Huijasin metan profiilissa meneväni muka toiselle paikkakunnalle ja vieläpä jonku kanssa silloin näille päiville.Enkä ollut viime vuonnakin siellä.
Halusin tehdä mustasukkaiseksi sinut(epätoivoista,tiedän).
Olet edelleen minun sydämeni valittu.
Toivon sinulle rentoa viikonloppua ja Juhannusta.Itse olen kipeä.
En uskalla ottaa yhteyttä sinuun.Päästän sinut ehkä vapaaksi Lokakuussa,tällä kertaa hyvissä ajoin en kerro irl.
Menetin myös metan tilin tänään.En tee uuttaa.
Mörrimöykylle
Anonyymi-ap
3
85
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko se meta jotain huimausainetta? En hirveästi niistä tiedä. Kuullut jostain metamfvitamiinista vai oliko se metamfetamiini tai vastaava.
- Anonyymi00002
Ei tarvitse erikseen olla on huimausta jo muutenkin,hänen seurassa jos niin käy yllättäen.Kuulin hänen käyneen ensiapu koulutuksen joten ei tarvitsi pelätä.
- Anonyymi00003
Voit pitää ittes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576