Huonosti? Ei se voi johtua vain minusta?
Miksi voit niin
54
497
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai miten niin huonosti?
- Anonyymi00003
Etköhän tiedä
- Anonyymi00058
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etköhän tiedä
Mennesiyyden taakka voi olla raskas kannettavaksi monille, jollei ymmärrä seikkoja, joihin ei ole voinut juurikaan itse vaikuttaa (kesken eräisenä ihmisenä)? On joutunut vain ne kohtaamaan vähemmän valmiina niitä vastaanottamaan?
Toisarvoisuus, riitänkö omana itsenään kenellekään? Itse syytökset ajavat helposti vain syvemmälle suohon? Kaipaisi auttavaa kättä, mut mistä löytyisi sellainen, johon voisi myös luottaa täysin? Tyytyäkö vain kohtaloonsa? Skeptinen ja toivonsa menettänyt?
Aiemmat pettymykset eivät synnytä uskoa hyvään? Ketään ei halua syytellä, siksi tyytyy vain itse syytöksiin. Sanomaton viestintä olettamuksineen harvemmin tuo totuutta julki? Riittämätön, ehkä? Epäonninen pohtii omia mahdollisuuksiaan. Mihin tai mihinkään on uskominen? Sivusta todettua.
- Anonyymi00002
Voin hyvin. Notkahdus johtui sinusta, mutta mitä väliä enää. Sua ei mun vointi kiinnosta.
- Anonyymi00004
Mikä notkahdus?
- Anonyymi00005
Tulevaisuuden usko on heikoissa kantimissa. Silloin ei ole syytä hymyyn fiilis-ihmisillä.
- Anonyymi00006
Miten tiedät, miten hän voi?
- Anonyymi00014
Itsekeskeinen luulee asioita
- Anonyymi00007
Perheongelmien, -kireyksien ja läheisten vakavien sairauksien takia + yksinäisyyttä.
Eiköhän tuossa ole tarpeeksi yhdelle ihmiselle kannettavaksi.
Haluan vain olla rauhassa epävakaita ja erikoisesti käyttäytyvistä ihmisiltä. - Anonyymi00008
Minua stressaa eilinen kolari...
Kyllä tuommoinen säikäyttää kenet tahansa, - Anonyymi00009
En voi huonosti
- Anonyymi00010
Kaurismerkkiset aiheuttaneet vakavaa traumaa x3. Voiko tästä toipuakaan.
- Anonyymi00013
Hirveä kohtalo, vai pitäiskö sanoa, melko kaurista...
- Anonyymi00011
Olen voinut huonosti vuosia ja sitä pahentaa kun pitää esittää että on niin helvetin reipas ja kuunnella kaikkien murheita. Sinähän olet se valo elämässäni. Kuin hänelle
- Anonyymi00015
Älä esitä ja lopeta kuuntelemasta. Käännä suunta. Mikä ihmeen valo olen?
- Anonyymi00018
Niin. Se on merkki opetella sanomaan ei, vaikka läheiset syyllistäisi ja pettyisi. Kukaan ei ole velkaa omaa elämäänsä sukulaisille tai hankalille ihmisille.
Kaikkea hyvää sulle. - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin. Se on merkki opetella sanomaan ei, vaikka läheiset syyllistäisi ja pettyisi. Kukaan ei ole velkaa omaa elämäänsä sukulaisille tai hankalille ihmisille.
Kaikkea hyvää sulle.Juuri näin.
- Anonyymi00042
Prkele jättäkää hänet jo rauhaan,jatkuvastikko olette naapurien asioissa nokallaan,eikös mene jakeluun JÄTTÄKÄÄ MEIDÄT RAUHAAN! E ja O,Kahtotaan ku arki koittaa,mitä teidän kans pitäis tehdä,ku ei tätä jaksa kukaan!
- Anonyymi00055
Vähänkö tyhmä täytyy olla, jos tuollaista esittää. Mikä sulla on siinä se ajatus, että esität jjotain äiti Teresaa? Tekopyhyys?
- Anonyymi00012
Kyllä sitä jokainen alkaa voimaan huonosti, kun parasiitti roikkuu perässä.
- Anonyymi00016
lopeta ajoissa
- Anonyymi00019
toi mustalla maalaaminen vai haluatko vatupassia peehesi
- Anonyymi00020
Joku lapamato vai, eikö siihen saa kuureja
- Anonyymi00022
Miksi annat roikkua ja se ei koskaan ole yksipuolista. Hän saa jotain, joten sinä annat jotain.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Joku lapamato vai, eikö siihen saa kuureja
Kannattaa jättää fish&ships syömäti reissus! ei voi koskaan tietää onko kalassa lapamato... suosittelen silliä ja lepoa sullekkin mr🕸
- Anonyymi00030
Aivan varmasti..
- Anonyymi00023
Söin ihan liian PALJON.
- Anonyymi00041
Sama ja taas on nälkä.
- Anonyymi00024
Kyllä. Nainen sait minut itsemurhan partaalle monesti. Olet paha.
- Anonyymi00031
Minut sai stalkkaaja voimaan tosi huonosti ja voin yhä niin!
- Anonyymi00056
Tuo kertoo lähinnä sinusta ja sinun luonteestasi sen, että et saa sanaa suustasi. Olisiko liikaa vaadittu, että kertot naiselle, ettei toimintansa kiinnosta?
- Anonyymi00027
No jaa manipulaatio ja kyttääminen saa voimaan huonosti. Pitäköön piilonsa ja luolassa olonsa.
- Anonyymi00040
Toivottavasti! Olisin onnellinen, jos minun ei tarvitisisi nähdä häntä enää koskaan!
- Anonyymi00057
Anonyymi00040 kirjoitti:
Toivottavasti! Olisin onnellinen, jos minun ei tarvitisisi nähdä häntä enää koskaan!
Helppoa: älä tapaa. Case closed.
- Anonyymi00028
Monia vastoinkäymisiä.
Eikä olla nähty sun kanssa tarpeeksi. - Anonyymi00029
Mulla on hyvä olla,vaikkabot toisen huulilla ,ja voit piirtä reitin eilisen reisien väliin ,kulta
- Anonyymi00032
bo ten anna
- Anonyymi00033
Kyllä se johtuu. Älä kuitenkaan huoli, selviän kyllä. Vähän hullaannuin sinusta. Luulen kyllä sinunkin ymmärtävän miksi.
- Anonyymi00034
Voin kaikin tavoin.
- Anonyymi00035
Mt potilas
- Anonyymi00036
Pään sisällä mainiosti, ulosanti laskelmoitua. Eikä muuta tarvitse tietää.
- Anonyymi00038
Eräästä naisesta johtuu oma olo, kun haaveet kaatuivat. En itsekään oikeesti ymmärrä, kun tällaista ei ole ennen ollut. Todella vaikea nukkua, sydän käynyt ylikierroksilla, satunnaisia ahdistuskohtauksia jne. Nyt ei sentään ahdista enää jatkuvasti ja sydänkin enimmäkseen ok.
- Anonyymi00039
Oikeesti hyvä ettei hän tiedä. Minun tunteiden vika se on, eikä millään tavalla hänen. Diilaan itse itseni kanssa.
- Anonyymi00054
En edes tiedä miltä naapurit näyttävät.
- Anonyymi00044
Ei kuulu sulle oot osasi tehnyt kyllä.
- Anonyymi00045
Ahdistaa koska, en saa ottaa sua syliin ja antaa suukko poskellesi S:a.
- Anonyymi00046
Kaikki hyvin kultaseni... älä huolehdi
- Anonyymi00047
Kiusaaminen opittua taitoa ja canhempien perheessä sallittua.Psykeellinen painostaminen tulee yleensä äidin suvusta ,Siihen liittyy älymystön kyky ha halu kyykyttää alempiarvoisia..
- Anonyymi00048
Vanhempien 0
- Anonyymi00049
Ja halu
- Anonyymi00050
Voitaisiin keskustella kaikesta.
- Anonyymi00051
Jos häntä olisi aidosti kiinnostanut, ei olisi katkaissut yhteyttä. Itselläni monta vaikeaa asiaa ollut, mutta periksi en anna. Hän on kuitenkin menneisyydessä ja taaksepäin ei voi elämää elää. Meillä oli joskus mahdollisuus, enää ei ole.
- Anonyymi00052
💔💔💔💔
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
💔💔💔💔
Tai rikkihän se oli ennen tätäkin jo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402