Oot mustasukkainen

Anonyymi-ap

Minusta 😃 eli kertoo että pelkäät mun hylkäävän sut

17

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hylkäsit jo!!!!!!

• Anonyymi00003

ole sen mikan kannssa aivan sama

• Anonyymi00004

Ei se ole mustasukkaisuutta jos tyyppi on niin vietävissä kun on itseään yli puolta nuoremmat naiset kyseessä

• Anonyymi00006

Tiesin tuon jo vuosia sitten!

• Anonyymi00007

Tuota noin, nytkö nuori kumppani yritetään kääntää huonoksi asiaksi. Onhan noita kaiken ikäisiä vaihtoehtoja ollut, turha olla kateellinen.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuota noin, nytkö nuori kumppani yritetään kääntää huonoksi asiaksi. Onhan noita kaiken ikäisiä vaihtoehtoja ollut, turha olla kateellinen.

En osaa tuntea kateutta, jokainen saa tehdä mitä haluaa kunhan ei satuta muita

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

En osaa tuntea kateutta, jokainen saa tehdä mitä haluaa kunhan ei satuta muita

Nimenomaan. Samoin se nuori ihminen saa ajatella omilla aivoillaan, eikä ole niitä kateellisia, muka paremmin tietäviä neuvomassa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nimenomaan. Samoin se nuori ihminen saa ajatella omilla aivoillaan, eikä ole niitä kateellisia, muka paremmin tietäviä neuvomassa.

Totta, säälittävää

• Anonyymi00005

En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta koska minä en ole kaivannut ketään, en ole ollut mustasukkainenkaan! En ollut parisuhteessa ollessanikaan mustasukkainen!

• Anonyymi00009

En voi menettää kun ei hän ole mun edes.
      Miten päädyit tuohon kuvitelmaas?
      Eikä ole tarve edes mustistella.

• Anonyymi00010

Miten tuo määritellään ,mikä on erilaista entiseen,yleensä se on seksi,kalu seisoo uutuuttaan n vuoden hyvin sen jälkeen tarvii lekurii

• Anonyymi00012

Ohi. Mies on varattu, joten en pelkää mitään. Olen vain sivusta seuraaja.

• Anonyymi00013

Oon jonkin verran mustis 🩷

• Anonyymi00014

Samoin 🩷

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Samoin 🩷

Huomasin sen siellä yhdessä paikassa, missä oltiin yhtä aikaa, Sä vaan häivyit paikalta, vaik oisin halunnu sanoa heipat, ennenku lähdin pois...

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Huomasin sen siellä yhdessä paikassa, missä oltiin yhtä aikaa, Sä vaan häivyit paikalta, vaik oisin halunnu sanoa heipat, ennenku lähdin pois...

Koska tämä tapahtui?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Koska tämä tapahtui?

12.3.2025

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe