Hirsi, kotiäiti

Anonyymi-ap

9-lapsisen yksinhuoltajan Hirsin sosiaalituki.
Viime vuonna Hirsi sai puhtaana käteen 6495 euroa kuukaudessa.
Nyt hirmuinen hallitus nirhaisi hänenkin tukiaan – peräti 5 euroa.
Hirsillä on asuntona 5h+keittiö 124 m2 jonka vuora on 2079€ € - asumistuksi 1453€

Hirsi ansaitsee vuodessa 127 210 €
Tuolla palkalla Hirsi kasvattaa lapsiaan käy kaupassa, tekee mitä lystää.

Monellako kantiksella asiat ovat noin heikosti, ei työtä, tukia riistettiin 5€ vodessa.

74

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tuo on hyvin toimeen tulevan lääkärin palkkataso.

    • Anonyymi00002

      Tehdyt leikkaukset ovat aivan naurettavia. Puhutaan paljon, mutta ei tehdä oikeasti mitään. Suomessa on maailman paras sosiaalituki edelleen. Hirsin noin suurista tuloista vain 5 euroa vähentynyt, eli käytännössä ei mitään. Tuo on hyvä esimerkki "isoista tehdyistä leikkauksista".

      Eikö suomeen saada koskaan hallitusta, mikä tekisi jotain todella merkittävää muutosta sosiaaliturvaan, että ihmisten kannattaisi mennä töihin eikä elää herroiksi sosiaaliturvalla, niin kuin nyt on asia.

      • Anonyymi00011

        Demarit ovat vuosikymmenten aikana rakennuttaneet Kelasta hirviön, joka pitää huolen siitä että Suomi Ky:n talous ei nouse enää koskaan merkittävämmin. Kun joku hallitus leikkaa parista joutilaiden tukimuodosta, Kelalta löytyy monta muuta tukimuotoa, joilla leikkaukset kompensoidaan. Päätylaidassa on *harkinnanvarainen toimeentulotuki* ja positiivisen syrkinnän mahdollistama laki, joiden nojalla voi maksattaa ihan mitä tahansa ilman ylärajaa


      • Anonyymi00034

        No sitähän hallitus nyt yrittää, edes jotain tehdä, mutta ei saa kuin kuraa ja lokaa niskaansa.


    • Anonyymi00003

      suldaanin kuudes vaimo ??

      • Anonyymi00037

        Gubtalla ei ole vaimoa enää.


    • Anonyymi00005

      Kun Sdp voittaa vaaleissa tuo 5 euron leikkaus perutaan. Kuka viimeksi nauraa se parhaiten nauraa.

      • Anonyymi00026

        se synnyttää misantropian räjähdysmäisen kasvun


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        se synnyttää misantropian räjähdysmäisen kasvun

        sehän on debiilidemarien tavoite 🤣


    • Anonyymi00006

      On se saksikäsiriikka sitten natsi, vei kokonaiset 5 euroa!

    • Anonyymi00007

      Sairasta touhua, pois maasta jas äkkiä, näitä hirsejä on jo liikaa, yksikin on liikaa.

      • Anonyymi00071

    • Anonyymi00008

      tuollaiset eivät saisi lisääntyä.

    • Anonyymi00009

      Näin hallitus taas sortaa viatonta maahanmuuttajaa, alas hallitus, kannattaa äänestää vasemmistoa, että tämäkin vääryys saadaan korjattua.

      SDP, Vasemmistoliitto antavat seuraavassa hallituksessa tälle Hirsillekin tonnin lisää kuussa, että tämä vääryys korjataan.

    • https://www.vahtera.blog/post/ruikuttajien-viimeiset-kulutusjuhlat
      Meidän Pauli meinaa tukehtua kateuteensa, mutta pää pystyyn vaan. Myös meidän Paulilla olisi mahdollisuus samaan, jos vaan intoa ja yritystä riittäisi.

      Teet vaan yhdeksän lasta maailmaan ja alat tomerasti yksinhuoltajaksi, kun miehesi tai vaimosi lähtee kävelemään .

      Kuten kantasuomalaiset niin sattuvasti sanovat, lapsi tuo leivän mukanaan.
      Nauretaan vartti. ;)

      • Anonyymi00012

        Kummallisia nämä "yksinhuoltajasi", ja uusi penska joka vuosi, aika kiihkeitä nämä "yksinhuoltajat". äijiä riittää, ja uuni on kokoajan kuumana.

        Islam ei muuten hyväksy avioeroja, eikä haureuttakaan, avioliiton ulkopuolisia lapsia, mikähän tässä oikein on takana?

        Ettei vain olisi jonkinlainen kepulikonsti, että voidaan lypsätä maksimituet?

        Jo pari vuosikymmentä sitten näillä ukoilla ei ollut edes osoitetta, vaan asuivat poste restante, eli kävivät aina jokin vaimonsa luona kyläilemässä, eikä tarvinnut olla omaa osoitetta.

        Yhteiskunta tosin sallii tämänkin pelleilyn veronmaksajien rahoilla, hienoahan se vaan on, eikö olekin?


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kummallisia nämä "yksinhuoltajasi", ja uusi penska joka vuosi, aika kiihkeitä nämä "yksinhuoltajat". äijiä riittää, ja uuni on kokoajan kuumana.

        Islam ei muuten hyväksy avioeroja, eikä haureuttakaan, avioliiton ulkopuolisia lapsia, mikähän tässä oikein on takana?

        Ettei vain olisi jonkinlainen kepulikonsti, että voidaan lypsätä maksimituet?

        Jo pari vuosikymmentä sitten näillä ukoilla ei ollut edes osoitetta, vaan asuivat poste restante, eli kävivät aina jokin vaimonsa luona kyläilemässä, eikä tarvinnut olla omaa osoitetta.

        Yhteiskunta tosin sallii tämänkin pelleilyn veronmaksajien rahoilla, hienoahan se vaan on, eikö olekin?

        Kuinka pitkä se päivystysvuorosi tänään on?

        Ihmettelee, Moktar. ;)


      • Anonyymi00013

        Mitäs tuumaisitte muuten muijasi kanssa Moktar, jos naapuriisi muuttaisi yksinhuoltaja kymmenen lapsen kanssa, ja joka vuosi olisi uusi pentu tulossa, varmaan ihailisitte sitä touhua, ja kehuisitte sitä, miten tulee uusia veronmaksajia maahan, vai paheksuisitteko sitä touhua, ja pitäisitte muijaa hyvin leväperäisenä naisena?

        Olepa kerrankin rehellinen, varmasti paheksuisitte sitä touhua, joskus on naapurina ollut tällaisia ihan suomalaisia yksinhuoltajia, joilla on monta muksua eri miehen kanssa, eikä sitä yleensä katsota kovinkaan hyvällä, vaikka kukin tehköön mitä huvittaa, en tiedä millaisia ihmisiä näistä lapsista oikein kasvaa, en ole niin pitkälle vielä tutkimuksissani päässyt.

        Ei sitä touhua ole ainakaan minään hyveenä koskaan pidetty, eikä pidetä edes näin suvaitsevaisuudenkin aikoina, ei sitä touhua kukaan ainakaan ihaile, paitsi ehkä sinunlaisesi moktarit, kyllä sinäkin katsoisit kierolla sellaista muijaa naapurinasi, ole kerrankin rehellinen itsellesikin.


      • Anonyymi00014
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kuinka pitkä se päivystysvuorosi tänään on?

        Ihmettelee, Moktar. ;)

        Ainoa, joka täällä päivystää olet sinä, kysele siis vaan itseltäsi.

        Onko mitään kommentoitavaa edelliseen, vai veikö kissa kielen?

        Tietäjät katsos tietää, sinä et tiedä.


      • Anonyymi00015
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kuinka pitkä se päivystysvuorosi tänään on?

        Ihmettelee, Moktar. ;)

        Voisit joskus yrittää ajatella asioita syvällisemmin, mennä totuuteen näiden asioiden takana, etkö yhtään ihmettele näitä touhuja koskaan?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mitäs tuumaisitte muuten muijasi kanssa Moktar, jos naapuriisi muuttaisi yksinhuoltaja kymmenen lapsen kanssa, ja joka vuosi olisi uusi pentu tulossa, varmaan ihailisitte sitä touhua, ja kehuisitte sitä, miten tulee uusia veronmaksajia maahan, vai paheksuisitteko sitä touhua, ja pitäisitte muijaa hyvin leväperäisenä naisena?

        Olepa kerrankin rehellinen, varmasti paheksuisitte sitä touhua, joskus on naapurina ollut tällaisia ihan suomalaisia yksinhuoltajia, joilla on monta muksua eri miehen kanssa, eikä sitä yleensä katsota kovinkaan hyvällä, vaikka kukin tehköön mitä huvittaa, en tiedä millaisia ihmisiä näistä lapsista oikein kasvaa, en ole niin pitkälle vielä tutkimuksissani päässyt.

        Ei sitä touhua ole ainakaan minään hyveenä koskaan pidetty, eikä pidetä edes näin suvaitsevaisuudenkin aikoina, ei sitä touhua kukaan ainakaan ihaile, paitsi ehkä sinunlaisesi moktarit, kyllä sinäkin katsoisit kierolla sellaista muijaa naapurinasi, ole kerrankin rehellinen itsellesikin.

        Ei sillä ole muijaa.
        Syynkin tiedät...


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ei sillä ole muijaa.
        Syynkin tiedät...

        Onhan sitä omahyväisillä narsisteillakin, tai väkivaltaisilla juopoillakin usein joku muija.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mitäs tuumaisitte muuten muijasi kanssa Moktar, jos naapuriisi muuttaisi yksinhuoltaja kymmenen lapsen kanssa, ja joka vuosi olisi uusi pentu tulossa, varmaan ihailisitte sitä touhua, ja kehuisitte sitä, miten tulee uusia veronmaksajia maahan, vai paheksuisitteko sitä touhua, ja pitäisitte muijaa hyvin leväperäisenä naisena?

        Olepa kerrankin rehellinen, varmasti paheksuisitte sitä touhua, joskus on naapurina ollut tällaisia ihan suomalaisia yksinhuoltajia, joilla on monta muksua eri miehen kanssa, eikä sitä yleensä katsota kovinkaan hyvällä, vaikka kukin tehköön mitä huvittaa, en tiedä millaisia ihmisiä näistä lapsista oikein kasvaa, en ole niin pitkälle vielä tutkimuksissani päässyt.

        Ei sitä touhua ole ainakaan minään hyveenä koskaan pidetty, eikä pidetä edes näin suvaitsevaisuudenkin aikoina, ei sitä touhua kukaan ainakaan ihaile, paitsi ehkä sinunlaisesi moktarit, kyllä sinäkin katsoisit kierolla sellaista muijaa naapurinasi, ole kerrankin rehellinen itsellesikin.

        "... paheksuisitteko sitä touhua,,,"
        Miksi ihmeessä. En minä olen kenenkään moraalivartija. Jos lapsia tehdään, se on aina isän ja äidin yhteinen asia, ei minun.

        Lapset ja lapsiperheet ovat tervetulleita naapuriin. Onhan noita muutenkin monessa talossa. Jos ala-astelaiset moikkaavat mennessään ohi, niin he eivät myöskään ole isona potkimassa mummoja ostarilla. Koko kylä kasvattaa lapsesta ihmisen, kuten Afrikassa sanotaan.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)


      • Anonyymi00032
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "... paheksuisitteko sitä touhua,,,"
        Miksi ihmeessä. En minä olen kenenkään moraalivartija. Jos lapsia tehdään, se on aina isän ja äidin yhteinen asia, ei minun.

        Lapset ja lapsiperheet ovat tervetulleita naapuriin. Onhan noita muutenkin monessa talossa. Jos ala-astelaiset moikkaavat mennessään ohi, niin he eivät myöskään ole isona potkimassa mummoja ostarilla. Koko kylä kasvattaa lapsesta ihmisen, kuten Afrikassa sanotaan.

        Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

        Väitätkö, ettet koskaan ole juoruillut. tai puhunut pahaa kenestäkään?

        Tämän palstan perusteella ainakin ovat kova poika pilkkaamaan suomalaisia, ettet muka IRL tee sellaista koskaan, olet aika taitava valehtelemaan itsellesikin, se on tosin huomattu täällä jo varmaan tuhat kertaa, että elät kuplassa, itsepetoksessa.

        Arvasinkin tuon vastauksesi jo etukäteen, sinua on niin helppo lukea, kun olet aika yksinkertainen tapaus, vaikka taitaa kuulua se vaan tuohon sketsihahmon rooliisi, jeesustelija vailla verta!


      • Anonyymi00032 kirjoitti:

        Väitätkö, ettet koskaan ole juoruillut. tai puhunut pahaa kenestäkään?

        Tämän palstan perusteella ainakin ovat kova poika pilkkaamaan suomalaisia, ettet muka IRL tee sellaista koskaan, olet aika taitava valehtelemaan itsellesikin, se on tosin huomattu täällä jo varmaan tuhat kertaa, että elät kuplassa, itsepetoksessa.

        Arvasinkin tuon vastauksesi jo etukäteen, sinua on niin helppo lukea, kun olet aika yksinkertainen tapaus, vaikka taitaa kuulua se vaan tuohon sketsihahmon rooliisi, jeesustelija vailla verta!

        "...tai puhunut pahaa kenestäkään?"
        Miksi minun ylipäätään pitäisi tehdä niin? En ymmärrä, miksi kukaan saisi tyydytystä moisesta törkeilystä

        En katso myöskään niin, että minun pitäisi olla pitämästä naapurin yksinhuoltajaäitien koivesta kiinni. Kukin tehköön lapsensa ihan rauhassa, ei se asia minulle kuulu.

        Suomi tarvitsee työvoimaa. Kohta nuo Hirsin yhdeksän lasta ovat nekin työn touhussa ja niin riittää Paulillekin hoitaja vaihtamaan vaippaa ja sinulle taluttamaan aamiaiselle.

        Ei kannattaisi sahata juuri sitä oksaa, jolla itsekin istuu.
        Nauretaan vartti. ;)


      • Anonyymi00035
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...tai puhunut pahaa kenestäkään?"
        Miksi minun ylipäätään pitäisi tehdä niin? En ymmärrä, miksi kukaan saisi tyydytystä moisesta törkeilystä

        En katso myöskään niin, että minun pitäisi olla pitämästä naapurin yksinhuoltajaäitien koivesta kiinni. Kukin tehköön lapsensa ihan rauhassa, ei se asia minulle kuulu.

        Suomi tarvitsee työvoimaa. Kohta nuo Hirsin yhdeksän lasta ovat nekin työn touhussa ja niin riittää Paulillekin hoitaja vaihtamaan vaippaa ja sinulle taluttamaan aamiaiselle.

        Ei kannattaisi sahata juuri sitä oksaa, jolla itsekin istuu.
        Nauretaan vartti. ;)

        Sinä olet lukuisia kertoja kirjoitellut tänne pilkallisesti tunnetuista persuista, sekä mielikuvitusystävistäsi vähäpojista, einareistasi, ja ties kenestä.

        Jos naapuriisi muuttaisi siis persuyksinhuoltaja, jolla on ollut äijiä puolen kyläsi verran, niin voi sitä pilkkaa mikä sinusta lähtisi, älä yritä esittää taas parempaa, kuin olet, olet aika ivallinen, ja pilkallinen henkilö, ja tällä palstalla on siitä lukuisia todisteita, omahyväinen teeskentelijä taas sentään.

        Juu, Hirsi taitaa olla somali, ja someleiden työllisyysastekin tiedetään, jeesustele sinä taas miten huvittaa siitä "työvoimastasi", toivotaan vaan ihmettä, että tulevaisuudessa kaikki somalitkin ovat töissä, mitä joudun kyllä valitettavasti sitäkin epäilemään, ja voi olla, että kohta ei ole yhtään somalia töissä, kun busat, ja taksitkin kulkee ilman kuskia, taksien kohdalla se voi tosin olla pelkästään hyvä asia, kun nämä kehitysmaalaiset tuntuvat kunnostautuvan ihan eri jutuissa, kuin pelkästään kuljettajina.

        Että joku onkaan noin toivottaman naiivi, vaikka trollaamistahan kaikki nuokin juttusi ovat, esität yksinkertaista vain ärsyttääksesi, ja ehkä jonkin verran siinä onnistutkin, onnea vaan...


      • Anonyymi00058

        Sinulta akka lähtikin persun matkaan.
        Ei lapsia tuhkamunalla joten persu hoitaa hommat.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Väitätkö, ettet koskaan ole juoruillut. tai puhunut pahaa kenestäkään?

        Tämän palstan perusteella ainakin ovat kova poika pilkkaamaan suomalaisia, ettet muka IRL tee sellaista koskaan, olet aika taitava valehtelemaan itsellesikin, se on tosin huomattu täällä jo varmaan tuhat kertaa, että elät kuplassa, itsepetoksessa.

        Arvasinkin tuon vastauksesi jo etukäteen, sinua on niin helppo lukea, kun olet aika yksinkertainen tapaus, vaikka taitaa kuulua se vaan tuohon sketsihahmon rooliisi, jeesustelija vailla verta!

        Kuten Afrikassa sanotaan...näin koko ikänsä istunut sohvaperuna Gubtamoktari, rauhansananen Kainuusta.


      • Anonyymi00061
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...tai puhunut pahaa kenestäkään?"
        Miksi minun ylipäätään pitäisi tehdä niin? En ymmärrä, miksi kukaan saisi tyydytystä moisesta törkeilystä

        En katso myöskään niin, että minun pitäisi olla pitämästä naapurin yksinhuoltajaäitien koivesta kiinni. Kukin tehköön lapsensa ihan rauhassa, ei se asia minulle kuulu.

        Suomi tarvitsee työvoimaa. Kohta nuo Hirsin yhdeksän lasta ovat nekin työn touhussa ja niin riittää Paulillekin hoitaja vaihtamaan vaippaa ja sinulle taluttamaan aamiaiselle.

        Ei kannattaisi sahata juuri sitä oksaa, jolla itsekin istuu.
        Nauretaan vartti. ;)

        Ulkomaalainen pesemässä moktarin persettä tai vaippaa vaihtamassa öyhötrollille.
        Se ainainen toive moktaripojulla.


      • Anonyymi00072

        Naureskele rauhassa@ Pauli puhuu asiaa.


    • Anonyymi00016

      kannattaa ne steriloida 🙂

    • Anonyymi00017

      Mailman hävitystä näin hoitavat lisääntymisin

      • Anonyymi00024

        Islam on sivistyneen maailman tuho. Eihän nää naiset sinällään mitään sille voi, olla möllöttävät vaan minne ne viedäänkin.


    • Anonyymi00018
    • Anonyymi00020
    • Anonyymi00023

      Miehille se menee ja niiden harrastusten rahoittamiseen. Saattaa olla komeampi automobiili Hirsin miehillä.

      • Anonyymi00062

    • Anonyymi00025

      hirsi ei ole ainoa

      Asun länsi-Helsingissä kaksiossa Saton asunnossa. Pystyn juuri ja juuri itse maksamaan kalliin vuokrani., vaikka olen ihan kokopäivätyössä. Talossa jossa asun on 10 kpl isoa 4h+k+saunallista asuntoa, joissa vuokra on yli 1.300 euroa. Enää yhdessä näistä asunnoista asuu suomalainen perhe, lopuissa asunnoissa asuu somaleita. Vuoden sisällä neljä suomalaisperhettä on muuttanut pois, koska heillä ei ollut enää varaa asua niin kalliilla vuokralla. Somaleilla näyttää hyvin olevan varaa asua niissä, lisäksi heidän muksuilla on hienoja pyöriä, sähköpotkulautoja ym härpäkkeitä.
      Neljä vuotta sitten kun muutin taloon se kuului toiselle vuokranantajalle, eikä talossa asunut yhtään somaliperhettä. Silloin kaikki oli siistiä, pihat, raput ja roskikset oli aina viimeisen päälle siistejä. Nykyään porraskäytävät ja roskikset ovat aivan törkeässä kunnossa. Lehtiroskiksessa on käytettyjä vaippoja ym sinne kuulumatonta roskaa. Sohvat ja muut pois heitettävät tuodaan roskakatokseen, vaikka lähin Sorttiasema on noin kilometrin päässä. Kaikki tämä näkyy kohonneissa vuokrissa.
      Vituttaa mihin suuntaan ollaan menossa, kohta täytyy itsekin harkita muuttoa, koska taloyhtiötä ei kiinnosta pätkän vertaa mitä nämä kulta-asukit puuhastelee.

      • Anonyymi00028

        niin tämä kaikki mahdollistuu sillä että tästä kaikesta hyötyvät jotkut tahot


    • Anonyymi00029

      asunto sijoittaminen pitäisi kieltää perustuslaissa suomessa niin tästä päästäisiin

    • Anonyymi00030

      pitää leikata kaikki tuet puoleen niin johan loppuu välistä veto touhu , myös muilta

    • Anonyymi00036

      Hirsikin taitaa olla virallisesti köyhä, kun elää yhteiskunnan tukiaisilla. Lapsiperheköyhyyttä aiotaan poistaa tukiaiaisia lisäämällä, muta kukaan ei ole kertonut paljonko tukiloisen pitää saada kela-tukia ettei olisi enää köyhä. Ylilääkärin tuloja vastaavat tukiaiset ovat vielä köyhyysrajan alapuolella.

      Tämä maahanmuuttajien tukiparatiisi ja oleskeluyhteiskunta ei ole enää puolustamisen arvoinen.

    • ”Sinä olet lukuisia kertoja kirjoitellut tänne pilkallisesti tunnetuista persuista…”
      Tämä on ihan totta.

      Olen kuitenkin antanut aina vain asiallista ja aiheellista kritiikkiä heidän poliittisesta toiminnasta. Jostakin kummallisesta syystä perussuomalainen nahka on kovin herkkä, eikä se kestä lainkaan kritiikkiä. Heti on lärvi auki ja huuto päällä.

      ”...mielikuvitusystävistäsi vähäpojista, einareistasi, ja ties kenestä.”
      Nytkö sinä loukkaannut jo mielikuvitushenkilöidenkin puolesta? Kyllä on ihmeellistä tuollainen herkkänahkaisuus.

      ”Jos naapuriisi muuttaisi siis persuyksinhuoltaja….”
      Kävisin sanomassa, että tervetuloa vaan. Samalla kysyisin, että sattuisiko hän tarvitsemaan apua noiden muuttokamojen roudaamisessa. Sitten myöhemmin veisin hänelle SDP:n kunnallisvaaliehdokkaiden esitteitä ja neuvoisin häntä luopumaan persuilusta. Siitä kun ei ole mitään apua yksinhuoltajalle.

      ”Hirsi taitaa olla somali…”
      Eiköhän sovita, että luet tuon Iltalehden viitteen ensin. Pauli taisi vetää sinua nenästä.

      Oli taas niin mukava jutella sinun kanssasi.
      Parhain terveisin, Moktar. ;)

      • Anonyymi00040

        Mikä tekoäly poisti tästä viestini minuutissa?

        Höpöhöpö, älä yritä puolustella itseäsi.

        Hirsi on somalinimi, en ole kuullut sen nimisestä suomalaisesta.


      • Anonyymi00041

        Se siitä, etteivät persut muka kestä kritiikkiä, paljon paremmin he sitä sietävät, kuin muut puolueet. Ainoa puolue, joka on kuitenkin maahanmuuton suhteen oikeassa, kuten Tanskan demarit Tanskassakin ovat. En pidä politiikasta, en oikeistosta, en vasemmistosta, vain terveestä järjestä.

        Toivottavasti demarisisi täällä muuttuvat samalaisiksi, kuin Tanskassakin, sitten niitä voisi jopa äänestääkin, en äänestä nykyisessä tilanteessa, Suomen "fiksuin mies", Esko Valtaojakaan ei muuten ole koskaan äänestänyt, me fiksut tiedämme, ettei se hyödytä mitään, koska todellista vaihtoehtoa ei oikeasti ole, poliitikot pettävät aina.


      • Anonyymi00042

        Ei kannata äänestää, koska suurin osa äänestäjistä on tyhmiä, ja äänestävät aina väärin, nukkuvien puolue on oikeasti Suomen suurin puolue.

        Miksei kukaan perusta puoluetta, jonka nimi on "Nukkuvien puolue", ihan piruuttaan, pitäisikö minun perustaa sen niminen puolue?


      • Anonyymi00040 kirjoitti:

        Mikä tekoäly poisti tästä viestini minuutissa?

        Höpöhöpö, älä yritä puolustella itseäsi.

        Hirsi on somalinimi, en ole kuullut sen nimisestä suomalaisesta.

        "Hirsi on somalinimi..."
        Niinhän se on.

        Meidän Paulilla on vilkas mielikuvitus, kun se sorvaa noita juttujaan.

        Huutonaurua vartti. ;)


      • Anonyymi00045
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Hirsi on somalinimi..."
        Niinhän se on.

        Meidän Paulilla on vilkas mielikuvitus, kun se sorvaa noita juttujaan.

        Huutonaurua vartti. ;)

        Et osaa muuta, kuin lässyttää typeryyksiäsi, mitäs jos räjähtäisit siihen lapselliseen kuplaasi?

        https://en.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali

        Me "maahanmuuttovastaiset" muuten pidämme näistä somaleista, jotka uskaltavat sanoa totuuden, niin pahoja rasisteja me ollaan, että tykätään fiksuista, ja viisaista somaleistakin.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Et osaa muuta, kuin lässyttää typeryyksiäsi, mitäs jos räjähtäisit siihen lapselliseen kuplaasi?

        https://en.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali

        Me "maahanmuuttovastaiset" muuten pidämme näistä somaleista, jotka uskaltavat sanoa totuuden, niin pahoja rasisteja me ollaan, että tykätään fiksuista, ja viisaista somaleistakin.

        <<Hirsi Ali syntyi Somalian demokraattisessa tasavallassa . Viisivuotiaana Hirsi Ali joutui isoäitinsä järjestämään sukuelinten silpomiseen. Hänen perheensä muutti eri maihin Afrikassa ja Lähi-idässä, ja 23-vuotiaana hän sai poliittisen turvapaikan Alankomaista ja Alankomaiden kansalaisuuden viisi vuotta myöhemmin. [ 4 ] Kolmekymppisenä Hirsi Ali luopui lapsuutensa uskonnollisista vakaumuksista, alkoi identifioitua ateistiksi ja osallistui Alankomaiden keskustaoikeistolaiseen politiikkaan liittymällä Vapauden ja demokratian kansanpuolueeseen (VVD).

        Vuonna 2003 Hirsi Ali valittiin Alankomaiden parlamentin alahuoneeseen . [ 5 ] Parlamentissa palvellessaan hän teki yhteistyötä Theo van Goghin kanssa lyhytelokuvan nimeltä Submission (Alistuminen ), joka kuvasi naisten sortoa fundamentalistisen islamilaisen lain alaisuudessa ja kritisoi itse muslimien uskontunnustusta. [ 6 ] Elokuva johti tappouhkauksiin, ja Van Gogh murhattiin pian elokuvan julkaisun jälkeen Mohammed Bouyerin toimesta , mikä ajoi Hirsi Alin piiloon. [ 6 ] Tänä aikana hänestä tuli avoimempi islamin kriitikko. Vuonna 2005 Time -lehti nimesi Hirsi Alin yhdeksi maailman 100 vaikutusvaltaisimmasta ihmisestä . [ 7 ] Hänen suorapuheinen islamin kritiikkinsä teki hänestä kiistanalaisen hahmon Alankomaiden politiikassa. [ 5 ]

        Muutettuaan Yhdysvaltoihin Hirsi Ali liittyi konservatiiviseen ajatushautomoon American Enterprise Instituteen (AEI) , [ 8 ] jossa hän vakiinnutti asemansa kirjailijana, aktivistina ja julkisen intellektuellina. [ 9 ] [ 10 ] Hänen kirjansa Infidel: My Life (2007), Nomad: From Islam to America (2010) ja Heretic: Why Islam Needs a Reformation Now (2015) nousivat bestsellereiksi. [ 11 ]

        Ali oli keskeinen hahmo uusateismissa sen alusta asti. [ 12 ] Hän ilmoitti kääntymisestään kristinuskoon vuonna 2023. [ 13 ] Kriitikot ovat syyttäneet Hirsi Alia islamofobiasta tai uusorientalistisesta ajattelusta ja kyseenalaistaneet hänen tieteelliset pätevyytensä "puhua auktoritatiivisesti islamista ja arabimaailmasta" sanoen, että hän edistää länsimaisen " sivistävän mission " ajatusta. [ 14 ] [ 15 ] [ 16 ] Hirsi Ali on naimisissa skotlantilais-amerikkalaisen historioitsijan Niall Fergusonin kanssa . Pari kasvattaa poikiaan Yhdysvalloissa, jonka kansalaisuudesta hän sai 25. huhtikuuta 2013. [ 17 ] [ 18 ]<<


      • Anonyymi00045 kirjoitti:

        Et osaa muuta, kuin lässyttää typeryyksiäsi, mitäs jos räjähtäisit siihen lapselliseen kuplaasi?

        https://en.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali

        Me "maahanmuuttovastaiset" muuten pidämme näistä somaleista, jotka uskaltavat sanoa totuuden, niin pahoja rasisteja me ollaan, että tykätään fiksuista, ja viisaista somaleistakin.

        Tällä emännällä on kuitenkin vain kaksi lasta. Erehdyit henkilöstä.
        "Children 2".

        Tästä se Pauli nappasi nimen?

        Huutonaurua vartti. ;)


      • Anonyymi00053
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Tällä emännällä on kuitenkin vain kaksi lasta. Erehdyit henkilöstä.
        "Children 2".

        Tästä se Pauli nappasi nimen?

        Huutonaurua vartti. ;)

        Laitatko linkkiä?

        On jo vuosikymmeniä tiedetty, miten suurilapsiset somaliperheetkin elävät varsin leveästi, mitä enemmän lapsia, sitä suuremmat tuet, joten luonnollisestikin somalit keskittyvät lähinnä lisääntymiseen, olisivatpa kaikki yhtä fiksuja, ja viisaita, kuin tämä Hirsi Ali, valitettavasti hän on kuitenkin vain poikkeus, joka vahvistaa säännön.

        Miten kommentoit vaikka tuota Hirsi Alia, onko hän oikeassa?

        Kun et taaskaan mitään vastaa, niin vastaan puolestasi, että kyllä!


      • Anonyymi00054
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Tällä emännällä on kuitenkin vain kaksi lasta. Erehdyit henkilöstä.
        "Children 2".

        Tästä se Pauli nappasi nimen?

        Huutonaurua vartti. ;)

        Voitko vastata vaikka siihen, miksi tanskalaiset demarit ovat aivan toisenlaisia, kuin omamme?

        Olisivatko fiksumpia, ja varsinkin viisaampia?

        Eivät heilastele muslimiveljeskunnan kanssakaan, joka on kielletty mm. Egyptissä, mutta täällä Suomessa demarit ovat kieli ruskeana heidän perässään, ja sitten sinun mielestäsi pitäisi vielä äänestää näitä demareitamme, eli hyödyllisiä idiootteja, kuten sinäkin.


      • Anonyymi00063

        Älä yritä kiemurrella valehdellen.


    • Anonyymi00039

      Suomesta on tullut jonkinlainen EU'n "Prostituoitu"

    • Anonyymi00043

      Kuuntele ja katso
      https://m.youtube.com/watch?v=BXC8okPdHmc

      • Puhuvia päitä ja muka-uutisia. Ei nappaa.

        Nauretaan tovi. ;)


      • Anonyymi00055
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Puhuvia päitä ja muka-uutisia. Ei nappaa.

        Nauretaan tovi. ;)

        Etkö uskalla katsoa mitään, ettei kiva kuplasi vaan puhkea ikävistä totuuksista, ei anneta todellisuuden pilata hyvää fantasiaasi.

        Trolli tietenkin haluaa vaan ärsyttää, ja piilovittuilla, keskustelu on sinulle vain tekosyy niille.

        Tai sitten olet vanhuudessasi tullut naiiviksi tolloksi, niin joillekin täällä käy...

        Toivottavasti koko Suomen kansa alkaa pian katsomaan näitä netin podcasteja, ja valtamediat menettävät niiden edessä asemansa, koska ne ovat ideologisesti suuntautuneita propagandavälineitä, varsinkin YLE, mutta ehkä näiden ideologistien idioottienkin silmät vielä jonain päivänä aukeavat, toivottavasti...


      • Anonyymi00056
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Puhuvia päitä ja muka-uutisia. Ei nappaa.

        Nauretaan tovi. ;)

        Halveksin näitä ideologisia idiootteja jopa enemmän, kuin uskonnollisia idiootteja, koska he kuvittelevat olevansa muita fiksumpia, ja parempia, uskovat eivät yleensä väitä olevansa muita fiksumpia, mikä laskettakoon heidän edukseen.

        Uskontohan on ns. hullutus, eli siinä ei ole järkeä, näin ainakin moni kristitty väittää, he ovat ainakin älyllisesti rehellisiä, mutta Islam onkin toista maata, tuskin väittävät uskontoaan hullutukseksi, nöyryys on heille suuri tuntematon, vaikka kovasti ovat alistuneetkin uskontoonsa.

        Alistaminen on paholaisesta, aivan kaikki sellaiset.


      • Anonyymi00055 kirjoitti:

        Etkö uskalla katsoa mitään, ettei kiva kuplasi vaan puhkea ikävistä totuuksista, ei anneta todellisuuden pilata hyvää fantasiaasi.

        Trolli tietenkin haluaa vaan ärsyttää, ja piilovittuilla, keskustelu on sinulle vain tekosyy niille.

        Tai sitten olet vanhuudessasi tullut naiiviksi tolloksi, niin joillekin täällä käy...

        Toivottavasti koko Suomen kansa alkaa pian katsomaan näitä netin podcasteja, ja valtamediat menettävät niiden edessä asemansa, koska ne ovat ideologisesti suuntautuneita propagandavälineitä, varsinkin YLE, mutta ehkä näiden ideologistien idioottienkin silmät vielä jonain päivänä aukeavat, toivottavasti...

        Puhuvat päät ja muka-uutiset ei vaan nappaa. Katson mieluummin oikeita uutisia, jolloin voin myös luottaa siihen, että ihan suoraan silmään ei yritetä pissiä.

        Mutta katso sinä vaan. Myös hölmöillä on oikeus olla hölmö.
        Nauretaan vartti. ;)


      • Anonyymi00060
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Puhuvat päät ja muka-uutiset ei vaan nappaa. Katson mieluummin oikeita uutisia, jolloin voin myös luottaa siihen, että ihan suoraan silmään ei yritetä pissiä.

        Mutta katso sinä vaan. Myös hölmöillä on oikeus olla hölmö.
        Nauretaan vartti. ;)

        Siinä on Allah-Aho haastattelussa, eikä Jussi ole jo aika iso "puhuva pää"?

        Se on kyllä huomattu täällä jo lähes ikuisuuden, ettet uskalla katsoa muuta, kuin YLE:n uutisia, ja lukea Hesaria, et sinä kykene käsittelemään todellisuutta, vaan elät fantasiassasi, etkä edes sitä huomaa, vai esitätkö vaan?

        Katsos, kun täällä on vain yksi kaltaisesi, kukaan ei sinua komppaa, koska olet todellakin niin pihalla asioista, ettei kukaan kehtaa sitä tehdä, tyhminkin suvakki huomaa, että olet liian hölmö, että sinua viitsisi edes kompata. Jo kohta varmaan vuosikymmenen ajan olet tänne kirjoitellut naiiveja höpinöitäsi, ja jopa paatuneimmat suvakitkin kauhistelevat tuota tyyliäsi, ja juttuasi.

        Joku sulttaani täällä hetken pelleili kustannuksellamme, trollihan se oli, ja tajusi lähteä täältä aika pian, sinäkin voisit älytä poistua täältä, koska ei sinun kanssasi kannata edes lähteä keskustelemaan, koska olet vain pelkkä surkea trolli.

        Jussin ÄO taitaa muuten ylittää omasi, joten voit katsella peiliin, jos haluat heti nähdä todellisen hölmön?


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Siinä on Allah-Aho haastattelussa, eikä Jussi ole jo aika iso "puhuva pää"?

        Se on kyllä huomattu täällä jo lähes ikuisuuden, ettet uskalla katsoa muuta, kuin YLE:n uutisia, ja lukea Hesaria, et sinä kykene käsittelemään todellisuutta, vaan elät fantasiassasi, etkä edes sitä huomaa, vai esitätkö vaan?

        Katsos, kun täällä on vain yksi kaltaisesi, kukaan ei sinua komppaa, koska olet todellakin niin pihalla asioista, ettei kukaan kehtaa sitä tehdä, tyhminkin suvakki huomaa, että olet liian hölmö, että sinua viitsisi edes kompata. Jo kohta varmaan vuosikymmenen ajan olet tänne kirjoitellut naiiveja höpinöitäsi, ja jopa paatuneimmat suvakitkin kauhistelevat tuota tyyliäsi, ja juttuasi.

        Joku sulttaani täällä hetken pelleili kustannuksellamme, trollihan se oli, ja tajusi lähteä täältä aika pian, sinäkin voisit älytä poistua täältä, koska ei sinun kanssasi kannata edes lähteä keskustelemaan, koska olet vain pelkkä surkea trolli.

        Jussin ÄO taitaa muuten ylittää omasi, joten voit katsella peiliin, jos haluat heti nähdä todellisen hölmön?

        Tyyliäsi, ja juttujasi voidaankin alkaa kutsumaan "moktarismiksi", eli naiiviksi tolloudeksi, joka halveksii omaa kansaansa, ja palvoo kieli ruskeana etenkin erästä porukkaa.


    • Anonyymi00047
    • Anonyymi00051

      Jotkut osaa junailla

    • Anonyymi00052

      Etsikää kanta Suomalainen jolta oikeesti leikattiin ja joka on köyhyysrajan alapuolella????

      • Anonyymi00057

    • Anonyymi00067

      Tästä Hirisista tulee suomalainen sanonta, vetää Hirsiä.

    • Anonyymi00068

      Perkele mitä teitte Suomelle te Suomalaiset pettäjät ja te matut!

    • Anonyymi00069

      Joku ehkä vielä muistaa kun kauan sitten yle uutiset kävi somali asunnossa filmaamasssa

      Jotkut kiinnittivät huomiota somali perheen sohvaan
      Se oli jalokivillä koristeltu
      Ja selvisi että ko Sohva oli Italiassa valmistettu ja maksoin silloin n 40 000 - 50 000 euroa

      Mitäpä emme tekisi ja uhraisi somali perheen eteen

      Tottakai heillä on oikeus hankkia mittatilaus huonekalut Italiasta

      Varmaan hissillä on myös mittatilaus huonekalut ja viimeisen päälle

    • Anonyymi00070

      Hirsillä

      • Somalit Hirsi puuhun.🌴☠️👎


      • Anonyymi00073
        Demokrates kirjoitti:

        Somalit Hirsi puuhun.🌴☠️👎

        Kuka on Hirsi?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe