Väsynyt odottamiseesi, M.

Anonyymi-ap

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse.

Pystyisinkö tyytymään johonkin ja sopeutumaan, jos tietäisin, että välillämme ei tule koskaan olemaan mitään? En tiedä, ehkäpä en tai aina yrittäisin, sopeutua...mutta olen odottamassa ja olen siihen totaalisen väsynyt.

Jos haluaisit minut, toimisin niin, että minut saisit. Jos et haluaisi, niin silloinkin asia olisi sillä selvä. En voisi ottaa omakseni jotain, mikä ei ole molemminpuolista.

Kaipaan selvyyttä, en voi olla odottamassa tällaisessa tilanteessa.

Ehkä koet ettet halua olla syyllinen asioihin, et halua olla vaikuttavana tekijänä. Kyllä sinä vaikutat. Se, että rakastan sinua sillä tavoin kuin rakastan sinua. Se tapahtui jo, eikä se rakkaus katoa. Se, että tapasimme, oli kohtalokasta. Älä anna minun luulla ettei mitään ollut välillämme, silloin en olisi terve.

Ehkä sinäkin olet väsynyt, odottamiseeni?

53

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämä voisi olla minulle, kaikki sopii. Olet ollut näiden vuosien ajan mielessäni se omin mies, mutta en halua olla pahis. Joskus historiassani ennen sinua rikoin osittain tahtomattani parisuhteen, josta seurasi paljon pahoinvointia, enkä voinut enää itsekään uskoa siihen. En halua, että meillä olisi samanlainen alku!

• Anonyymi00004

Sinä taas sopisit minulle. Haluaisin kyllä päästä hellimään sinua, vaikka muuta ei olisi tarjolla. ☹️

-sivusta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinä taas sopisit minulle. Haluaisin kyllä päästä hellimään sinua, vaikka muuta ei olisi tarjolla. ☹️

-sivusta

Minä olen vapaa nykyään. Olen oppinut kantapään kautta, että parempi yksin kuin… Et tiedäkään, miten kaipaan jo pelkästään sun katsetta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä olen vapaa nykyään. Olen oppinut kantapään kautta, että parempi yksin kuin… Et tiedäkään, miten kaipaan jo pelkästään sun katsetta.

Oot sitte varmaan eri vai voisko olla mahdollista että...

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oot sitte varmaan eri vai voisko olla mahdollista että...

Tai no on mulla jälkikasvua… mutta muuten vapaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tai no on mulla jälkikasvua… mutta muuten vapaa.

En kyllä usko että olisit eronnut? Mutta outo kuvio tällä hetkellä teillä menossa.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En kyllä usko että olisit eronnut? Mutta outo kuvio tällä hetkellä teillä menossa.

Ollaan erottu, mutta siitä ei sen enempää tänne.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ollaan erottu, mutta siitä ei sen enempää tänne.

Luulen että oot eri kuitenkin. Oon aika hyvä aistimaan ilmapiiriä ja tuntu aika normaalilta. Näin sut pari päivää sitten.

• Anonyymi00041

Mitä mieltä olette näistä aloittajaäijän eksoottisista monologeista, joissa nimikirjain ja ns sukupuoli hohhoijaa vaihtuu?

• Anonyymi00002

Olisiko aiheellista laittaa tuo kirjoitus irl kyseiselle henkilölle? Täällä siitä tuskin on sitä hyötyä, miksi se on kirjoitettu.

• Anonyymi00009

Puran tunteeni tänne. Olen laittanut, en tällaista viestiä tosin. Ei näin ihmisille heti alkuunsa kuulu töräyttää in the real life. Ei tullut vastausta.

En pääse irti mitenkään siitä, että hän on mielessä. Tämä vuosien vaikeneminen on pahinta. Haluaisin päästä edes johonkin suuntaan, eikä vain odottaa.

• Anonyymi00003

En tajua, sinähän se siirryit nuorempaan...siis jos olet hän?

• Anonyymi00005

Mihin ihmeen nuorempaan? Odotin eilistä mutta se menikin sitten ohi tällä kertaa.

• Anonyymi00010

Onko aloitusviesti mieheltä naiselle vai naiselta miehelle vai mieheltä miehelle vai naiselta naiselle?

• Anonyymi00011

Sama.
      M

• Anonyymi00012

On se vaan niin et sitä toista ei kiinnosta,unohtakaa tuommoiset tyypit älkää roikkuko niissä jatkakaa elämää.

• Anonyymi00015

Ei se ole roikkumista. Se on kypsyttelyä puolin ja toisin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei se ole roikkumista. Se on kypsyttelyä puolin ja toisin.

Aika perusteellista kylläkin, sanoisinko liian.

• Anonyymi00014

Ei minulta...

• Anonyymi00016

Hyvä

• Anonyymi00021

Kun silloin aikoinaan halusin sinusta luopua, en tiennyt miten paljon voisin kaivata sinua. Loputtomasti, kun et ole tavoitettavissa. Jos antaisit sen virheeni anteeksi, en enää tekisi niin.

• Anonyymi00043

Tämä yhden miehen kellariteatteri on laihaa luettavaa, apäijä

• Anonyymi00051

Helpoin tapa tuollaisessa tilanteessa on itse ensin myöntää tehneensä virheen sen enempää selittelemättä miksi, ja pyytää anteeksi. Se lienee itse asiassa ainut tapa.

• Anonyymi00022

Minä odotan vain P- miestä elämääni ❤️. En voi olla muiden kanssa ikävä kyllä. Rakkauteni on P-P K miehen luona.

Mn tumma

• Anonyymi00044

No niin, tuli aloittajaäijä sitten selväksi tämäkin, jopa näin spesifeillä yksityiskohdilla

• Anonyymi00023

Ei minulta. Sanon vain ettei mee fiilis 🙊

Toki, kai sekin jotain kertoo kun haluan vitsailla? Voiko olla niin ettei rakkaus koskaan lopu joihinkin ihmisiin. En vastustelisi jos olisi tiedossa tapaaminen. Ainakaan nyt kun olen vapaa.
      Juhannuksen kunniaksi 🥂

• Anonyymi00024

Ei minulta..

• Anonyymi00025

Jokainen vastaa tunteistaan itse. Älä syyllistä muita omista tunteistasi, se on väärin.

• Anonyymi00027

Käsitit väärin, et ymmärtänyt kirjoitusta. Hän ei ehkäpä halua olla syyllinen siihen etten osaa kuin rakastaa häntä miehenä, mutta kyllä se vaikuttaa rakastaminen siihen, että on vain näkee hänet, on vaikea nähdä muita miehiä hänen paikallaan tai oikeastaan mahdotonta. Hån on syyllinen siihen, että rakastan häntä. Ei se hänen syynsä ole sillä tavoin, että häntä syyllistäisin jostakin...ja kuitenkin hån on siihen syypää. Tunteet ovat mitä ovat.

• Anonyymi00028

En voisi rakastaa ketään muuta. En syyllistä omista tunteistani ja hån saa tuntea kuten tahtoo.

• Anonyymi00045

Niin on apäijä pitäkää ongelmat ym omana tietona vain tjsp

• Anonyymi00026

Muistatko. Kerran kerroit minulle, että sama kait se on kenen kanssa on. En ajattele noin yksioikoisesti kuin sinä ajattelet asioista....mutta samahan se on, kun en saanut sinua kenen kanssa elelee. Sinun kanssasi, uskon, että olisimme voineet rakentaa elämän hengen tahdolla niin, että olisimme tyytyväisiä, siihen mitä on. Se ei tarkoita aineellisia asioita, vaan sitä, että toinen tuntee toisen sisäisesti, kunnioittaa ja rakastaa.

Ilman sinua, olen yksin tässä maailmassa, ilman toista samanlaista.

Olet varmasti ystäviesi kanssa juhlimassa juhannusta...hyvää juhannusta sinulle, rakkaimpani.

• Anonyymi00029

Aika wau aloitus. Ei vaan mulle, kun kyse on vaan seksistä.

• Anonyymi00047

Mitä hemmettiä apäijä

• Anonyymi00030

Vain nainen jää odottelemaan jotain noin pitkään. Mies tyytyy siihen jonka saa ja menee eteenpäin.

• Anonyymi00048

One way to view world

• Anonyymi00031

Minkälainen suhteenne on alunperin ollut?
      Se lienee aika merkittävä asia kokonaisuudessa.

Kuulostaa jotenkin kuin kävisit täällä omaa ihmissuhdettasi läpi. Se ei ole oikein.

• Anonyymi00032

En halua jutella tai käydä kahdenkeskisiä asioita läpi palstalla. En ikinä. Koita opetella käymään vuorovaikutusta ja yhteyttä ihmisiin. Oikeilla kanavilla.

• Anonyymi00033

Kuin hälle.

• Anonyymi00034

Hyvää ja levollista yötä.

🙏🏻🧡

• Anonyymi00035

On vaan parempi nukkua.

🙏🏻🧡

• Anonyymi00036

Niin on. Öitä. 🧡

• Anonyymi00037

Ei sua kukaan rakasta vaan rahojasi kyllä.

• Anonyymi00038

Niin, ehkä, asia, jota tuskin sietää ajatella, kuten kuolema tai viimeinen tuomio, että olisit viimeinen ikinä ja silti tulisi menneeksi pois viivyttelyn tehtyä kaikesta entistäkin vaikeampaa, ja kyse olisi enää vain lopun odottamisesta ja parempien asioiden toivomisesta ehkä tuonpuoleisessa. Typeräähän se on, kun liian myöhäistä ei ole tässä elämässä mikään.

• Anonyymi00039

Olen kerrannut mielessäni sitä kuinka juutuin niin arkisen vastuun jumiin, etten kohdallasi edes yhtä kertaa pystynyt tekemään spontaania asiaa, sitä asiaa, jonka todella halusin tehdä. Tulevaisuus ei ole kielletty ellei sitä itse kiellä. Olen aika lailla neuvoton, sillä joskus elämä vaan tarjoaa sielua repivän kuilun, jossa kaksi hyvin erilaista asiaa ottaa tapahtuakseen samaan aikaan. Tämän keskellä yksityiskohdat alkavat karata minulta mutta maailman temppu on sisältää ne kaikki. Perusteellisuus olisi tarpeen enemmän kuin koskaan aiemmin. Merkitsevä katse, odottamaton ele. Etenkin kun on voinut salaa mielessään pitää järjetöntä rakastumista jopa etuoikeutena joka vaatii niin ulkoista, aistillista viehätysvoimaa kuin sisäistä valveutumattomuutta, kaaosta jotta fantasia ylipäänsä muodostuisi. Töykeäkin etuoikeus. Jonka vastakohtana itseään ajatellut.

• Anonyymi00040

Avoin olen aina ollut kaikille. Jos sinä et osaa olla, vaan rakentelet turvaverkkoja sen sijaan että hyppäisit tuntemattomaan, niin et ole se oikea puolikas. Tämä ongelma ratkeaa siis itsestään, eikä minun ei tarvitse tehdä enää mitään.

Se hyvä puoli on siinä että on avoin alunperinkin. Ei tarvitse jälkeenpäin murehtia tai vatvoa yhtään mitään.

• Anonyymi00046

Missä olet mielestäsi ollut avoin? Kenties muista suhteistasi vai mistä?
        Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Missä olet mielestäsi ollut avoin? Kenties muista suhteistasi vai mistä?
        Naiselle vai miehelle?

Kaikesta kaikille, miehille ja naisille.

• Anonyymi00042
    • Anonyymi00050

Voi kultsi , minulle on sanottu että hyvää kannattaa odottaa ja siksi odotan Sinua .

• Anonyymi00052

Kirjoitatko aloittaja miehelle (kuten toivon) vai naiselle?

• Anonyymi00053

Haluaisin M
      M

• Anonyymi00055

Mitä ajattelet minun odottavan? Minkä asian haluat minun käyvän kanssasi lävitse? Mitä sinä odotat? En ymmärrä. Sinähän halusit ottaa etäisyyttä. Tyydyin siihen ja olen jatkanut elämääni.
      Mn

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe