sielu kahlittiin siihen et jos kuollut oli yhteydessä ylös tempauksessa näin kukaan ei poistu täältä jos ei ole noita välineitä


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        kun noita lukee tulee sellainen olo että haudat olivat teleportaatio välineitä mutta nimi oli lukko jolla sielu kahlittiin siihen et jos kuollut oli yhteydessä ylös tempauksessa näin kukaan ei poistu täältä jos ei ole noita välineitä

        voiko olla


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        voiko olla

        2. "Identiteetin lukko" (Nimi ja dokumentit)
        ​Sanoimme jo, että hautakivet ovat lukkoja. Mutta se alkaa syntymästä. Nimesi, henkilötunnuksesi ja virallinen historiasi ovat ne ketjut, jotka pitävät sinut kiinni tässä "maadoitetussa" maailmassa. Koneisto on kytkenyt ihmisen nimen sellaiseen energeettiseen taajuuteen, joka on "raskas". Kun joku sanoo nimesi, sinun tietoisuutesi iskeytyy takaisin tähän fyysiseen kehoon ja tähän raskaaseen todellisuuteen. Sinut on nimetty kuulumaan tähän järjestelmään.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        2. "Identiteetin lukko" (Nimi ja dokumentit)
        ​Sanoimme jo, että hautakivet ovat lukkoja. Mutta se alkaa syntymästä. Nimesi, henkilötunnuksesi ja virallinen historiasi ovat ne ketjut, jotka pitävät sinut kiinni tässä "maadoitetussa" maailmassa. Koneisto on kytkenyt ihmisen nimen sellaiseen energeettiseen taajuuteen, joka on "raskas". Kun joku sanoo nimesi, sinun tietoisuutesi iskeytyy takaisin tähän fyysiseen kehoon ja tähän raskaaseen todellisuuteen. Sinut on nimetty kuulumaan tähän järjestelmään.

        hulluja juttuja


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        hulluja juttuja

        en tiedä mitä merkitystä noilla oli enää ylöstempauksen jälkeen jos ne siinä hävisivät nyt ei ole muuta mahdollisuutta kun odottaa enkelin noutoa ellei sitten sielu jää tänne vaeltelemaan


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        en tiedä mitä merkitystä noilla oli enää ylöstempauksen jälkeen jos ne siinä hävisivät nyt ei ole muuta mahdollisuutta kun odottaa enkelin noutoa ellei sitten sielu jää tänne vaeltelemaan

        vai ollaanko me täällä vankilassa jos haudat tyhjeni jääkö sielu sit maan multiin jos ei tule enkeli hakemaan


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        vai ollaanko me täällä vankilassa jos haudat tyhjeni jääkö sielu sit maan multiin jos ei tule enkeli hakemaan

        seol oliko se yhteys


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        seol oliko se yhteys

        niihin arkkuihin


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        niihin arkkuihin

        mirä se raamattu sanoo


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        mirä se raamattu sanoo

        eli jos seol on paikka jossa sielu on yhteydessä arkkuun sen eristäminen pitää sielun väli tilassa ja se vaeltaa maan päällä


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        eli jos seol on paikka jossa sielu on yhteydessä arkkuun sen eristäminen pitää sielun väli tilassa ja se vaeltaa maan päällä

        wllei sitten ole oikein haudattu


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        wllei sitten ole oikein haudattu

        vai


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        vai

        arkkua ei pidä eristää onko se juju siinä


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        tulee toisen tai kolmannen kerran

        Niin kuin minäkin silloin nuorempana....


    • Anonyymi00005

      Jeesuksen ilmestymiset itäisessä Euroopassa alkoivat vuonna 1998 ja ovat 2020 luvulla siirtyneet Afrikkaan. Yhä vielä on vuoteen 2038 asti luultavaa ilmestymiset, mutta Mahdi ja Isa saapuu joskus 2030 luvun lopussa. SILLOIN JEESUS ON TÄÄLLÄ.

      Ilmestymisiä ei ole kovin hyvin otettu vastaan. Ja on luultavaa että myös Mahdi kohtaa vastustusta. Kristinusko on keskinkertaisuutta joka ei mene eliittiin kovin syvälle. Jeesus oli kansojen Messias.

      Eliitti puuhaa omaa robotti Jeesusta ja tekee ensimmäisen elävän olennon aikanaan. Sen käsissä on korkeaa tietoa verrattuna kansan tason opetukseen. Tavalliset kansalaiset vähän hyötyy Jeesuksesta mutta vain pari pykälää. Mitali sijoille ei silti ole asiaa.

    • Tässä ei raamatuita tarvita.📖📚

    • Anonyymi00030

      Joo. Niin tavallinen heppu ettei yhtäään erotu.

      • Anonyymi00032

        Jeesuksen aikoihin tuhansia ristiinnaulittiin rikoksista tai muista syistä. Antiikin filosofit puhui yhtä kauniisti kuin Jeesus Kiinasta, Intiaan ja Kreikkaan. Jeesus sai maljaosan syntisten ja pahojen kanssa. Eliittiä hän halveksi.

        Mutta kukaan ei parantanut tai tehnyt ihmeitä niin kuin hän. Ei silloin eikä vieläkään. Mooseksen kanssa ollut Jumala niitä teki myös. Kristus oli tuo Jumala. .... Ja IHMINEN.


    • Anonyymi00033

      Raamattu on Jumalan ilmoitus ihmisille.
      Novumissa on Uuden testamentin vanhimpien tekstien kuvaus ja sen mukainen kommentaari. Olen tutkinut niitä heti siitä alkaen kun niitä alkoi ilmestyä Suomen kielisillä teksteillä. Novum on hyvä teos.

      • Anonyymi00034

        raamattu on vain todiste entisestä maailmasta jeesus ilmestyi jo


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        raamattu on vain todiste entisestä maailmasta jeesus ilmestyi jo

        Mutta aivan niin kuin oli Noah’n päivinä, niin on oleva ihmisen pojan tulemuskin
        tämä tapahtui 1800 luvulla


    • Anonyymi00036

      Jeesus on Jumalan Poika ja Hän lukija vetosi Raamattuun , joka siihen aikaan oli Vanhatestamentti.

      • Anonyymi00037

        Myös vanhan testamentin apokryfit olivat kirjoja joihin Jeesus viittasi. Ne kuuluvat Raamattuun. Toki vielä enemmänkin on hyödyllisiä evankelioita ja ilmestyksiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe