Miten saan hänet mun luo!!?

Anonyymi-ap

Tänään....

34

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Käytä savumerkkejä

• Anonyymi00008

EIIIIIIIIIIIIII,EI!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00008 kirjoitti:

EIIIIIIIIIIIIII,EI!

Pakottamalla? Älä anna toiselle vaihtoehtoja. Niin toimii moni muukin.

• Anonyymi00002

En kelpaa!!

• Anonyymi00003

Mee nukkuun että heräät aamulla potun keittoon.

• Anonyymi00004

hiivit takaapäin ja heität verkon hänen yli. Kurot sen äkkiä kasaan tai suppuun, ennen kuin karkaa ja heität olalle ja kipität kovaa kyytiä kotiin sen kanssa.

• Anonyymi00005

Mutta itse menisin, jos hän pyytäisi... ehkä, jos uskaltaisin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta itse menisin, jos hän pyytäisi... ehkä, jos uskaltaisin.

Ja jos ei osaa pyytää, niin suklaapatukalla houkuttelu toimii melko varmasti myös.

• Anonyymi00022

Saalistettu mies voi käyttää samaa verkkoa myös isolle kalalle.

• Anonyymi00007

Laita minulle viestiä. Tulisin mielelläni. Ja älä laita mitään pelkkää juhannustoivotusta, vaan sellainen mihin pystyy helposti tarttumaan. Olisin iloinen, jos hän nainen kaipaisi seuraa ja kysyisi minua. Tuntuisi kivalta, jos hän haluaisi viettää kanssani aikaa kahdestaan.

• Anonyymi00010

En osaa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En osaa.

Minä olen niin tavallinen mies, että mikä vaan viesti missä käy ilmi toiveesi näkemiselle riittää. Ei tarvitse loruilla mitään, eikö miettiä mitään erikoisuuksia tapaamiselle. Voidaan yhdessä miettiä ja sopia mitä tehdään jne.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä olen niin tavallinen mies, että mikä vaan viesti missä käy ilmi toiveesi näkemiselle riittää. Ei tarvitse loruilla mitään, eikö miettiä mitään erikoisuuksia tapaamiselle. Voidaan yhdessä miettiä ja sopia mitä tehdään jne.

Kerro vähän tuntomerkkejä teistä?
        En noilla vihjeillä laittele viestiä kellekään.
        Seuraa kyllä kaipaan. (pk seutu kyseessä)
        -naiselta

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä mietin, mistä tuo kirjoitustyyli tai puhetyyli on tuttua, sitten tajusin, sehän on Pätkä, sullahan pitäisi olla Pekka aina vierelläsi.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minä mietin, mistä tuo kirjoitustyyli tai puhetyyli on tuttua, sitten tajusin, sehän on Pätkä, sullahan pitäisi olla Pekka aina vierelläsi.

Jos tunnistit kuka tuo on niin kerro ihmeessä enempi kuka kyseessä. Kirjoitustyylistä en nyt osaa yhdistää keneenkään, mutta muutoin siinä oli jotakin mikä puhuttelee jollakin tavalla liikaa.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jos tunnistit kuka tuo on niin kerro ihmeessä enempi kuka kyseessä. Kirjoitustyylistä en nyt osaa yhdistää keneenkään, mutta muutoin siinä oli jotakin mikä puhuttelee jollakin tavalla liikaa.

Ei tärkeää ole se kuka kirjoittaja on, tuli vaan mieleen Pekka ja Pätkä -elokuvat, niissä on vähän samanlaista; samaan aikaa hupaisaa ja silti samaan aikaan vakavalla naamalla ollaan sanomassa ja tekemässä asioita.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sinunkin kirjoitustyyli puhuttelee. Olisin ihan valmista kauraa sinulle. 🥹

• Anonyymi00009

Laittakaa nyt vähän tunnisteita ,jos aiotte jonkun nähdä.

• Anonyymi00012

Rahalla

• Anonyymi00014

Paljonko oot valmis maksamaan?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Paljonko oot valmis maksamaan?

kympillä koko juhannussima

• Anonyymi00017

Kysymällä, pyytämällä, käskemällä ......
      Tai hakemalla kotoolta tai jostain muualta,
      jos ei muuten onnistu :D

Typerää kyllä neuvoa edes noin kun en itekään pysty/uskalla tai miten nyt onkaan tehä noin..
      Enemmän ku mitään mä itsekin tahtoisin että mies tulisi mun luokse.
      Ihan vaan olemaan ilman sen ihmeempää.
      Tai pyytäisi edes jonnekin pihalle näkemään,
      jos ei muuta...

~ Helsinki/Espoo/Vantaa alueelta nainen ~
      ( en tarkemmin kerro mistä olen koska... )

• Anonyymi00018

Ylipäätään tilanteen synty on erittäin helppo arvata. Vaikka olisitkin nainen, siellä on ollut yksi tai usemapi mies sotkemassa asioita ja asiat ja suunntelmat ovat menneet aivan päin mäntyä näitten sankareitten takia.

• Anonyymi00025

🤨🤔

• Anonyymi00029

Oletko nyt aivan täysin varma että sen naisen luona on ollut yksikään jota luulet olleen?

Eräässä tapauksessa on todellakin ollut niitä sotkijoita, mutta sen naisen luona ei ole yksikään ollut, eikä se nainen ole edes tavannut ketään.
        Vaikka niin onkin väitetty ja annettu sellaista kuvaa muille että olisi jotain sellaista ollut.

-sivusta

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Oletko nyt aivan täysin varma että sen naisen luona on ollut yksikään jota luulet olleen?

Eräässä tapauksessa on todellakin ollut niitä sotkijoita, mutta sen naisen luona ei ole yksikään ollut, eikä se nainen ole edes tavannut ketään.
        Vaikka niin onkin väitetty ja annettu sellaista kuvaa muille että olisi jotain sellaista ollut.

-sivusta

En syyttänytkään naista mistään, vaan miestä ja hänen tarkoitus on ollut ainoastaan sotkea naisen ja miehen suhde. Jotenkin aloituksen sävystä päättelin, että tapaus on samankaltainen kun minulla miehellä ja todellakin aion ottaa yhteyttä naiseen, mutta sotkijat ovat pahasti viivästyttäneet asioiden etenemistä.

• Anonyymi00019

Uskaltaudut laittamaan viestin. Sillä tavalla

• Anonyymi00035

M-nainen joka sai viestin tänään?

• Anonyymi00020

Ethän sä halunnut mua sun luo niin et varmaan mitenkään. Yksi ei riittää mulle

• Anonyymi00023

Minulle sopii sellainen, jolla on hieman enemmän annettavaa.

• Anonyymi00032

Saitko sen "Ei" vastauksen suoraan häneltä?
        Milloin noin oli? Anteeks utelu mutta.......
        -ei aloittaja -

• Anonyymi00026

Minä olen niin ujonössykkä, että ei nainen voi kaivata minua elämäänsä.

• Anonyymi00027

Älä esiinnyt toisena, kukaan ei hauku itseään tuolla tavalla, sen jokainen tajuaa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Älä esiinnyt toisena, kukaan ei hauku itseään tuolla tavalla, sen jokainen tajuaa.

En hauku toisia. Tuo on totuus minusta. Olen ujonössykkä. Olisi tietysti kiva jos nainen voisi tykätä minusta, mutta ei täälläkään ole koskaan ollut yhtään aloitusta jossa kaivataan ujonössykkää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1384
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      985
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      715
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      630
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      622
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      592
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      567
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      553
    Aihe