S*ksinhimoa vai rahanhimoa vai jotain muuta? Mitä?
Hämmentyneeltä mieheltä - Naiselle
Ei se ainakaan rakkautta ollut, mutta mitä se oli?
31
275
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Kyllä se oli rakkautta!
- Anonyymi00003
Nyt on tyhjä olo.
En tiennyt, että todellakin leikit minulla ja tunteillani! - Anonyymi00004
Salattua rakkautta
- Anonyymi00005
Ei siinä ollut mitään koskaan! Se oli sellaista mitä en olisi halunnut koskaan kokea! Ajattelin sinua aina sellaisena ihmisenä, joka olisi tarvinnut apua, mutta minä en sitä olisi koskaan voinut antaa hänelle! Niin outoa se kaikki oli alusta asti ja siksi väsyin siihen jo puolivälissä projektia!
- Anonyymi00006
Halusin vain hyvää ruokaa. Sorry.
- Anonyymi00008
Kyllähän sulle on kerrottu, mutta jos ei kuule niin ei voi minkään.
- Anonyymi00019
Ruokaa minä laitan vain omassa kodissani ja tänne ei tule muita käymään kuin vain omat lähisukulaiseni!
- Anonyymi00009
Ihastusta joka muuttui nopeasti rakkaudeksi.
- Anonyymi00011
Pakko se on sitten uskoa, että se oli rakkautta. En tiennyt, että rakkaus tuntuu tältä. 😳
Ap- Anonyymi00012
Miltä se tuntuu?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miltä se tuntuu?
Jotenkin raastavalta, ristiriitaiselle ja yksinäiselle.
Ap - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
ApSama täällä!
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
ApOnko tunne, että mikään ei oikein tunnu miltään. Ja koko ajan odottaa että milloin se toinen tulee?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Onko tunne, että mikään ei oikein tunnu miltään. Ja koko ajan odottaa että milloin se toinen tulee?
Ei minulla ole ollut tuollaista tunnetta enää pariinkymmeneen vuoteen! Yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää! Terveisiä projektin aloittajille ette ole hyviä ihmisiä, kun ette ottaneet monia asioita huomioon ennen typerän projektin aloittamista! Niin typerä projekti kuin olla voi!
- Anonyymi00028
Anonyymi00013 kirjoitti:
ApSiltähän se nimenomaan tuntuu, jos ei saa olla hänen kanssaan. Kaikki tunteet sekoittuu, hirveä epävarmuus, mitä se toinen ajattelee ja tuntee ymsp 🤣
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Onko tunne, että mikään ei oikein tunnu miltään. Ja koko ajan odottaa että milloin se toinen tulee?
Kyllä ja kun ei tule niin pettyy. Joskus pettyy silloinkin, vaikka toinen tulee.
- Anonyymi00015
Yleensä huora rahan tai ulkonäön perässä on jos ei ole kumpaakaan pitäs osata etsiä si sen mukaan joka sut vahingossakaan huolii sitä en ole keksiny kuinka mies naisen saa pillua on helppo saada halutessa mulle on ainakin riittäny kun olen omaitseni saanu usiammin kieltäytyä tarjotusta ei ole kumpaakaan ei ulkonäköä eikä rahhaa kumma juttu piti kuulemma olla varmin tapa jäädä ilman "olemalla omaitsensä" tyttöystövä joka luottaa on helppo löytää kenties jopa etsimällä tarttii vaan osata etsiä semmottin jonka luottamusta kukaan ei ole pettäny
- Anonyymi00016
Minä rakastin häntä kaikella tapaa. Nyt on kuin minulta vietäisiin kaikki!
- Anonyymi00022
Mikä sinua pakottaa olemaan sinulle ja hänelle vahingollisten ihmisten kanssa. Ei varmasti mikään. Tässä maailmassa ei ole ihmisiä, joita ei saada tarvittaessa kuriin ja nuhteeseen.
- Anonyymi00017
Onpa mies tai nainen, yleensä on rahan ja oman edun perässä ja se näyttää aivan kauhealta ”oikean” ihmisen silmin.
- Anonyymi00021
Minulta vietiin mahdollisuus tehdä töitä ja se aiheutti tulojen menetystä!!
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minulta vietiin mahdollisuus tehdä töitä ja se aiheutti tulojen menetystä!!
Olisit ryöstänyt ne, jotka veivät mahdollisuutesi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olisit ryöstänyt ne, jotka veivät mahdollisuutesi.
Oletko hullu, miten minä sen olisin yksin voinut tehdä, koska en pitänyt yhdestäkään projektissa mukana olleista! Projektin voi sanoa olevan emämunaus! Helvetin typerältä se aina tuntui!
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oletko hullu, miten minä sen olisin yksin voinut tehdä, koska en pitänyt yhdestäkään projektissa mukana olleista! Projektin voi sanoa olevan emämunaus! Helvetin typerältä se aina tuntui!
Olisit maininnut asiasta oikeille ihmisille. Pitää olla rohkeutta tehdä oikeudenmukaisia päätöksiä ja toimenpiteitä, tietenkin helppo sanoa jälkikäteen.
- Anonyymi00018
Ei se ollut mitään muuta kuin kiusaamista! Niin olen projektin aina kokenut!
- Anonyymi00020
Näin. En ymmärrä miten luoja on päästänyt tiettyjä ihmisiä tähän elämään.
- Anonyymi00025
Kaikki oli pelkkää kuvitelmaa..
- Anonyymi00029
Mitään ei ollut koskaan minun puolelta eikä sinun puolelta, enkä koskaan halunnutkaan mitään! Pelkkää piinaa olivat ne stalkkaamisesi! Etkö todellakaan ymmärtänyt kuinka paljon pahaa sait sillä aina aikaan!
- Anonyymi00031
Heiluta sitä
- Anonyymi00032
Varmaan jokin salamarakastuminen. Viihdyin seurassasi, en mitään tuollaista ollut vailla pönttö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111737En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42529Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50485- 36482
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17439Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.98413Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33401- 46363
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130362- 43355