johdattelee meitä koko ajan toisiamme kohti vaikka yritämme pyristellä irti ?
Nainen tiesitkö että universumi
32
409
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mies, en tiennyt.
- Anonyymi00002
En minäkään, sain vasta tietää. Tieto tuli valonnopeudella alitajuntaani.
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
En minäkään, sain vasta tietää. Tieto tuli valonnopeudella alitajuntaani.
Sinussa ei ole henkistä puolta nimeksikään. Yritys hyvä:)
- Anonyymi00003
En.
- Anonyymi00004
Sulla on manipulaatio universumit sanonko missä.
- Anonyymi00005
En usko tuollaisiin.
- Anonyymi00006
Ja sitten saat lähestymiskiellon.
- Anonyymi00007
ei käynyt mielen vieressäkään
- Anonyymi00008
Ei varmasti johdattele minua mikään universumi! Pilipalijuttuja tuollaiset, minua johdattelee se minkälaista on juuri minun näköiseni elämä ja sitä kohti olen ollut kulkemassa jo kauan!
- Anonyymi00009
Täyttä puutaheinää.
- Anonyymi00011
Eli miten siis?
- Anonyymi00012
Sinähän se yrität johdatella
- Anonyymi00013
Pidä kiinni
- Anonyymi00014
En yritä pyristellä irti ja universumi on puolellani 😜
- Anonyymi00015
Maailman viimeinen tosi rakkaus, kaikki mahdolliset pahan vallat asettuu estämään, mutta lopulta saavut paikalle Jumalan kanssa, saavut paikalle merkkien kanssa, ja huomaat, että hän ei tiedä tästä mitään ja on huoraamassa.
- Anonyymi00016
Juurikin noin siin kävisi 😅
- Anonyymi00017
Varmaan sitten niin. Vaikka hiljaista on viime aikoina irl kyllä ollut...
- Anonyymi00018
Tota sinä et kyllä usko itsekkään!!!
- Anonyymi00021
Joo, tiedän. Ei tätä muu selitä.
- Anonyymi00022
Niinhän tuo tekee. Ihanaa! Vihdoinkin!❤️💫✨🌛
- Anonyymi00023
Kummia juttuja. En nyt erityisemmin yritä pyristellä kyllä irtikään.
- Anonyymi00024
Voi olla ettet ehdi ajoissa. Heinäkuun lopulla menoa, sen jälkeen pelkkää mustaa ja tyhjää. Ehkä sitten seuraavassa elämässä❣️
- Anonyymi00032
Mihinköhän hitto on jonkun pitäisi ehtiä 🤣?
- Anonyymi00026
Mo. sivusta vaan sen verra kommenttia. Tottakai "Universumi" voi näyttää, että tietyt ihmiset sopisivat ihan hyvin yhteen, varsinkin jos ihmisillä on pyrkimys etsiä itselleen potentiaalista kumppania.
"Universumi" on kuitenkin kaikessa suvereeniudessaan niin vahva, että Hän antaa jokaiselle vapaan tahdon. Hän ei tuputa mitään, vaan kunnioittaa sitäkin, jos joku ihminen haluaakin valita jonkun muun tien vaikka parin valinnan suhteen. Toki silloin voi vaikeuksia ihmisellä tulla enemmän elämässään, mutta häntä kyllä niissäkin autetaan, kun hän vain apua pyytää.
Voikaa hyvin!- Anonyymi00031
Universumilla ei ole minkäänlaisia oikeuksia tehdä päätöksiä yhdenkään ihmisen puolesta koskaan! Koska se on näkymätön, hajuton ja mauton!
- Anonyymi00028
En tiedä.
- Anonyymi00029
Universumi kertoi minulle jo vuosia sitten, ettei minun kannata koskaan tutustua yhteenkään mieheen, eikä oman lapseni ikäiseen henkilöön! Sitä sanomaa olen noudattanut kauan!
- Anonyymi00033
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00034
Eipä sitä universumi tee seuraatte ja tarkkailette omaa käytöstänne niin ihminen tekee tietyt asiat aina samalla tavalla se on rutiini ei tarvitse edes muistaa kun jos hyvin opittu onnistuu vaikka silmät kiinni
- Anonyymi00035
Universumi ei tee yhtään mitään. Sillä ei ole tahtoa tai päämäärää. Universumin on luonut Jumala, joka ohjaa asioita. Ihmisillä on toki vapaa tahto tiettyyn rajaan saakka.
- Anonyymi00036
Ei minun universumini. Ei. Sorry vaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462219- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471319Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41826
- 14810
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647