Nainen tiesitkö että universumi

Anonyymi-ap

johdattelee meitä koko ajan toisiamme kohti vaikka yritämme pyristellä irti ?

32

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mies, en tiennyt.

• Anonyymi00002

En minäkään, sain vasta tietää. Tieto tuli valonnopeudella alitajuntaani.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En minäkään, sain vasta tietää. Tieto tuli valonnopeudella alitajuntaani.

Sinussa ei ole henkistä puolta nimeksikään. Yritys hyvä:)

• Anonyymi00003

En.

• Anonyymi00004

Sulla on manipulaatio universumit sanonko missä.

• Anonyymi00005

En usko tuollaisiin.

• Anonyymi00006

Ja sitten saat lähestymiskiellon.

• Anonyymi00007

ei käynyt mielen vieressäkään

• Anonyymi00008

Ei varmasti johdattele minua mikään universumi! Pilipalijuttuja tuollaiset, minua johdattelee se minkälaista on juuri minun näköiseni elämä ja sitä kohti olen ollut kulkemassa jo kauan!

• Anonyymi00009

Täyttä puutaheinää.

• Anonyymi00011

Eli miten siis?

• Anonyymi00012

Sinähän se yrität johdatella

• Anonyymi00013

Pidä kiinni

• Anonyymi00014

En yritä pyristellä irti ja universumi on puolellani 😜

• Anonyymi00015

Maailman viimeinen tosi rakkaus, kaikki mahdolliset pahan vallat asettuu estämään, mutta lopulta saavut paikalle Jumalan kanssa, saavut paikalle merkkien kanssa, ja huomaat, että hän ei tiedä tästä mitään ja on huoraamassa.

• Anonyymi00016

Juurikin noin siin kävisi 😅

• Anonyymi00017

Varmaan sitten niin. Vaikka hiljaista on viime aikoina irl kyllä ollut...

• Anonyymi00018

Tota sinä et kyllä usko itsekkään!!!

• Anonyymi00021

Joo, tiedän. Ei tätä muu selitä.

• Anonyymi00022

Niinhän tuo tekee. Ihanaa! Vihdoinkin!❤️💫✨🌛

• Anonyymi00023

Kummia juttuja. En nyt erityisemmin yritä pyristellä kyllä irtikään.

• Anonyymi00024

Voi olla ettet ehdi ajoissa. Heinäkuun lopulla menoa, sen jälkeen pelkkää mustaa ja tyhjää. Ehkä sitten seuraavassa elämässä❣️

• Anonyymi00032

Mihinköhän hitto on jonkun pitäisi ehtiä 🤣?

• Anonyymi00026

Mo. sivusta vaan sen verra kommenttia. Tottakai "Universumi" voi näyttää, että tietyt ihmiset sopisivat ihan hyvin yhteen, varsinkin jos ihmisillä on pyrkimys etsiä itselleen potentiaalista kumppania.

"Universumi" on kuitenkin kaikessa suvereeniudessaan niin vahva, että Hän antaa jokaiselle vapaan tahdon. Hän ei tuputa mitään, vaan kunnioittaa sitäkin, jos joku ihminen haluaakin valita jonkun muun tien vaikka parin valinnan suhteen. Toki silloin voi vaikeuksia ihmisellä tulla enemmän elämässään, mutta häntä kyllä niissäkin autetaan, kun hän vain apua pyytää.

Voikaa hyvin!

• Anonyymi00031

Universumilla ei ole minkäänlaisia oikeuksia tehdä päätöksiä yhdenkään ihmisen puolesta koskaan! Koska se on näkymätön, hajuton ja mauton!

• Anonyymi00028

En tiedä.

• Anonyymi00029

Universumi kertoi minulle jo vuosia sitten, ettei minun kannata koskaan tutustua yhteenkään mieheen, eikä oman lapseni ikäiseen henkilöön! Sitä sanomaa olen noudattanut kauan!

• Anonyymi00033

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00034

Eipä sitä universumi tee seuraatte ja tarkkailette omaa käytöstänne niin ihminen tekee tietyt asiat aina samalla tavalla se on rutiini ei tarvitse edes muistaa kun jos hyvin opittu onnistuu vaikka silmät kiinni

• Anonyymi00035

Universumi ei tee yhtään mitään. Sillä ei ole tahtoa tai päämäärää. Universumin on luonut Jumala, joka ohjaa asioita. Ihmisillä on toki vapaa tahto tiettyyn rajaan saakka.

• Anonyymi00036

Ei minun universumini. Ei. Sorry vaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      246
      2219
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1319
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      826
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      810
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe