Olipa karmeen näköinen kuva lehdessä. Ei ole kaunis nainen.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Makuasia. Suski on sen näköinen kuin maalilla, botoxilla, silikonilla ja puukolla tuon ikäisestä ja muotoisesta saa veistettyä.
- Anonyymi00002
Niin kai. Kun on jo yli 50 v. Ihme jos ei ole selkävaivojen .
- Anonyymi00013
Vieläkö horoexpress on toiminnassa?
- Anonyymi00016
Onko pillu vaivoja. Yleinen pistorasia
- Anonyymi00003
Siis selkävaivoja
- Anonyymi00004
Kakkaa tulee alushousutihin virtsan karkailua piereskeliYä vähän rupee haiskahtaa niinku vanhalta mummulta ja emmentallta
- Anonyymi00005
Joo,ei jatkoon🤣🤣🤣
- Anonyymi00006
Silikoonimummo
- Anonyymi00007
Kannattaa yrittää ennen kuin kuolo korjaa
- Anonyymi00008
Voi Zeesus mikä Horo.
- Anonyymi00011
On hyvännämöinennoikeasa vaöaistulsessa.kaunis bussin kuvassa.ei ole ylipainoa.
- Anonyymi00014
Takaa kuin enkeili, edestä kuin Esa Pakarinen.
- Anonyymi00015
Miksi susanna valittaa mediassa. Kun on lähtenyt pillua mainostamaan mediassa niin saa kuraa niskaan. Miten nainen voi noin käyttäytyä halventavaa ei arvosta itseään.
- Anonyymi00017
Silti kelpais panoksi sullekin montako kaamiaa herätystä on ollunanbaari illan jälkeen "ei ole olemassa naista jota ei viinalla saisi juotua kauniimmaksi" onko tuttuja lausahduksia kuinka monelle vinkkinä nassesta ei saa juomallakaan kauniimpaa mu jos samaan aikaan moisen kanssa on juomassa ni lyhyellä pinnalla varustettu saa taposta helposti tuomion moisen kanssa ossavat kaivaa verta nenästään tiedän kokemuksesta ilman kaveriani olisin jo yhden tuomion taposta luultavammin istunu tosin en olisi mitään tunnustanu kun en muistanu koko tapahtumaa ennen kuin kaverini minulle siitä sanoi mikä on siis hyvän kaverin määritelmä monellako on edes kaveri joka uskaltaa tulla väliin kun keittää yli äitini luonne ja isäni kiivaus ei paras mahdollinen yhdistelmä mutta olen kantapään kautta oppinu sen kanssa selviämään ja aina olen haasteeseen vastannu jos olen sitä järjellisenä pitäny ja seuraukset ei ole haitalliset tappeluista aina valmis ulkotiloissa ettei hajoa toisen omaisuutta on vielä selvittämättä olisiko se jotain josta nauttisin hakata toisen päätä nyrkillä maata vasten ja katsoa kuinka elämä pakenee silmistä en usko että lopetan sitä ennen miksi periaatteeni on että tappo on pienin mistä vankilaan menen kerkiää opetella lisä ammatin valtion piikkiin
- Anonyymi00018
Kaamea on tosiaan, onkohan yläpäässä kaikki ihan Ok, kun haluaa itselleen rakentaa tuollaisen maineen?
Lähinnä meinaa laatta lentää kun asiaa pohtii.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382899- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei195687- 80670
- 66637
- 50635
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567