Se on sitten Juhannus

Anonyymi-ap

Kyllä se oli ennen Juhannuskin ihan toista kun jaksoi juhlia, humpata, ryypätä ja naisia pyöritellä.
Ruoka maistui ja keksi kaikkea mukavaa ajanvietettä itselle ja toisille ja jaksoi rellestää koko yön ja jatkaa heti aamulla lennosta.
Nyt ei enää mitään jaksa, ei viitsi, ei pysty, eikä mikään oikein maistu eikä huvita.
Kyllä tämä vanheneminen vaan on niin vi#tumaista hommaa, että ihan itkettää.
Nauttikaa nuoret elämästä ja kaikesta mitä se eteen tuo niin kauan kuin pystytte, aikanaan se kaikki on taakse jäänyttä elämää.
Hyvää Juhannusta.

22

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      "Kyllä tämä vanheneminen vaan on niin vi#tumaista hommaa, että ihan itkettää."

      Selänne on tästä hyvä esimerkki. Iän myötä se on alkanut valittamaan milloin mistäkin.

      • Anonyymi00004

        Saahan hänkin kertoa omat mielipiteensä


    • Anonyymi00002

      Suomen kieli kunniaan. - Vladimir Vladimirovitš Putin.

    • Anonyymi00003

      Mennyt aika ei koskaan palaa.Lapsuuden mökkikesiä kaiheudella itsekkin muistelen

      • Anonyymi00019

        Viranomaisohjeena on että juhannukseen mennessä on kukat nurin tienvarsilta. Se on sillai siisti sanoi aadolf natsitukkaa. Mielipahakseni huomasin vielä kesäkukkia joidenkin teiden varsilla. Häiritsevää


    • Anonyymi00005

      Olisi se mukava kun olisi aikakone jolla pääsisi alkuun, mutta voisi pahat elämänvaiheet pyyhkiä pois.

    • Anonyymi00006

      Naapurissa vanhus ryyppää kaihtimet kiinni ja välillä huutaa ja hakkaa seiniä kun pikku-ukot käy käsiksi. Niin että sitä on monenlaista ikääntymistä.

    • Anonyymi00007

      Ei mene auto enää parkkiruutuun peruuttamalla, mutta sumuvalot syttyy ja spandexit aina jalassa. Tätä on vanhuus.

      • Anonyymi00008

        Oletkos ollut syntymästäsi noin tyhmä, vai oletko taantunut...?


    • Anonyymi00009

      Kakki pysyy nuorena ja iloisena! Joka aamu hän on kuin uudesti syntynyt.😊😊😊

      • Anonyymi00010

        Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla kalpeena hiljaa.
        Kun illalla pullo kallistuu, niin aamulla kallo pullistuu.
        Nyt vanhakin jo nuortuu, kun nuoret ryyppäämään.

        Eipä ole enää Juhannus tavallista viikonloppua kummempi juhla, tulisi edes telkkarista hyvää ohjelmaa, mutta kun ei edes sitä...


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla kalpeena hiljaa.
        Kun illalla pullo kallistuu, niin aamulla kallo pullistuu.
        Nyt vanhakin jo nuortuu, kun nuoret ryyppäämään.

        Eipä ole enää Juhannus tavallista viikonloppua kummempi juhla, tulisi edes telkkarista hyvää ohjelmaa, mutta kun ei edes sitä...

        Nuorena narttu kuuma, vanhana kurttu naama.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Nuorena narttu kuuma, vanhana kurttu naama.

        Se on justiin näin!


      • Anonyymi00017

        peräkammarissa,
        kurttu huaveiloo...


    • Anonyymi00011

      Olen just jäämässä eläkkeelle. Teen sen jälkeen töitä, kun siltä tuntuu. Velat kaikki maksettu. Elän maaseudulla pienessä mökissä suht koht edullisesti. Nautin elämästä positiivisesti ajatellen kadehtimatta muita. Elän siis elämäni parasta aikaa.

      • Anonyymi00013

        Miksi tekisit töitä jos pärjäät eläkkeelläsi? Anna jo työpaikka nuoremmille äläkä ole liian ahne.


    • Anonyymi00014

      siinä se kesä sit olikii,
      tuas lähettiin pimmeetä kohti...

      • Anonyymi00016

        Huomenna vasta on kesäpäivän seisaus.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Huomenna vasta on kesäpäivän seisaus.

        Mulla oli kesäaamun seisokki tänään.


    • Anonyymi00020

      Onneksi huomenna on jo arki.

    • Anonyymi00021

      No jopas

    • Anonyymi00022

      Se on sitten Juhannus
      alkaa huomenna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe