Opin erään asian

Anonyymi-ap

Kaunis ulkomuoto ei ole tae hyvälle itsetunnolle.
Sen sijaan kiusaamisen tuoma ilo voi nostaa itsetunnon sfääreihin.Tietysti kiusaamisen kohde täytyy valita parhaimmasta päästä sillä sen ihmisen palaute on se mikä sinut kiusaaja nostaa korokkeelle.

44

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sinun harhasi on siinä et ajattelet olevasi suuri ja vaikuttava hänelle vaikka toisen silmissä voit näyttää sairaalta luuserilta.

      • Anonyymi00003

        Monen vuoden kyttäämiseni tuskin on sitä.


      • Anonyymi00006

        Minä näin kaiken ja monia kertoja.


      • Anonyymi00007

        Jos paskasta on liikaa haittaa, se pitää kärrätä pois.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Jos paskasta on liikaa haittaa, se pitää kärrätä pois.

        Sorry. tämä piti mennä alemmaksi.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Jos paskasta on liikaa haittaa, se pitää kärrätä pois.

        Mitä ,mitä.Eikö tämä vuosien rakkaus lurittelu ollutkaan totta!Eikö Romeo saanutkaan juliaa?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sorry. tämä piti mennä alemmaksi.

        Tuskin se T n kerääminen onnistuu sillä sen puolella on liuta vanhoja gubbeja munat tojossa ja vieläpä joka puolueesta.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mitä ,mitä.Eikö tämä vuosien rakkaus lurittelu ollutkaan totta!Eikö Romeo saanutkaan juliaa?

        Vaikka sinä, varsin tyhmä äijä, haluat sen estää, kyllä he saavat toisensa ja saattaa erästä hieman harmittaa.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Tuskin se T n kerääminen onnistuu sillä sen puolella on liuta vanhoja gubbeja munat tojossa ja vieläpä joka puolueesta.

        On sillä nuorempiakin ja ne on sen aikuisten lasten perässä.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Tuskin se T n kerääminen onnistuu sillä sen puolella on liuta vanhoja gubbeja munat tojossa ja vieläpä joka puolueesta.

        Hieman naurattaa nuo sinun juttusi.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Vaikka sinä, varsin tyhmä äijä, haluat sen estää, kyllä he saavat toisensa ja saattaa erästä hieman harmittaa.

        Kyllä tästä vielä kirjan kirjoittaa


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kyllä tästä vielä kirjan kirjoittaa

        Ihan noin modernia tapaa ajattelit.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ihan noin modernia tapaa ajattelit.

        Ajattelen ihan muuta, mutta koska tiedän että joku pyörii omassa liejussaan hätääntyneenä, niin en nyt alennu samalle tasolle...


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ajattelen ihan muuta, mutta koska tiedän että joku pyörii omassa liejussaan hätääntyneenä, niin en nyt alennu samalle tasolle...

        Ainakin kiusaajat pyörii takuuvarmasti omassa liejussaan.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Ainakin kiusaajat pyörii takuuvarmasti omassa liejussaan.

        Ilman että on täytynyt tehdä mitään. Huh!


    • Anonyymi00017

      Minäkin opin. Ei saa kiusata pienempiä. Kai huumorin ymmärrät?

      • Anonyymi00018

        Pienuus on nimenomaan henkistä laatuaan. Jos joku 2-metrinen ja 200-kiloinen on kaksi vuotiaan tasolla, täysin hoidettavahan hän olisi.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Pienuus on nimenomaan henkistä laatuaan. Jos joku 2-metrinen ja 200-kiloinen on kaksi vuotiaan tasolla, täysin hoidettavahan hän olisi.

        Sulla on ylimielinen asenne mua kohtaan.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Pienuus on nimenomaan henkistä laatuaan. Jos joku 2-metrinen ja 200-kiloinen on kaksi vuotiaan tasolla, täysin hoidettavahan hän olisi.

        Olet muka korkeammalla tasolla. Pöh.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Sulla on ylimielinen asenne mua kohtaan.

        Kookkaalla ihmisillä voi olla joku outo ajattelumalli, varmaankin eläimiltä peräisin. Mitä isommalta näyttää, sen pelottavammalta pitäisi vastapuolen sen nähdä. Mutta ihmisellä on äly ja henkinen vahvuus. Siksipä 100-vuotias, puolitoista metrinen, yltää valtavan jättiläisen sydämen kohdalle ja voi saada yhdellä sormen täkkäyksellä tämän jättiläisen maahan tai kymmenillä muilla tavoilla. Se on nimenomaan henkistä vahvuutta suhteessa toiseen.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Kookkaalla ihmisillä voi olla joku outo ajattelumalli, varmaankin eläimiltä peräisin. Mitä isommalta näyttää, sen pelottavammalta pitäisi vastapuolen sen nähdä. Mutta ihmisellä on äly ja henkinen vahvuus. Siksipä 100-vuotias, puolitoista metrinen, yltää valtavan jättiläisen sydämen kohdalle ja voi saada yhdellä sormen täkkäyksellä tämän jättiläisen maahan tai kymmenillä muilla tavoilla. Se on nimenomaan henkistä vahvuutta suhteessa toiseen.

        Sulla on kyllä hyvä huumorintaju.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Sulla on kyllä hyvä huumorintaju.

        Olen vaan realisti, monet ”isona” itseään pitävät ovat usein vankilassa tai kuolleita.


    • Anonyymi00019

      Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Ei siinä sen kummempaa ajajajjajjjhahahah

    • Anonyymi00022

      Liikunta-, urheilu- ja nuorisoministeri näyttää olevan samaa modernia mieltä?

    • Anonyymi00024

      Raamatussakin sanotaan; se joka itsensä ylentää, se alennetaan ja se tarkoittaa käytännössä, ihmiset jotka ylentävät itsensä toisten yläpuolelle ja ennenkaikkea käyttävät tätä valta-asemaa väärin ja vahingollisesti muita ihmisiä kohtaan, heidät tullaan alentamaan heidän seuraavassa elämässä viimeistään, koska heille ei voi antaa vastuuta ennen kuin ovat oppineet tarpeeksi elämästä ja muista ihmisistä. On erittäin tärkeä, että luonto pystyy olemaan aina oikeudenmukainen ihmisille ja sen on pakkokin olla jotta luonto pysyisi ylipäätään pystyssä. Ihmisten oikeudenmukaisuus rangaistuksineen on yhtä tyhjän kanssa.

    • Anonyymi00029

      Harva yksinäinen ihminen kiusaa muita. Ihminen tarvitsee siihen liekinpuhaltajaa ja oman erinomaisuuden nostajaa. Töissä kerätään haaremi ympärille ja kotona on luultavasti puoliso poljettavana tai polkijana. Mutta yksin on kiusaamisessa voimaton.

      • Anonyymi00030

        Vaikka olisi kuinka suuri porukka ja he eivät onnistu tavoitteissaan ja tekevät vaan enemmän ja enemmän hallaa itselleen ja koko kiusaajaporukalle. Kaikki tietää, ihmistä ei voi pakolla muuttaa. Jos kiusattu ei sairastu ja jatkaa vaan elämäänsä, kiusaajien ”elämäntyö” on ollut täysin turhaa.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Vaikka olisi kuinka suuri porukka ja he eivät onnistu tavoitteissaan ja tekevät vaan enemmän ja enemmän hallaa itselleen ja koko kiusaajaporukalle. Kaikki tietää, ihmistä ei voi pakolla muuttaa. Jos kiusattu ei sairastu ja jatkaa vaan elämäänsä, kiusaajien ”elämäntyö” on ollut täysin turhaa.

        Porukalla on niin mukava kiusata kun eihän kyseinen henkilö mitään tajua, on niin rumakin!


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Porukalla on niin mukava kiusata kun eihän kyseinen henkilö mitään tajua, on niin rumakin!

        En usko että sinä päätät kenenkään ”rumuudesta”, voit olla jopa ainoa, joka on sitä mieltä.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Porukalla on niin mukava kiusata kun eihän kyseinen henkilö mitään tajua, on niin rumakin!

        Vähän luulen että "kiusaajat" tietää itse olevansa melko mitättömiä....

        Miltäs se tuntuu?


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Vähän luulen että "kiusaajat" tietää itse olevansa melko mitättömiä....

        Miltäs se tuntuu?

        Nyt tulikin se varsinainen oivallus. Jos ihminen menestyy hyvin elämässään ja on ihmisten keskuudessa pidetty, hänellä ei ole mitään syytä eikä motivaatiota kiusata ketään, koska hän pärjää rehellisesti ja muita ihmisiä huomioon ottaen elämässä. Joku voisi sanoa, entäs jos hän on sairas; no sitten hän ei yksinkertaisesti menestyisi elämässään.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Porukalla on niin mukava kiusata kun eihän kyseinen henkilö mitään tajua, on niin rumakin!

        naiset harrastaa tuota.. 🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Nyt tulikin se varsinainen oivallus. Jos ihminen menestyy hyvin elämässään ja on ihmisten keskuudessa pidetty, hänellä ei ole mitään syytä eikä motivaatiota kiusata ketään, koska hän pärjää rehellisesti ja muita ihmisiä huomioon ottaen elämässä. Joku voisi sanoa, entäs jos hän on sairas; no sitten hän ei yksinkertaisesti menestyisi elämässään.

        Naiset pystyy kateellisuuteen mitä ihmeellisimmistä asioista, se tarkoittaa vaan tyytymättömyyttä itseensä


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Naiset pystyy kateellisuuteen mitä ihmeellisimmistä asioista, se tarkoittaa vaan tyytymättömyyttä itseensä

        Miehet myös. Aina kyseessä on myös oma riittämättömyyden tunne


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Naiset pystyy kateellisuuteen mitä ihmeellisimmistä asioista, se tarkoittaa vaan tyytymättömyyttä itseensä

        Tietenkin miehet myös ja kateellisuus on niin suomalaista. Maailmalla kun kaksi miestä ovat kiinnostuneet samasta naisesta, he yrittävät tehdä vaikutuksen nimenomaan naiseen ja antavat naisen päättää, kumpiko kelpaa. Suomessa mies yrittää tehdä vaikutuksen mieheen ja yrittää saada miehen luovuttamaan naisesta tai vaihtoehtoisesti jos tuntee naisen, puhuu paskaa kilpailija-miehestä. Kumpi mahtaa olla reilumpi ja selkärankaisempi tapa kilpailla naisesta.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Tietenkin miehet myös ja kateellisuus on niin suomalaista. Maailmalla kun kaksi miestä ovat kiinnostuneet samasta naisesta, he yrittävät tehdä vaikutuksen nimenomaan naiseen ja antavat naisen päättää, kumpiko kelpaa. Suomessa mies yrittää tehdä vaikutuksen mieheen ja yrittää saada miehen luovuttamaan naisesta tai vaihtoehtoisesti jos tuntee naisen, puhuu paskaa kilpailija-miehestä. Kumpi mahtaa olla reilumpi ja selkärankaisempi tapa kilpailla naisesta.

        Eli kumpi rummuttaa rintakehää äänekkäämmin. Selvä kuvio


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Eli kumpi rummuttaa rintakehää äänekkäämmin. Selvä kuvio

        Tuolla tavalla se menee nimenomaan alikehittyneissä kulttuureissa, ei esim. euroopassa saati muualla.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Tuolla tavalla se menee nimenomaan alikehittyneissä kulttuureissa, ei esim. euroopassa saati muualla.

        Tarkoitan, miehellä pitää olla muutakin annettavaa kuin lisähormoneilla saadut hauikset..


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Tarkoitan, miehellä pitää olla muutakin annettavaa kuin lisähormoneilla saadut hauikset..

        Olet täysin oikeassa. Onko kokemusta edm. tilanteesta?


    • Anonyymi00046

      Tähän väliin sopii taas lausahdus: porukassa tyhmyys tiivistyy. Enkä katso kuuluvani teidän porukkaan. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi00047

        En usko että kukaan haluaa kuulua naisia ja lapsia stalkkaavien porukkaan.. Ei taida olla käsitystäkään kuinka vakavista asioista kyse, varsinkin jos lapsienkin asioita levitellään


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe