Vaikka oletkin sellainen luonteeltasi, niin sillä sinä vain pilaat asiat.
Se uteliaisuutesi juuri on koitunut sinun kohtaloksesi.
Nainen urkkii ja juoruaa.
Mutta ymmärrystä hänellä ei ole ja hän sekoittaa asioita, joten lopputulos on hänelle kohtalokas.
Vaikka näet, olet pihalla etkä osaa tulkita asioita oikein.
Miten muuten olisit tuossa tilanteessasi?
Sidottu, sokaistu ja yksin.
25 Minä ryhdyin sydämessäni oppimaan, miettimään ja etsimään viisautta ja tutkistelun tuloksia, tullakseni tuntemaan jumalattomuuden typeryydeksi ja tyhmyyden mielettömyydeksi.
26 Ja minä löysin sen, mikä on kuolemaa katkerampi: naisen, joka on verkko, jonka sydän on paula ja jonka kädet ovat kahleet. Se, joka on otollinen Jumalan edessä, pelastuu hänestä, mutta synnintekijä häneen takertuu.
27 Katso, tämän minä olen löytänyt, sanoi saarnaaja, pyrkiessäni asia asialta löytämään tutkistelun tulosta;
28 mitä sieluni on yhäti etsinyt, mutta mitä en ole löytänyt, on tämä: olen löytänyt tuhannesta yhden miehen, mutta koko siitä luvusta en ole löytänyt yhtäkään naista.
29 Katso, tämän ainoastaan olen löytänyt: että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia.
:/
Nainen, lopeta se stalkkaaminen
18
200
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Okei.. mutta mitä itse teet?
- Anonyymi00003
Tuon järjestyksen ja tuomion.
Puhdistan maailman pahuudesta.
Käännän otolliset vääriltä ja pahoilta teiltänsä.
Ohjaan ja muokkaan maailmaa.
Paimennan vanhimpia ja päämiehiä, nuhtelen ja kuritan vitsaa säästelemättä heitä rankaisen.
- Anonyymi00002
Katso nyt itseäsi millaiseksi sinä olet tullut.
Punnitse tarkkaan, vaikka vaakasi onkin väärä ja punnuksesi petolliset.
Minulla on oikea vaaka ja se punnitsee sinutkin oikein.
Kohtalosi on sinulle sinetöity, se joka näkee, näkee minne sinä olet menossa.
Sinä et näe kuoppaa edessäsi johon lankeat, et jyrkännettä edessäsi jonka reunalta putoat, eikä ole sinulla muuta pelastajaa joka puuttuisi suuntaasi ja kääntäisi sinut tieltäsi ja muuttaisi kohtalosi.
:/ - Anonyymi00004
Ihan kuolematon...🍿🍺
- Anonyymi00006
Joo olut ja popparit esiin, on tämä viihdettä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo olut ja popparit esiin, on tämä viihdettä.
No ei tämä yhden miehen kirjekerho varsinkaan tämän sisällön perusteella ny niin mielenkiintoista seurattavaa ole. Taiat teeskennellä enimmäkseen itsellesi ns
- Anonyymi00007
Nainen, joka elää illuusiossaan on haavoittuva ja helppo käyttää hyväksi.
Hän ei itse näe illuusionsa läpi, mutta muut näkevät ja johtavat hänet ansaan.
Sinne hän on jo menossa ja he sanovat vain hänelle, hyvä sinulla on oikea suunta pysy kurssissa, jatka vain.
Ja he pönkittävät hänen egoaan, olet vahva ja oikeassa, älä muutu, pysy vahvana.
Ja näin he vahvistavat illuusiotaan, sokaisevat syvemmin ja kietovat hänet harhaansa.
Jos joku häntä varoittaa mitä edessä on, he sanovat: älä kuuntele, jatka vain, älä usko, luota vain meihin jotka tukevat sinua tielläsi.
:/ - Anonyymi00008
Olet langennut ennenkin, etkö niistäkään kerroista oppinut?
Elämäsi on tyhjää vaikka se onkin täynnä kaikkea turhaa.
Ei se turha ja sen vaaliminen anna sinulle arvoa vaan ottaa sinulta aikasi.
Lopulta hukut sen kaiken katovan turhuuden keskelle jota ympärillesi haalit.
Kasa turhuutta, mitätöntä roinaa jonka keskeltä sinut löydetään, mikäli joku sitä kasaa alkaa purkamaan taikka lajittelemaan.
Uuniin se kasa pusketaan, aarteesi poltetaan ja sulatetaan ja sinut sen mukana.
:/ - Anonyymi00011
Nainen on hyvä piika ja emäntä mutta huono "isäntä".
Sen tietää kaikki, jos halutaan tuhota talo, laita nainen sinne hallitsemaan.
Laita nainen hallitukseen ja maa on tuhottu.
Sillä nainen hallitsevassa asemassa kuuntelee kaikkia muita paitsi alaisiaan ja talon väkeä.
Se päästää vieraat ja viholliset taloon ja lopulta he tuhoavat hänet.
:/ - Anonyymi00012
Naista ei ole luotu hallitsemaan vaan palvelemaan.
Ja kun hän siinä osassaan palvelee, hän huomaa olevansa itse kuin prinsessa jota siinä talossa juuri palvellaan.
Koska hyvä isäntä pitää palvelusväestä hyvää huolta ja katsoo ettei heiltä mitään puutu.
Mutta mikäli talo riitautuu itsensä kanssa, tulee valtataistelu ja se talo sortuu.
:/- Anonyymi00021
Tuo että naisen pitää olla palvelija on juuri yksi syy siihen miksi en enää koskaan halua uutta miestä, en edes ystäväksi! Ei kiinnosta minkään vertaa ruveta enää koskaan palvelemaan yhtäkään miestä! Kiinnostaa kuin kilo pa..aa!
- Anonyymi00013
Vaikka sinulle sanottaisiin: ole itsenäinen ja vahva, niin se on ansa.
Vahvat pysyvät liitot ovat pahalle kauhistus ja se haluaa ne tuhota ja hajoittaa.
Se repii valheillaan kaiken hajalle, tulee kuin valkeuden enkeli mutta on raateleva susi joka ensin hajoittaa lauman ja tappaa ja syö ne yksitellen.
:/- Anonyymi00014
Yhtenäinen lauma on vahva, lauma hajoitettuna ja hajalla on sudelle helppo saalis.
Se kuiskii se koettelee vaanii kuin leijona tarkkailee ja etsii heikkoja kohtia.
Se käyttää hyväkseen luonnetta ja ominaisuuksia.
Helpoin saalis on se lapsi seuraavaksi helpoin on nainen ja vaikein on mies.
Muut se saa, mutta sitä miestä ei, siksi se ei miehen kimppuun käykään, ei yksin eikä laumallakaan sitä voita.
- Anonyymi00015
Oletko sinä pahoillasi, kun minä en jaksa lukea sun juttuja?
Nainen- Anonyymi00019
En ole, mutta sinä taidat olla.
:/ - Anonyymi00020
Tuskin on nainen, toi ap? Jos sitä meinasit.
- Anonyymi00016
Tein mitä tein ja ne maksoivat hyvin
- Anonyymi00018
Ne jotka myyvät itsensä vieraille, heille on oma kutsumanimi.
Hedelmien mukaan puu on nimetty.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612488- 801087
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79654
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun96581Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38542
- 36498