Susanna penttilä

Anonyymi-ap

Olipa karmeen näköinen kuva lehdessä. Ei ole kaunis nainen.

15

162

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Makuasia. Suski on sen näköinen kuin maalilla, botoxilla, silikonilla ja puukolla tuon ikäisestä ja muotoisesta saa veistettyä.

• Anonyymi00002

Niin kai. Kun on jo yli 50 v. Ihme jos ei ole selkävaivojen .

• Anonyymi00013

Vieläkö horoexpress on toiminnassa?

• Anonyymi00016

Onko pillu vaivoja. Yleinen pistorasia

• Anonyymi00003

Siis selkävaivoja

• Anonyymi00004

Kakkaa tulee alushousutihin virtsan karkailua piereskeliYä vähän rupee haiskahtaa niinku vanhalta mummulta ja emmentallta

• Anonyymi00005

Joo,ei jatkoon🤣🤣🤣

• Anonyymi00006

Silikoonimummo

• Anonyymi00007

Kannattaa yrittää ennen kuin kuolo korjaa

• Anonyymi00008

Voi Zeesus mikä Horo.

• Anonyymi00011

On hyvännämöinennoikeasa vaöaistulsessa.kaunis bussin kuvassa.ei ole ylipainoa.

• Anonyymi00014

Takaa kuin enkeili, edestä kuin Esa Pakarinen.

• Anonyymi00015

Miksi susanna valittaa mediassa. Kun on lähtenyt pillua mainostamaan mediassa niin saa kuraa niskaan. Miten nainen voi noin käyttäytyä halventavaa ei arvosta itseään.

• Anonyymi00017

Silti kelpais panoksi sullekin montako kaamiaa herätystä on ollunanbaari illan jälkeen "ei ole olemassa naista jota ei viinalla saisi juotua kauniimmaksi" onko tuttuja lausahduksia kuinka monelle vinkkinä nassesta ei saa juomallakaan kauniimpaa mu jos samaan aikaan moisen kanssa on juomassa ni lyhyellä pinnalla varustettu saa taposta helposti tuomion moisen kanssa ossavat kaivaa verta nenästään tiedän kokemuksesta ilman kaveriani olisin jo yhden tuomion taposta luultavammin istunu tosin en olisi mitään tunnustanu kun en muistanu koko tapahtumaa ennen kuin kaverini minulle siitä sanoi mikä on siis hyvän kaverin määritelmä monellako on edes kaveri joka uskaltaa tulla väliin kun keittää yli äitini luonne ja isäni kiivaus ei paras mahdollinen yhdistelmä mutta olen kantapään kautta oppinu sen kanssa selviämään ja aina olen haasteeseen vastannu jos olen sitä järjellisenä pitäny ja seuraukset ei ole haitalliset tappeluista aina valmis ulkotiloissa ettei hajoa toisen omaisuutta on vielä selvittämättä olisiko se jotain josta nauttisin hakata toisen päätä nyrkillä maata vasten ja katsoa kuinka elämä pakenee silmistä en usko että lopetan sitä ennen miksi periaatteeni on että tappo on pienin mistä vankilaan menen kerkiää opetella lisä ammatin valtion piikkiin

• Anonyymi00018

Kaamea on tosiaan, onkohan yläpäässä kaikki ihan Ok, kun haluaa itselleen rakentaa tuollaisen maineen?

Lähinnä meinaa laatta lentää kun asiaa pohtii.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      899
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      195
      687
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      66
      637
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      614
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      62
      606
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      567
    Aihe