Olen onnellisesti naisen kanssa naimisissa. Seksiä on, mutta siitä on jo kauan sitten hävinnyt alkuaikojen kiihko ja innostus. Vaimo ei ole erityisen innokas kokeilemaan uutta. Itse haluaisin kokeilla kullia ja miehen kanssa sekstailua. Olenko ainoa ihminen maailmassa tässä tilanteessa?
Naimisissa mutta...
12
238
Vastaukset
- Anonyymi00001
No et ole. mulla kävi niin kuin monella.mut. ta olen siinä mielessä tyytyväinen kun erosin nytten nautin molemmista n/m kun vain sopii molenmille ja miten on välillä ottaa kaverilta hörpyt no ei se pahaksi minusta ole. Rohkeasti kokeilemaan
- Anonyymi00003
Porsas röh röh
- Anonyymi00002
Mee niuvanniemeen kaappihomo runkkari siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi00004
Onneks tääkään idiootti ei koskaan pääse lisääntymään! Hajoo eunukki!
- Anonyymi00006
Mua kiinnostaisi kokeilla seksiä miehen kanssa. En ole koskaan ollut miehen nussittavana. Seksiä muutenkaan en ole harrastannu 14 vuoteen. En teidä kyllä uskallanko mutta ajatuksena kiihottaa olla jonkun alistettuna ja nussittittavana. Olen 52 vanha
- Anonyymi00007
Minulla vaimon kaa mennyt 11 vuotta ilman yhdyntää, runkkaan päivittäin paineet pois. Voisin nussia kanssasi. M 64v
- Anonyymi00008
Kuulostaa jotenkin tutulta... Itselläni sama tilanne ja voisin kanssa toisen miehen kanssa harrastaa.... Ukm69 kvl-alue
- Anonyymi00009
Meillä on rouvan kanssa hyvää seksiä viikottain, siitä huolimatta tai just sen takia minun tekee mieli seksiä miehen kanssa ja toteutan sitä 1-2 krt vuodessa, molempi on parempi.
- Anonyymi00010
Kannattaa käydä huorissa sekä hommata joku toinen ukm imemään kyrpää vakituiseen.
sitä kannattaa mennä cruising mappiin ja tarjota kullia imettäväksi , kyllä löytyy imijöitä
- Anonyymi00011UUSI
Mitä tarkoittaa ”onnellisesti naimisissa” ja onneton. Eikös se tarkoittaa ettei ole onnellisesti naimisissa.
- Anonyymi00012UUSI
Tuo onkin hyvä kysymys. Kaikki muu on hyvin ja kivaa, paitsi seksi. Onhan se kieltämättä aika iso puuttuva palanen...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599