Haluan puhua, tulla syliisi, halata ja suudella. En tiedä, uskallanko luottaa unelmaani.. olen ennenkin pettynyt.
Sattunut.. ja itkenyt monet kerrat.
Annat ja viet pois.. Olet ja jätät hiljaisuuteen.
Et tiedä, kuinka paljon se satuttaa.
Hullu olen, kun annan itseni haavoittua, aina vaan uudelleen. Turhasta haaveesta, että joskus rakastaisit minua.
Rakastan ja tiedät sen, miksi satutat. Jätä rauhaan, jos et välitä.. oikeasti. Älä leiki tunteillani.
n-->m
Sydän palasina
Anonyymi-ap
7
242
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Tule syliin halaamaan ja suutelemaan. Itse leikit, koska et uskalla tulla. Minä saan näistä aina toivoa ja sitten jään tunteideni kanssa yksin.
- Anonyymi00007
En ole toivottu syleilemään. En ole koskaan saanut pyyntöä tai edes tunteiden avausta.
- Anonyymi00002
Kenelle?
- Anonyymi00003
katkeroitunutta tilitystä, miksi annat itsesi rakastua (mahdollisesti) helposti?
- Anonyymi00005
sama tuli minullekin mieleen, siltä kyllä tuntuu että jotkut rakastuvat helposti ja toiset vain kerran elämässään kuten minä..
- Anonyymi00006
En rakastu helposti.. mutta, rakastan pitkään.
- Anonyymi00004
Minä en voisi kirjoittaa koskaan noin kenestäkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522