Ihmiset eivät saa tarvitsemaansa hoitoa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d10c135e-e4a7-4b23-a0e4-d6da3fe94a4c
Demareiden susisoten tulos
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eivät demarit mitään vastuuta susisotesta ota. Syyttävät Persuja tai Kokoomusta.
- Anonyymi00004
Vika on persuissa ja kokoomuksessa.
- Anonyymi00002
SSDP:n SUS-SOTE on ihan tyypillinen demari-päätös... mikään lupaus ei pitänyt!!! Palveluiden hinnat nousevat, palvelut karkaavat kauemmaksi, hoitoonpääsyajat pitenevät...
Kannattaa muistaa, että näistä "HYVINVOINTIALUEISTA" 18/21 on opposition johtamia!!! Hyvinvointialueethan ITSE PÄÄTTÄVÄT: hoitajamitoituksista, hinnoittelusta, palveluiden tarjonnasta jne.!! SOTE-kulut nousevat jo tällä hallituskaudella 23:sta 30:een MILJARDIIN JA SILTI PALVELUITA karsitaan!!!!! Samoin KELA korvausten määrä kasvaa 500Miljoonalla!! Kiitos 2019-2023 matalasuhdanteessa tapahtuneen hurjan väestön lisäyksen!!!!! - Anonyymi00003
Missä muussa kuin talouden tuhoamisessa demarit olisivat onnistuneet. Kuten sosialisoivat muiden omaisuutta, sosialisoivat soten myötä terveydenhuollonkin. Kovapalkkaiset vakanssit jaettiin suunnilleen puoluekirjan perusteella kavereille eikä uusien nimitysten kohdalla säästelty palkkioiden korotuksissa. Johdon palkitsemiseen riitti demareilla rahaa, mutta hoitopuolen väkeä piti karsia "tehokkuuden" nimissä. Terveydenhuoltomme on syvissä vesissä demarien sote-uudistuksen myötä.
- Anonyymi00005
Verovaroilla rakennettua terveydenhuoltoa sosialisoidaan sijoittajille, se on oikeiston politiikkaa.
- Anonyymi00006
Susisotessa demarit näyttivät mitä heidän hokemansa että tehdään reilummin käytännössä tarkoittaa. Kansa ei mitään reiluutta siitä saanut. Korkeita virkoja vaan demareille tuli reilummin.
- Anonyymi00007
Ei tietenkään, sillä reiluus ei orpon hallitukselle käy, siksi yksityistäminen vain jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741182
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t225538- 51519
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502