ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös
🧢
Arvostele kaivattusi
73
1264
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketjun idea on typerä. Lippiksen väri voisi olla keltainen, joka kuvaa keltanokkaa liikenteessä.
- Anonyymi00002
Typerys! Tykkään pitää lippistä!!
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Typerys! Tykkään pitää lippistä!!
Tarvitaan aivot, joiden päälle lippiksen pistää 🤗
Jos on ihastunut johonkin ihmiseen, ei ulkonäön arvosteleminen ole ensimmäisenä asiana mielessä?!
Kivaa juhannusta sinulle huutomerkkien kanssa!! - Anonyymi00015
Mahtavaa, että jaksat kuitenkin luonnehtia patologisen palstaäijän patologisia gallupeita patologisesti. Tarkoitan elämäniloa pursuillen. Naiselta jaksamisia incelihtavalle olettajalle. Hyi
- Anonyymi00016
Anonyymi00002 kirjoitti:
Typerys! Tykkään pitää lippistä!!
Käytä gubbe mitä tahansa mikä vie huomion pois naamastas, niin tekee mm sivaritki
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Käytä gubbe mitä tahansa mikä vie huomion pois naamastas, niin tekee mm sivaritki
Kasvot palaa nopiasti- koura eteen
- Anonyymi00021
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tarvitaan aivot, joiden päälle lippiksen pistää 🤗
Jos on ihastunut johonkin ihmiseen, ei ulkonäön arvosteleminen ole ensimmäisenä asiana mielessä?!
Kivaa juhannusta sinulle huutomerkkien kanssa!!Hyvin sanottu!!
No täällä ehkä niitä aivollisia on aika vähän kun näitä viestejä lukee 🤓😂 - Anonyymi00040
Söpöä.🤍
- Anonyymi00046
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hyvin sanottu!!
No täällä ehkä niitä aivollisia on aika vähän kun näitä viestejä lukee 🤓😂😂
- Anonyymi00003
Hunk!! :D 🙆🏻♂️
- Anonyymi00004
4-
m-n- Anonyymi00006
Håmå 🫵
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Håmå 🫵
👍
- Anonyymi00022
1-
n-m
😲
- Anonyymi00008
Ultramegasöpö, sata pinnaa
- Anonyymi00009
Paremman puuttees joo 🙋🏼♂️
- Anonyymi00012
Sepä mukavaa
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sepä mukavaa
Sinä täällä imet tuohtumusta ittees ns ahterin kautta tjn tervettä kiintymysmallia suhteessa kehityshaasteisen guben teatterin osioohin
- Anonyymi00025
Sulla taitaa olla vaikeuksia saada parempia ja syy löytyy omasta naamastas.😲
- Anonyymi00010
Ehdottomasti 10. Ihanan kiharat hiukset ja valloittavat silmät❤️
- Anonyymi00011
No se 10, vaikka onkin välillä tosi tosi "ärsyttävä". Tulee vaan olo, että pitäs päästä nuuskuttelemaan ja tunnustelemaan. ☝️ Pebaan en koskisi heti, mahdollisesti 🤔.
😙
Joku on nyt kyllä astunut asteikkojen ylipäällikönpäällikkön saappaisiin, mutta menköön. - Anonyymi00013
Typerä kysymys. Tuskin kaipaisin, jos ei olisi 10+. Siis🎯.
- Anonyymi00027
Trollialoitus taas tääkin!! Miehet täällä arvostelee naisia katkeruuttaan kun niitä kauniitakaan eivät saa muista puhumattakaan. Pitäisköhän se peili kääntää sinne oman pärstän suuntaan?
- Anonyymi00070
Anonyymi00027 kirjoitti:
Trollialoitus taas tääkin!! Miehet täällä arvostelee naisia katkeruuttaan kun niitä kauniitakaan eivät saa muista puhumattakaan. Pitäisköhän se peili kääntää sinne oman pärstän suuntaan?
Niinpä, mutta toisaalta mikäs siinä jos aikamiehet ym roikaleet jaksaa nähdä vaivaa kirjoitella kieli poskella esim siitä, mitä mieltä jotkut muut ovat suhteessa yksilön ulkonäön rankkaamiseen vrt jätkät x sanovat. Viittaan aivan ylityperiin kommenteihin
- Anonyymi00014
En voi arvostella, koska ei ole ketään jota kaipaisin!
- Anonyymi00075
Miksi olet ikävä-palstalla, jos et ikävöi ketään? Häviä!
- Anonyymi00019
Nöpönenä ja kauniit silmät, oot kyllä todella ihana.
Ihan mielettömän söpöt ilmeet sulla.
Oot kyllä valloittava, varsinkin kun väläytät sitä ujoa hymyäsi.
Feminiininen tyyli ja nuo pitkät blondit hiukset tekee susta mun silmissä täydellisen.
Aivan uskomattoman luonnonkaunis prinsessa, sellaista omaa säteilyä ei muilla ole.
Luonnokauniille prinsessalle ei tuo asteikko riitä. Täydellinen hän on.- Anonyymi00041
Onko tukka blondattu?Se ei silloin oo luonnollinen.
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Onko tukka blondattu?Se ei silloin oo luonnollinen.
Luulen että ei ole blondattu. Ei oo varma tieto.
- Anonyymi00069
Anonyymi00045 kirjoitti:
Luulen että ei ole blondattu. Ei oo varma tieto.
No miten näin tärkeään seikkaan sitten varmuuden sais?
- Anonyymi00076
Anonyymi00069 kirjoitti:
No miten näin tärkeään seikkaan sitten varmuuden sais?
Ajattelin et jos kysyy ni sit varmaan sais tietää. Ehkä pitää ens kerralla sit kysyä.
- Anonyymi00020
Vanhempi M-nainen.
Iloinen energia ja todella kaunis.
Jumalattaren vartalo jota haluaisin helliä.
Hehkuva tummatukka.
Huulet jotka haluan.
41/10 - Anonyymi00023
ei aarteista kerrota toisille...
yksJ - Anonyymi00024
10. Ei tarvitse perusteluja. Katsokaa, niin ymmärrätte.
- Anonyymi00026
Ei tarvitse. Hän tietää.
- Anonyymi00029
Hi koileva pos su 🤣🤷🏼♂️
- Anonyymi00030
Håmå🫵
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Håmå🫵
Se on ite joka toisia haukkuu :D
- Anonyymi00031
Vain ulkonäöstä epävarmat luokittelevat ulkonäköä numeroin.
- Anonyymi00033
On kyllä niin ruma että oikein itteäkin hirvittää mut jos sitten pysyisi mun kanssa kun kukaan muu ei huoli.
- Anonyymi00034
Mieheltä naiselle!
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mieheltä naiselle!
😆👍🤷🏼♂️
- Anonyymi00036
Pallomaha :D
- Anonyymi00058
Tämä pallomaha tuntuu olevan sinulle hirmuisen hauska asia. Valitettavasti suolistosairaudesta kärsivälle se ei ole sitä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00058 kirjoitti:
Tämä pallomaha tuntuu olevan sinulle hirmuisen hauska asia. Valitettavasti suolistosairaudesta kärsivälle se ei ole sitä.
En tiiä sanoa, kannattaa ehkä ed kommentoijan kaltaisen pistää Lapin lisää jos meinaa spekuloida toisten ulkoisia olemuksia esim kuus kiloa tullut lisää ja kaikki siellä vatsassa
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
En tiiä sanoa, kannattaa ehkä ed kommentoijan kaltaisen pistää Lapin lisää jos meinaa spekuloida toisten ulkoisia olemuksia esim kuus kiloa tullut lisää ja kaikki siellä vatsassa
Ainakin kilo tullut lisää. Se on hyvä että läpiajoista edes sen verran jää käteen
- Anonyymi00067
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ainakin kilo tullut lisää. Se on hyvä että läpiajoista edes sen verran jää käteen
Muotinäytös persuille
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Muotinäytös persuille
Kommei poikii on varaa moitiskella
- Anonyymi00037
Suonikas 10 pakarat 10! :D 🙆🏼♂️
- Anonyymi00043
Mamin munkit valkoisessa paidassa/10
- Anonyymi00047
Roosa B e h m tässä Mo
Oon niin ihastunut Patrik Laineeseen edelleen että kuola valuu suusta aina kun pelaa- Anonyymi00063
Kiva hymypoika on gubbe
- Anonyymi00049
Mitä vikaa hänen ulkonäössään muka on koon puolesta kelpaa paremmin jollein lapsen raiskarille paremmin ei ole sillai naisellisen pyöreät muodot ja kaltaisiltaan ensimmäisen saanti kerran jälkeen alkaa itsetunnon vienti kun ei kädet ole riittävän sirot ja naiselliset eli siis ei ole ulkoisesti riittävän täydellinen kokonaisuus kaltaisilleen eivät osaa katsoa muuta kuin pintaa
- Anonyymi00060
Ja mistä syystä juuri lasten r sopisi gubbe tämä joku kuvailemasi non-henkilö? Anteeksi kaikille jos tuli kysymyksestä sellainen olo, että teitä maalitetaan tms
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ja mistä syystä juuri lasten r sopisi gubbe tämä joku kuvailemasi non-henkilö? Anteeksi kaikille jos tuli kysymyksestä sellainen olo, että teitä maalitetaan tms
Werkkomarkku are you here looking for sadness
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Werkkomarkku are you here looking for sadness
Muiden hommien ohella
- Anonyymi00051
2 lihava ja silmälasit
- Anonyymi00052
Miinus 2 ! Liian lihava ja finnejä naamassa
- Anonyymi00053
En arvostele.
- Anonyymi00054
En anna numeroa koska parasta kannatta odottaa, toisaan riittävän täydellinen sisältä ja ulkoa kenenkä kanssa olisi mukavaa hengailla harrastella fiilistellä yhteisiä asioita mistä me tykätään ja osataan.
- Anonyymi00056
Vakavissani
-> Hänessä ei ole mitään sellaisia piirteitä ulkonäöllisesti tai taidollisesti, joita nuorempana pidin ehdottomuutena.
Äläkä kysy mitään, en itsekään tiedä, mitä tapahtui.
Ensinäkemältä tuntu, että hänessä on jotain ja vuosia myöhemmin totesin, että hänessä On Todellakin JOTAIN🤷??🤷
Siitä selvän ottaminen ei silloisissa
( työkin) olosuhteissa ollut sovinnaista.
Monia vuosia myöhemmin kiemuraisten mutkien jälkeen tuli yllättäen vastaan tilanne, jossa sovinnaisuus "voitiin" / uskallettiin hetkeksi heittää syrjään ja voin vaan todeta, että se kannatti!
Sain Itseni takaisin. Heivastin veks ukkoni ja sittemmin seuraavan ehdokkaan, koska tiesin, mitä on se tunne, kun jokin alkeelisen tason vaisto kertoo, että Tuo on Se ihminen!
Aiemminkin luulin varmana tietäväni ja tuntevani, millaisen prinssin tarviin😄
Noh, prinssini hänhän ei ole helppo. Itseasiassa luonteeltaan hankaluus, ei vaalea hiuksinen, ei pitkä, ei laula, ei soita, ei puhu, on materialisti..
On lyhyehkö, on karvainen, on tuppisuu ja jotenkin hyvin varovainen, eikä ehkä yhden naisen mies. Ei siis ihanne aviomiestyypppiä!
Mutta, kun sain "maistaa" kohtalon suomia hetkiä hänen kanssaan, niin tiedän, ettei kukaan muu tule pystymään sitä tunnettani / halujani enää samoin täyttämään.
Nyt etsiminen on ohi. Muut köllit aivan ilmaa ja Hän On, mitä On! Ja onneksi toisen "oma"😊
Yt. Ehdotonta elämä opettaa 😊 Eikä onni olekaan aina yhteinen arki, vaan tunne, kokemus ja loputon ihana kaipaus!- Anonyymi00057
Tää on varmaan mulle.
Todellakin minulla on ikävä helliä hetkiämme vanhempi nainen. Molemmat pidimme niiden hetkien läheisyydestä ja kosketuksista. Oli mukava saada sinut rentoutumaan. Jatketaan niitä kuitenkin rauhallisemmassa ja eri paikassa kuin silloin.
Luulen että tiedän mitä tarkoitat tuolla että olen jonkun "oma". - Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Tää on varmaan mulle.
Todellakin minulla on ikävä helliä hetkiämme vanhempi nainen. Molemmat pidimme niiden hetkien läheisyydestä ja kosketuksista. Oli mukava saada sinut rentoutumaan. Jatketaan niitä kuitenkin rauhallisemmassa ja eri paikassa kuin silloin.
Luulen että tiedän mitä tarkoitat tuolla että olen jonkun "oma".Aloittajaäijä se venyttää tätäkin hubbabubbaketju äärimmilleen mm näillä tolloillla feikkidialogeilla. Emojiakin löytyy
- Anonyymi00066
Hubba-Bubba purukumi, Hubba-Hemmot niitä puree.
Entä uusi karva-trendi miehille: toiselta puolelta kasvoja kokonaan karvat eli viikset ja parta, toisella puolella rehottaa karvat ajamattomana ja villisti.
Nenä välissä erottaa tyylit. - Anonyymi00071
On tosi vastenmielistä, että ihmisille annetaan arvosanoja ulkonäöstä. En anna. Enkä halua, että minulle annetaan.
- Anonyymi00072
4/5
- Anonyymi00073
Alapää arvioi silleen, että mummohousut kostuu ja lemoittaa. Arvosana: kolme venettä joista yksi vuotava kirkkovene.
- Anonyymi00074
Pakarat teräst!! :D 🙆🏻♂️
m-m 10/10. Olen maailman kaunein, älykkäin ja karismaattisin elämänmuoto mitä maa pällään kantaa.
- Anonyymi00077
Hän on söpö, reippaan "tytön" näköinen pääsiäismunan värisine silmineen.
https://www.youtube.com/watch?v=l0euySfS89Q&list=RDl0euySfS89Q&start_radio=1 - Anonyymi00078UUSI
Rakkani Kultaseni,,, en halua Sinua numeroida. Olet minulle juuri se oikea ja kanssasi haluan vain matkaa jatkaa. Onnellisuus ja usko tulevaisuuteen on tavoitteeni ja meille kaikille on nyt se hetki tarjottu. Uskoisin ja aavistan mitä elämämme yhdessä eteen toisi.... hellyyttä, uskoa tulevaisuuteen ja ennen kaikkea Rakkautta täydellä sydämellä. Millään muulla materialla ei ole merkitystä... Kaunottareni hyvää yötä ja kullan kuvia
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558