Ei se ainakaan rakkautta ollut, mutta mitä se oli?

Anonyymi-ap

S*ksinhimoa vai rahanhimoa vai jotain muuta? Mitä?

Hämmentyneeltä mieheltä - Naiselle

31

275

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä se oli rakkautta!

• Anonyymi00003

Nyt on tyhjä olo.
      En tiennyt, että todellakin leikit minulla ja tunteillani!

• Anonyymi00004

Salattua rakkautta

• Anonyymi00005

Ei siinä ollut mitään koskaan! Se oli sellaista mitä en olisi halunnut koskaan kokea! Ajattelin sinua aina sellaisena ihmisenä, joka olisi tarvinnut apua, mutta minä en sitä olisi koskaan voinut antaa hänelle! Niin outoa se kaikki oli alusta asti ja siksi väsyin siihen jo puolivälissä projektia!

• Anonyymi00006

Halusin vain hyvää ruokaa. Sorry.

• Anonyymi00008

Kyllähän sulle on kerrottu, mutta jos ei kuule niin ei voi minkään.

• Anonyymi00019

Ruokaa minä laitan vain omassa kodissani ja tänne ei tule muita käymään kuin vain omat lähisukulaiseni!

• Anonyymi00009

Ihastusta joka muuttui nopeasti rakkaudeksi.

• Anonyymi00011

Pakko se on sitten uskoa, että se oli rakkautta. En tiennyt, että rakkaus tuntuu tältä. 😳

Ap

• Anonyymi00012

Miltä se tuntuu?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miltä se tuntuu?

Jotenkin raastavalta, ristiriitaiselle ja yksinäiselle.

Ap

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ap

Sama täällä!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ap

Onko tunne, että mikään ei oikein tunnu miltään. Ja koko ajan odottaa että milloin se toinen tulee?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Onko tunne, että mikään ei oikein tunnu miltään. Ja koko ajan odottaa että milloin se toinen tulee?

Ei minulla ole ollut tuollaista tunnetta enää pariinkymmeneen vuoteen! Yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää! Terveisiä projektin aloittajille ette ole hyviä ihmisiä, kun ette ottaneet monia asioita huomioon ennen typerän projektin aloittamista! Niin typerä projekti kuin olla voi!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ap

Siltähän se nimenomaan tuntuu, jos ei saa olla hänen kanssaan. Kaikki tunteet sekoittuu, hirveä epävarmuus, mitä se toinen ajattelee ja tuntee ymsp 🤣

• Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kyllä ja kun ei tule niin pettyy. Joskus pettyy silloinkin, vaikka toinen tulee.

• Anonyymi00015

Yleensä huora rahan tai ulkonäön perässä on jos ei ole kumpaakaan pitäs osata etsiä si sen mukaan joka sut vahingossakaan huolii sitä en ole keksiny kuinka mies naisen saa pillua on helppo saada halutessa mulle on ainakin riittäny kun olen omaitseni saanu usiammin kieltäytyä tarjotusta ei ole kumpaakaan ei ulkonäköä eikä rahhaa kumma juttu piti kuulemma olla varmin tapa jäädä ilman "olemalla omaitsensä" tyttöystövä joka luottaa on helppo löytää kenties jopa etsimällä tarttii vaan osata etsiä semmottin jonka luottamusta kukaan ei ole pettäny

• Anonyymi00016

Minä rakastin häntä kaikella tapaa. Nyt on kuin minulta vietäisiin kaikki!

• Anonyymi00022

Mikä sinua pakottaa olemaan sinulle ja hänelle vahingollisten ihmisten kanssa. Ei varmasti mikään. Tässä maailmassa ei ole ihmisiä, joita ei saada tarvittaessa kuriin ja nuhteeseen.

• Anonyymi00017

Onpa mies tai nainen, yleensä on rahan ja oman edun perässä ja se näyttää aivan kauhealta ”oikean” ihmisen silmin.

• Anonyymi00021

Minulta vietiin mahdollisuus tehdä töitä ja se aiheutti tulojen menetystä!!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minulta vietiin mahdollisuus tehdä töitä ja se aiheutti tulojen menetystä!!

Olisit ryöstänyt ne, jotka veivät mahdollisuutesi.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Olisit ryöstänyt ne, jotka veivät mahdollisuutesi.

Oletko hullu, miten minä sen olisin yksin voinut tehdä, koska en pitänyt yhdestäkään projektissa mukana olleista! Projektin voi sanoa olevan emämunaus! Helvetin typerältä se aina tuntui!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Oletko hullu, miten minä sen olisin yksin voinut tehdä, koska en pitänyt yhdestäkään projektissa mukana olleista! Projektin voi sanoa olevan emämunaus! Helvetin typerältä se aina tuntui!

Olisit maininnut asiasta oikeille ihmisille. Pitää olla rohkeutta tehdä oikeudenmukaisia päätöksiä ja toimenpiteitä, tietenkin helppo sanoa jälkikäteen.

• Anonyymi00018

Ei se ollut mitään muuta kuin kiusaamista! Niin olen projektin aina kokenut!

• Anonyymi00020

Näin. En ymmärrä miten luoja on päästänyt tiettyjä ihmisiä tähän elämään.

• Anonyymi00025

Kaikki oli pelkkää kuvitelmaa..

• Anonyymi00029

Mitään ei ollut koskaan minun puolelta eikä sinun puolelta, enkä koskaan halunnutkaan mitään! Pelkkää piinaa olivat ne stalkkaamisesi! Etkö todellakaan ymmärtänyt kuinka paljon pahaa sait sillä aina aikaan!

• Anonyymi00031

Heiluta sitä

• Anonyymi00032

Varmaan jokin salamarakastuminen. Viihdyin seurassasi, en mitään tuollaista ollut vailla pönttö.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      111
      737
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      42
      529
    3. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      485
    4. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      482
    5. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      17
      439
    6. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      98
      413
    7. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      401
    8. Mies kyllä lähestyy naista

jos on oikeasti kiinnostunut. Tämä muistutuksena.
      Ikävä
      46
      363
    9. Martina ja Muhis vaan ystäviä

Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      362
    10. Haluat siis irl

Ettemme ole missään väleissä?
      Ikävä
      43
      355
    Aihe