Tiedättekö miten on paha olla kun ei voi kertoa kenellekään miten hajalla olen sisältä. Päivät töissä pitää jaksaa hymyillä ja olla iloinen vaikka tekisi mieli itkeä ja huutaa. Töitten jälkeen pitää mennä jonnekin jossa saa olla yksin ja itkeä niinkuin nytkin. Sitten kotia ja siellä syy miksi olen aivan hajalla - avomieheni.
Kaikki alkoi reilu 4 v sitten. Aloimme seurustella, minä 50v ja mieheni 60 v. Molemmilla takana jo päättyneet liitot kauan aikaa sitten. Muutimme yhteen, minä hänen luokse ja olin onnesta soikea. Hehkutin kaikille miten onnellinen olen/ olin, umpirakastunut, ja kyllä, kerroin myös miehelleni kuin onnelliseksi hän on minut tehnyt.
Joka ilta pussailimme ja ennen nukkumaanmenoa tunnustettiin rakkautta ja hän on vain minun oma, kokonaan minun...ja minä uskoin.
Noin vuosi sitten ystäväni löysi mieheni treffi-ilmoutuksen täällä, hakee seksi ym kaikenlaista seuraa hauskanpitoon. Kyllä, meillä oli ihana seksielämä kunnes se loppui, kuulemma stressiä kun kysyin miksi meillä ei ole enää seksiä. No, olisihan se pitänyt arvata että hän pettää. Jäi kiinni ja tunnusti, kännyssä oli myös sovittuja tapaamisia maksullisten naisten kanssa...elämäni romahti. Kun kysyin syytä niin vanhat tavat, kun on ollut niin kauan yksin... eli minä en merkannut mitään. Keskusteltiin ja lupasi lopettaa. No tiedätte varmaan mitä kävi ja mitä mun elämä on.
Ystäväni sanoo että jätä mutta kun rakastan häntä edelleen ja haluan uskoa häntä, vaikkakin mulla on tosi paha olla. Riitelemme aiheesta noin 2 kk välein, muuten meillä menee hyvin, teemme asioita yhdessä, nauramme ym mutta joskus se vaan pulpahtaa mieleen ja sit on paha olla, eilen.
Rakastan häntä tosi paljon ja hän on minulle aivan ihana, mutta...
En uskalla lähteä, en tiedä onko kyseessä pelko jäädä yksin vai epäonnistumisen myöntäminen itselleni ja/ tai ystävilleni. Sen takia kärsin ja itken tätä yksin täällä metsässä. Tuntuu etten onnistu elämässäni missään.
Paha olla suhteessa
Anonyymi-ap
2
58
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakastat häntä?? Ja hän on aivan ihana???Miksi itse noin valhein pahoinpitelet itseäsi?🤷♀️
- Anonyymi00002
Se on se luottamus mikä puuttuu. En tiedä kauanko kestää saada se takaisin vai saanko koskaan. Pieni epäilys on mutta ei mitään konkreettista. Valtava halu uskoa hänen sanaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664