Miksi voit niin

Anonyymi-ap

Huonosti? Ei se voi johtua vain minusta?

54

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ai miten niin huonosti?

      • Anonyymi00003

        Etköhän tiedä


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Etköhän tiedä

        Mennesiyyden taakka voi olla raskas kannettavaksi monille, jollei ymmärrä seikkoja, joihin ei ole voinut juurikaan itse vaikuttaa (kesken eräisenä ihmisenä)? On joutunut vain ne kohtaamaan vähemmän valmiina niitä vastaanottamaan?

        Toisarvoisuus, riitänkö omana itsenään kenellekään? Itse syytökset ajavat helposti vain syvemmälle suohon? Kaipaisi auttavaa kättä, mut mistä löytyisi sellainen, johon voisi myös luottaa täysin? Tyytyäkö vain kohtaloonsa? Skeptinen ja toivonsa menettänyt?

        Aiemmat pettymykset eivät synnytä uskoa hyvään? Ketään ei halua syytellä, siksi tyytyy vain itse syytöksiin. Sanomaton viestintä olettamuksineen harvemmin tuo totuutta julki? Riittämätön, ehkä? Epäonninen pohtii omia mahdollisuuksiaan. Mihin tai mihinkään on uskominen? Sivusta todettua.


    • Anonyymi00002

      Voin hyvin. Notkahdus johtui sinusta, mutta mitä väliä enää. Sua ei mun vointi kiinnosta.

      • Anonyymi00004

        Mikä notkahdus?


    • Anonyymi00005

      Tulevaisuuden usko on heikoissa kantimissa. Silloin ei ole syytä hymyyn fiilis-ihmisillä.

    • Anonyymi00006

      Miten tiedät, miten hän voi?

      • Anonyymi00014

        Itsekeskeinen luulee asioita


    • Anonyymi00007

      Perheongelmien, -kireyksien ja läheisten vakavien sairauksien takia + yksinäisyyttä.
      Eiköhän tuossa ole tarpeeksi yhdelle ihmiselle kannettavaksi.
      Haluan vain olla rauhassa epävakaita ja erikoisesti käyttäytyvistä ihmisiltä.

    • Anonyymi00008

      Minua stressaa eilinen kolari...
      Kyllä tuommoinen säikäyttää kenet tahansa,

    • Anonyymi00009

      En voi huonosti

    • Anonyymi00010

      Kaurismerkkiset aiheuttaneet vakavaa traumaa x3. Voiko tästä toipuakaan.

      • Anonyymi00013

        Hirveä kohtalo, vai pitäiskö sanoa, melko kaurista...


    • Anonyymi00011

      Olen voinut huonosti vuosia ja sitä pahentaa kun pitää esittää että on niin helvetin reipas ja kuunnella kaikkien murheita. Sinähän olet se valo elämässäni. Kuin hänelle

      • Anonyymi00015

        Älä esitä ja lopeta kuuntelemasta. Käännä suunta. Mikä ihmeen valo olen?


      • Anonyymi00018

        Niin. Se on merkki opetella sanomaan ei, vaikka läheiset syyllistäisi ja pettyisi. Kukaan ei ole velkaa omaa elämäänsä sukulaisille tai hankalille ihmisille.
        Kaikkea hyvää sulle.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Niin. Se on merkki opetella sanomaan ei, vaikka läheiset syyllistäisi ja pettyisi. Kukaan ei ole velkaa omaa elämäänsä sukulaisille tai hankalille ihmisille.
        Kaikkea hyvää sulle.

        Juuri näin.


      • Anonyymi00042

        Prkele jättäkää hänet jo rauhaan,jatkuvastikko olette naapurien asioissa nokallaan,eikös mene jakeluun JÄTTÄKÄÄ MEIDÄT RAUHAAN! E ja O,Kahtotaan ku arki koittaa,mitä teidän kans pitäis tehdä,ku ei tätä jaksa kukaan!


      • Anonyymi00055

        Vähänkö tyhmä täytyy olla, jos tuollaista esittää. Mikä sulla on siinä se ajatus, että esität jjotain äiti Teresaa? Tekopyhyys?


    • Anonyymi00012

      Kyllä sitä jokainen alkaa voimaan huonosti, kun parasiitti roikkuu perässä.

      • Anonyymi00016

        lopeta ajoissa


      • Anonyymi00019

        toi mustalla maalaaminen vai haluatko vatupassia peehesi


      • Anonyymi00020

        Joku lapamato vai, eikö siihen saa kuureja


      • Anonyymi00022

        Miksi annat roikkua ja se ei koskaan ole yksipuolista. Hän saa jotain, joten sinä annat jotain.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Joku lapamato vai, eikö siihen saa kuureja

        Kannattaa jättää fish&ships syömäti reissus! ei voi koskaan tietää onko kalassa lapamato... suosittelen silliä ja lepoa sullekkin mr🕸


      • Anonyymi00030

        Aivan varmasti..


    • Anonyymi00023

      Söin ihan liian PALJON.

      • Anonyymi00041

        Sama ja taas on nälkä.


    • Anonyymi00024

      Kyllä. Nainen sait minut itsemurhan partaalle monesti. Olet paha.

      • Anonyymi00031

        Minut sai stalkkaaja voimaan tosi huonosti ja voin yhä niin!


      • Anonyymi00056

        Tuo kertoo lähinnä sinusta ja sinun luonteestasi sen, että et saa sanaa suustasi. Olisiko liikaa vaadittu, että kertot naiselle, ettei toimintansa kiinnosta?


    • Anonyymi00027

      No jaa manipulaatio ja kyttääminen saa voimaan huonosti. Pitäköön piilonsa ja luolassa olonsa.

      • Anonyymi00040

        Toivottavasti! Olisin onnellinen, jos minun ei tarvitisisi nähdä häntä enää koskaan!


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Toivottavasti! Olisin onnellinen, jos minun ei tarvitisisi nähdä häntä enää koskaan!

        Helppoa: älä tapaa. Case closed.


    • Anonyymi00028

      Monia vastoinkäymisiä.
      Eikä olla nähty sun kanssa tarpeeksi.

    • Anonyymi00029

      Mulla on hyvä olla,vaikkabot toisen huulilla ,ja voit piirtä reitin eilisen reisien väliin ,kulta

    • Anonyymi00032

      bo ten anna

    • Anonyymi00033

      Kyllä se johtuu. Älä kuitenkaan huoli, selviän kyllä. Vähän hullaannuin sinusta. Luulen kyllä sinunkin ymmärtävän miksi.

    • Anonyymi00034

      Voin kaikin tavoin.

    • Anonyymi00035

      Mt potilas

    • Anonyymi00036

      Pään sisällä mainiosti, ulosanti laskelmoitua. Eikä muuta tarvitse tietää.

    • Anonyymi00038

      Eräästä naisesta johtuu oma olo, kun haaveet kaatuivat. En itsekään oikeesti ymmärrä, kun tällaista ei ole ennen ollut. Todella vaikea nukkua, sydän käynyt ylikierroksilla, satunnaisia ahdistuskohtauksia jne. Nyt ei sentään ahdista enää jatkuvasti ja sydänkin enimmäkseen ok.

      • Anonyymi00039

        Oikeesti hyvä ettei hän tiedä. Minun tunteiden vika se on, eikä millään tavalla hänen. Diilaan itse itseni kanssa.


      • Anonyymi00054

        En edes tiedä miltä naapurit näyttävät.


    • Anonyymi00044

      Ei kuulu sulle oot osasi tehnyt kyllä.

    • Anonyymi00045

      Ahdistaa koska, en saa ottaa sua syliin ja antaa suukko poskellesi S:a.

    • Anonyymi00046

      Kaikki hyvin kultaseni... älä huolehdi

    • Anonyymi00047

      Kiusaaminen opittua taitoa ja canhempien perheessä sallittua.Psykeellinen painostaminen tulee yleensä äidin suvusta ,Siihen liittyy älymystön kyky ha halu kyykyttää alempiarvoisia..

    • Anonyymi00048

      Vanhempien 0

    • Anonyymi00049

      Ja halu

    • Anonyymi00050

      Voitaisiin keskustella kaikesta.

    • Anonyymi00051

      Jos häntä olisi aidosti kiinnostanut, ei olisi katkaissut yhteyttä. Itselläni monta vaikeaa asiaa ollut, mutta periksi en anna. Hän on kuitenkin menneisyydessä ja taaksepäin ei voi elämää elää. Meillä oli joskus mahdollisuus, enää ei ole.

      • Anonyymi00052

        💔💔💔💔


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        💔💔💔💔

        Tai rikkihän se oli ennen tätäkin jo.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe