Mihin ovat unohtuneet käytöstavat??
Kansanedustaja ja Kouvolan kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Ville Kaunisto (kok.) kertoo nyt ensimmäistä kertaa julkisesti, miksi hän myi viime vuonna kotinsa Kouvolassa. Syynä oli perheeseen kohdistunut uhkailu.
Kaunisto kertoo asiasta Kouvolan Sanomissa.
Uhkailu sai alkunsa, kun Ratamon yöpäivystyksessä oli lakkauttamisen uhka.
– Tuntui, että sitä uhkaa tuli joka tuutista, Kaunisto kertoo Kouvolan Sanomille.
Erityisen huolissaan hän oli hänen perheensä turvallisuudesta. Uhkailu oli rankkaa ja kohdistui henkeen ja terveyteen. Kaunisto päätyi ottamaan asiasta yhteyttä myös eduskunnan turvallisuusosastoon ja suojelupoliisiin.
Perheen pienten lasten turvallisuus oli lopulta syy siihen, että perhe päätyi muuttamaan kerrostaloon.
Kaunisto koki kohtelun epäreiluksi myös siksi, että hän teki kollegoineen työtä sen hyväksi, että lopulta yöpäivystys sai jatkua Kouvolassa.
Yle tavoitti kansanedustaja Ville Kauniston, mutta hän ei halunnut antaa asiasta enempää haastattelua. Kaunisto kuitenkin totesi, että Kouvolan Sanomien tiedot pitävät paikansa.
Törkysikailijat uhkailevat kansanedustajien perheitä
Anonyymi-ap
5
77
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Lienee joku äänestäjä suuttunut kun vaalilupaukset osoittautuikin vaalivalheiksi. Kannattaisi pitää lupauksensa.....
- Anonyymi00002
Fittuako noista välittää. Ovat pelkkiä paskahousuvätyksiä. Ei noita kannata pelätä. Nauraa korkeintaan paskaiset naurut.
- Anonyymi00004
ei kai kukaan kansanedustajia pelkääkkään
- Anonyymi00003
Uhkailut pitäisi julkaista varsinkin jos ne on tehty omalla nimellä.
- Anonyymi00005
Myi talonsa ja muutti pääkaupunkiseudulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470