Oli telkkarissa joku asiaohjekma jossa kerrottiin 1930-40 lukujen kotirintaman seksistä. Jos naisilla oli kotihippoja, niin siellä saattoi olla naisten kesken myös suuseksiä, eli niin sanotusti nuolemista ja naisten keskistä sormettamista.
Aina puhutaan vain miesten keskisistä imutteluista ja perspanoista.
Sotien aikainen kotirintamaseksi
4
405
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Eikös miehet käynyt sodissa...mikä idiootti ootkaan?
- Anonyymi00004
itse olen törmännyt väittämään, että oraaliseksin miesten ja naisten välille toivat Suomeen saksalaiset sotilaat.
Tekoäly:
"Väite on historiallisesti laajalle levinnyt ja osittain tosi. Suomalaisten sotilaiden ja saksalaisten aseveljien välisissä rintamahuhuissa korostettiin Saksan joukkojen tuoneen uusia seksuaalisia käytäntöjä, kuten esileikin ja oraaliseksin. Tätä ennen suomalaisessa kulttuurissa kyseisiä tapoja pidettiin yleisesti vieraana tai tabuna."- Anonyymi00005
Suuseksiä on harrastettu aikojen alusta Suomessakin! Tosimiehet vaan salasivat sen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1071317Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137804Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197740Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47707Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!32695- 69682
- 47630
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59555Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530