On kuulemma ikävä. En mene.
Ex pyysi käymään
47
291
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä 😘 en toisaalta ihmette ikäväänsä 🥺 ❤️
- Anonyymi00002
En edes harkinnut. Yksi vallanut sydämen, eikä se muutu. ❤️
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En edes harkinnut. Yksi vallanut sydämen, eikä se muutu. ❤️
Tuskin se minä oon mut... ❤️🤗
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuskin se minä oon mut... ❤️🤗
Niin. Tuskin hän täällä on... Mutta ajatus. 🥰❤️
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin. Tuskin hän täällä on... Mutta ajatus. 🥰❤️
Hän on kyllä ollut täällä, tiedän sen 😔😘
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hän on kyllä ollut täällä, tiedän sen 😔😘
Niin minäkin oletan. ❤️
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin minäkin oletan. ❤️
Mut ehkä se sinun exäkin on jos kun kerran ikävöi, mistä erotat kumpi on kampi 🤔
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mut ehkä se sinun exäkin on jos kun kerran ikävöi, mistä erotat kumpi on kampi 🤔
Tunnistan tyylin. Tuskin hän täällä on.
- Anonyymi00027
Anonyymi00002 kirjoitti:
En edes harkinnut. Yksi vallanut sydämen, eikä se muutu. ❤️
Voi kuin ihanaa eikö olekin???
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Voi kuin ihanaa eikö olekin???
Miksi sarkasmi?
- Anonyymi00034
Anonyymi00002 kirjoitti:
En edes harkinnut. Yksi vallanut sydämen, eikä se muutu. ❤️
Mene silti, kun pyydetään.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mene silti, kun pyydetään.
En. Ei ollut helppoa päästä tähän tilanteeseen.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
En. Ei ollut helppoa päästä tähän tilanteeseen.
Jos se ei ollut helppoa siksi, että se ei ollut oikein? Oikeat asiat on usein aika helppoja.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jos se ei ollut helppoa siksi, että se ei ollut oikein? Oikeat asiat on usein aika helppoja.
Oli oikein. En avaa tähän, miksi oli hankalaa, mutta liittynee ominaisuuteeni.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jos se ei ollut helppoa siksi, että se ei ollut oikein? Oikeat asiat on usein aika helppoja.
Kovin musta-valkoinen ajattelutapa, että oikeat asiat olisivat aina helppoja. Monesti ne ovat myös vaikeimpia.
- Anonyymi00004
Hyvä. En menis mäkään.
- Anonyymi00005
Ei kannata.Voi olla pahat mielessä.
- Anonyymi00032
Tarpeet ne on eksilläkin?
- Anonyymi00006
Miksi se just juhannuksena ottaa yhteyttä? 😁 Oisko halunnut vain seks.... 🤔 Vai oliko ottanut vettä väkevämpää ja sai rohkeutta uskaltaa vai mikähän siihen oli syynä. Vai kysyykö se useinkin? 😔
- Anonyymi00008
Semmoinen ei ole exä jos ei oo nätnytkään koko ihmistä pöljä
- Anonyymi00010
Krapula pane tuksissaan ikävöi
- Anonyymi00011
miehelle vai naiselle?
- Anonyymi00012
Onko sulla vielä ikävä häntä? No et mennyt, ehkä siitä voisi jotai päätellä mut kysyn silti ku voihan sille olla syitä miksi et mennyt vaikka ikävä olisikin 🤔
- Anonyymi00019
Ei ole ikävä, ainakaan sillä tavalla. Kuten sanoin, niin ei ajatuksiini mahdu kuin nykyinen kaivattu.
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ole ikävä, ainakaan sillä tavalla. Kuten sanoin, niin ei ajatuksiini mahdu kuin nykyinen kaivattu.
❣️❣️
- Anonyymi00014
Hyvä idea! Saa juttuseuraa, kahvia ja tuoretta pullaa. Eikun menoks sanon ja jo matkalla!
- Anonyymi00015
Haluaa pillua tai munaa riippuu kumpaa sukupuolta olet ei varmaan saa keltään muulta jos ei kelpuuta ihan ketä tahansa
- Anonyymi00016
Kelläpä ei olis sinua ikävä. Onneksi et mennyt. ❤️
- Anonyymi00022
Monellakaan ei varmasti ole...
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Monellakaan ei varmasti ole...
Kuin niin? Uskon, että on.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuin niin? Uskon, että on.
Olisihan se hienoa, mikäli yhdellä olisi...
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olisihan se hienoa, mikäli yhdellä olisi...
Minulla on ikävä sinua aina.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Minulla on ikävä sinua aina.
❤️❤️
- Anonyymi00018
Oisko ollut lyhyt matkakin? Vai oisko pitänyt junalla matkustaa 😂
- Anonyymi00021
voisi tulla vähän läpsyttelemään
- Anonyymi00023
Ex on ex syystäkin.
- Anonyymi00026
Hyvin sanottu.
- Anonyymi00033
No jos se on sun vaimo, niin miksi et menisi kun pyytää. Saat mun siunauksen. 😊
- Anonyymi00035
En ole koskaan ollut naimisissa.
- Anonyymi00037
Ei ole ainut jolla on sua ikävä ❣️😧🥺
- Anonyymi00041
Ilmeisesti olet ollut hyvä, lempeä ja rakastava hänelle, siksi hän kaipaa sinua ja yhteinen ihana menneisyys. Uskon että tulette vielä menemään yhteen, vaikka et myönnäkään ehkä sitä itsellesi(vielä) niin rakastat, ikävöit ja haluat olla ex:si kanssa. Hän on tulevaiuutesi ja nykyhetkesi. Kaikkea parasta ja hyvää teille jatkoon🤍❤️
- Anonyymi00042
Rahaa se vain on vailla ja arvelee että sinä olet potentiaalinen uhri jota voi kusettaa kuten haluaa. Pidä vain pääsi, älä mene äläkä soittele, tai lähettele mitään selventäviä viestejä
- Anonyymi00043
Hänellä on minua paremmat tulot. Muutenkaan ei huijaisi minua, tai ketään muutakaan. Hyvä ihminen on.
- Anonyymi00044
Ois kyllä sydän särkynyt, tosin en tiedä olisinko sitä saanut koskaan ees tietää 💔😥
- Anonyymi00045
S?...
- Anonyymi00046
En ole.
- Anonyymi00047
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473