Juhannus kotona. Tullut vakioksi. Ei kutsutaan mihinkään. Ei haittaa. Enää en kerjää kuin koira. Kuuntelen lintujen visertelyä ulkona.
Juhannus kotona
43
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitäkööt muut juhannus juhlat... Nauttikoon muut. Vakio tästä on tullut. Juhannusta kotona? No vietän sitten! En suostu itkee, vaikka minua EI kutsuttu!
- Anonyymi00006
Monen sinkun kohtalo? Silloin hyvä keksiä jotain omia aktiviteetteja.
- Anonyymi00024
Anonyymi00006 kirjoitti:
Monen sinkun kohtalo? Silloin hyvä keksiä jotain omia aktiviteetteja.
Kavereilla kiireitä. Omilla lähisukulaiset parempaa seuraa kuin minä.
- Anonyymi00043
Itse en ole vielä päättänyt edes miten juhlistan juhannusta? Päätän sen yleensäkin vasta viime tingassa. Turha tällaisilla asioilla on stressata itseä.
- Anonyymi00002
Itsekin voi kysellä ajoissa ihmisten juhannus suunnitelmia, niin mahdollisuudet kutsuun moninketärtaistuvat. Ihmisillä on paljon muutakin ajateltavaa ja suunniteltava.
Toki, voit jatkaa myös marttyyrina yksin kotona olemista.- Anonyymi00009
Eikös ne ole pitkälti perhepiirissä. Ei kaikkien mökille mahdu.
- Anonyymi00012
Totta toikin, mut mitä olisi sinkun Jussi juhlissa, joissa muut ovat pareja?
- Anonyymi00025
Ei voi!!! Ei ole oikein, että sinkkuna menen kysymään heiltä, joilla on puoliso tai perhe tai lapsia! Perhe ja lapset ja puoliso. He menee aina tietysti minun edelle!!! Heidän mukaan pitää minun elää... Sinkkuna minun pitää ottaa huomioon, etten ole yhtä arvokas kuin he, joilla on puoliso ja perhe ja lapsia!!! He menevät kaiken edelle.
- Anonyymi00041
Anonyymi00012 kirjoitti:
Totta toikin, mut mitä olisi sinkun Jussi juhlissa, joissa muut ovat pareja?
No ei ne mitkään pariutumisjuhlat ole! Nautit ihmisten seurasta, hystö ruuasta, juomasta, saunasta ja yöttömästä yöstä. Mikä ihme vaivaa jos ei osaa mennä omana itsenänsä.
- Anonyymi00003
Ei monikaan kutsuttu. Et ole ainutlaatuinen sen suhteen. Meitä on monia.♥️
Hyvää Juhannusta! Nauti yöttömän yön ajasta. Kohta on taas pimmeetä 😂- Anonyymi00011
Älä muistuta pimeydestä!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä muistuta pimeydestä!
Silloin on sitten muut omat kivat harrastukset. Ei välttämättä kuulu linnun laulua ja juhlita, mutta kasvatan kuntoa ja rauhoitun kynttilöiden ääreen tunnelmoimaa.
- Anonyymi00028
Pimeänä vuodenaikana on hyväksytympää vetäytyä omiin oloihin. Lyhyt kesä sitten seuroissa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Pimeänä vuodenaikana on hyväksytympää vetäytyä omiin oloihin. Lyhyt kesä sitten seuroissa.
Talvella, kun on pakkasta! Pakkanen ja pääkallo keli on hyvä teko syy. Tai syksyllä, kun sataa kaatamalla. Hyvä tekosyy olla kotona ja katsoa telkkaria.
- Anonyymi00004
Just noin, nauttii omasta rauhasta!
- Anonyymi00026
Oma rauhaa?? Sitä saa ihan liikaa nauttia. Ihan kyllästymiseen asti. 354 päivää sinkkuna ja yöt aina yksin ja illalla, kun menen nukkumaan! Ihan tarpeeksi saan omaa rauhaa. Juhlapäivät ovat kammottavia, kun ne muistuttaa, ettei ole ketään, jonka kanssa juhlia. Arki menee, kun on työ ja voi unohtaa työn avulla, ettei ole ketään, jonka kanssa arkea jakaa. Ei ketään, jonka kanssa murheet ja ilot jakaa... Joten ihan tarpeeksi saan omaa aikaa!!
- Anonyymi00005
Voitko itse olla välillä kutsujana?
- Anonyymi00030
En! Ei minun kotiin voi tulla ihmisiä, joilla on perhe tai puoliso tai lapsia. Ei ne tänne voi tulla..... Minun kotia en kehtaa näyttää heille. Heillä on paremmat asunnot.
- Anonyymi00031
Ei minun kotiin! Minun koti on niin ruma!!! Eikä sitä kehtaa näyttää omille sukulaisille, joilla on parempi asunto ja enemmän palveluita lähellä! Helpompaa minun on matkustaa kuin he joilla on perhe tai lapsia tai puoliso!! Missä he edes yöpyisivät? Motellissa? Hotellissa? Missä? Ei ainakaan minun asunnolla. Ei tämä siihen sovi lainkaan. Sinkkuna minun tarvitsee vain itseni ja reppuni ottaa ja lähteä matkustelee. Heillä taas on perhe ja lapsi.
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei minun kotiin! Minun koti on niin ruma!!! Eikä sitä kehtaa näyttää omille sukulaisille, joilla on parempi asunto ja enemmän palveluita lähellä! Helpompaa minun on matkustaa kuin he joilla on perhe tai lapsia tai puoliso!! Missä he edes yöpyisivät? Motellissa? Hotellissa? Missä? Ei ainakaan minun asunnolla. Ei tämä siihen sovi lainkaan. Sinkkuna minun tarvitsee vain itseni ja reppuni ottaa ja lähteä matkustelee. Heillä taas on perhe ja lapsi.
Olet itsekäs! Et viitsi nähdä vaivaa, siitä kiikastaa. Toiset vuokraavat mökkejä ja kutsuvat ystäviä tai sukulaisia sinne viettämään aikaa kanssaan. Sinutkin on varmasti joskus kutsuttu toisten huusholleihin, ei ne mitään ilmaisia korteereja ole ylläpitää. Voisit sinäkin kokeilla toimia hostina, varmasti olisi ilahtuneita kutsusta. Muista mainita että oluet on sitten kylmässä, käyrät tulilla ja sauna lämmin kun tulevat! Sitäpaitsi, vähättelet asuntoasi, tee sille jotain että voit kutsua vieraita. Kesällä voi oleskella myös julkisissa ulkotiloissa, jos sukulaiset majoittuvat lähistöllä. Voi retkeillä porukalla lähimaastossa tulistelemaan tai lähteä vesille. Tai menkää porukalla johonkin tapahtumaan, varmasti löytyy lähistöltä ohjelmaa, musiikkia, tanssia, näyttelyitä jne.
- Anonyymi00007
Juhannut rauhassa kotona, ilman vaatimuksia ja pyyntöjä - se olisi ihanaa. Ehkä minäkin saan sellaisen vielä joskus.
- Anonyymi00032
Älä toivo!!! Älä unelmoi. Tämä on kuin virus, joka EI koskaan lähde pois
- Anonyymi00008
Itekin toivon vaan et kuolisin pois ei jaksa enää olla ihmisten sylkykuppina
- Anonyymi00010
Itse vain nautin, kun saa olla kolme päivää kotona, oli juhannus tai ei, lepo tekee hyvää.
- Anonyymi00014
Aina viettänyt juhannuksen kotona👍 en ole juhlija tyyppiä.
- Anonyymi00018
Kaikkia ei juopottelu kiinnosta. Sitähän ne juhlat enimmäkseen on.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se oli ennen se.
- Anonyymi00033
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei juhlimaan lähtö tarkoita aina ryyppäämistä! Vaan pääsee lomalle omasta arkielämästä ja asunnosta, kun saa kutsun parempaan asuntoon kuin minun on!
- Anonyymi00015
Ihanasti lähtee pimeää kohti 🥳
- Anonyymi00017
Like a virgin Time.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Like a virgin Time.
Aahhh!
- Anonyymi00016
Minulla oli rento ja mukava kaupunkijuhannus. Ensin oman läheisen kanssa vietimme aikaa, ulkona ja sisällä. Hänen jälkeensä tapasin vielä erään tutun kaverin ja istuttiin iltaa ulkona, kunnes vetäydyin omaan kotiini ja hän omaansa. Ei vieläkään lavatanssijuhannusta veden äärellä.
- Anonyymi00019
Itse kävin ajelemassa pyörällä ja katselemassa maisemia. Paljon on yksin juhannusta viettäviä. Joku mies oli frisbeegolfia pelaamassa yksinään. Hyvä aktiviteetti koska siinä saa liikuntaakin. Te joilla on raskasta: Yrittäkää jaksaa! Älkää piiloutuko koteihinne! Käykää vaikka kaupassa ja syökää hyvin.
- Anonyymi00020
Osta Iso pullo punaviiniä, ja vähän suolaista ja makeaa evästä..... vuokraa muutama hyvä leffa
Ja NAUTI- Anonyymi00023
Nautitaan noin 300 päivää vuodesta.🥳
- Anonyymi00034
Tylsää! Sitä voi arkenakin tehdä
- Anonyymi00027
Kai sitä nyt ihmisten ilmoilla on suurempi mahdollisuus törmätä johonkuhun uuteen joka ei ole vielä ehtinyt saada sinusta tarpeeksi.
- Anonyymi00036
Et tajua. Pitää matkustella!! Ei voi vaan mennä ilman kutsua toisen luo, kun on sinne joutunut matkustaa. Missä yövyn? Motellissa? Hotellissa? Vai hänellä, joka on kutsunut? Ei toisen luo voi mennä muutamaksi päiväksi kylään ja yöpy, jos toinen EI itse pyydä!
Ei kukaan montaa tuntia matkusta ja samantien lähde kotiin. Jossain pitää yöpyä! - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Et tajua. Pitää matkustella!! Ei voi vaan mennä ilman kutsua toisen luo, kun on sinne joutunut matkustaa. Missä yövyn? Motellissa? Hotellissa? Vai hänellä, joka on kutsunut? Ei toisen luo voi mennä muutamaksi päiväksi kylään ja yöpy, jos toinen EI itse pyydä!
Ei kukaan montaa tuntia matkusta ja samantien lähde kotiin. Jossain pitää yöpyä!No yövy missä huvittaa, älä heittäydy avuttomaksi. Pitäjät on majoituspalveluja pullollaan. Kyllähän aikuiset ihmiset osaa keskenään sopia, jos kutsuu että missä majoittuu, kutsujalla vai lähistöllä majoituspalvelussa.
- Anonyymi00035
Olin lähisukulaisen luona grillaamassa ja viettämässä aikaa. Kävin myös kävelyllä kauniissa paikassa. Muutoin yksin kotona.
- Anonyymi00039
Kuulostaa kivalta. Ei juhannuksen vieton tarvitse olla mitään suureellista. Aivan yli-hypetetty asia. Pääasia että nauttii sen sillä tavalla kuin sopivalta tuntuu. Samoin muutkin juhlanpyhät. Joillakin vain pääsee mopo karkaamaan käsistä, tulee isot kemut, ei siitä välttämättä edes juuri nauti.
- Anonyymi00040
Mitä suunnitelmia teillä on Juhannukseksi?
- Anonyymi00042
Juhannus on joka päivä, kun sitä oikein katsotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412