Mietin taas sua mies. Missä sinä vietät juhannusta ja kenen seurassa.
Et usko miten paljon minä haluaisin olla sinun lähelläsi. Mutta en minä uskalla edes lähtä etsimään sinua, jos näen sinut siellä jonkun naisen kanssa, niin en kestäisi sitä enää.
Taidan itkeä itseni uneen
10
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
no kukas tääll lähes vollaa? onko alkoa veressä ? mulla ei ole, kävin fillarilla kaupassa...
-sivumies M - Anonyymi00002
Älä itke ei ole ketään toista... Niin minäkin haluaisin olla lähelläsi minulla on ollut hetki vähän vaikeaa.
- Anonyymi00008
Miksi on ollut vaikeaa?
- Anonyymi00003
Jos oikeasti toivot sen miehen lukevan niin laita jokin vinkki itsestäsi, molemmista tai miehestä. Mitä se tuollainen auttaa?
- Anonyymi00009
Näin, jos on joku yhteinen kokema se olisi paras mahdollinen vinkki. Itse en näihin juuri lämpene, jollei tule selkeää yhteistä kokemaa tmv. Ilmankin pärjää.
- Anonyymi00004
Minä en mieti ketään, koska en kaipaa ketään, en edes ystävänä!
- Anonyymi00005
Käytkö todella laittamassa tän saman pask..n jokaiseen kaipausviestiin jonka löydät?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Käytkö todella laittamassa tän saman pask..n jokaiseen kaipausviestiin jonka löydät?
Kyllä se valitettavasti käy!
- Anonyymi00006
Ei tarvitse .viettäkää mukavaa keskikesän juhlaa
- Anonyymi00010
Huomasin yöllä etteivät muut kiinnosta tällä hetkellä. Kestää jonkin aikaa saada käsiteltyä tunteet tarpeeksi hyvin, että sitten voi viimein siirtyä eteenpäin. Pidän niin paljon hänestä, mutta hän ei minusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751471
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 36643
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30587