Hyvää juhannusta!

Anonyymi-ap

Hyvää juhannusta kaikille valkoisille suomalaisille!

50

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      🖐🏻🧔🏻‍♂️ Kiitos samoin.

    • Anonyymi00003

      Kiitosta T. Valkoinen Suomalainen🇫🇮

    • Anonyymi00004

      Haittaaks jos on vähän punainen🙃

      • Anonyymi00035

        Kärähditkö heti? 🤭


    • Anonyymi00006

      Kiitos samoin sinulle nokinenä!

    • Anonyymi00007

      joo tummille en toivottele mitään hyvää

    • Anonyymi00009

      Hyvää juhannusta kaikille.

      • Anonyymi00024

        Juuri näin


    • Anonyymi00010

      Te ootte sellasia pieniä hiirulaisia niin huonoitsetuntoisia että pelkkä ihon väri pelottaa. Hui kun joku poikkeaa ulkonäöllisesti paksusta punakasta makkaransyöjästä.🤷‍♀️

      • Anonyymi00036

        Ruskettunut ihminen näyttää vanhalta. Iho on vaurioitunut.


      • Anonyymi00044

        Kuinka todella rasistinen onkaan sun Anonyymi00010
        2026-06-20 17:25:15 viestisi. Et itse ilmeisesti sitä kykene ymmärtämään. Vai ymmärrätkö? Onko sinulla mielestäsi oikeus rasismiin jolla muita halvennat? Miten oma ulkonäkösi? Paksu, punakka makkara vai oletko musta? Käypä katsomassa peilistä. Sieltä paksu, punakka makkaransyöjä löytyy. Vai onko siellä sinua parempi mustaihoinen? Jos halveksit itseäsi älä siitä muita syytä. Ei kaikki muutkaan kaltaisestasi pidä.


    • Anonyymi00011

      Saahan sitä toivottaa hyvällä vain valkoisille.
      Mustatkin voi toivottaa mustille :)
      Jokainen saa toivottaa kenelle haluaa. Itse tykkään monen värisistä. <3
      https://youtu.be/A3I8BISQfWc

      • Anonyymi00012

        Juurikin näin. Miksi tapella /sotia,kun voi rakastaa ja elää rauhassa. Mikä pakkomielle on luoda pahaa, ja mitäköhän sillä pahalla itselleen saa. Homo sapiens. Tyhmä ihminen. Putkiaivo . Ei opi mitään .🤷‍♀️


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Juurikin näin. Miksi tapella /sotia,kun voi rakastaa ja elää rauhassa. Mikä pakkomielle on luoda pahaa, ja mitäköhän sillä pahalla itselleen saa. Homo sapiens. Tyhmä ihminen. Putkiaivo . Ei opi mitään .🤷‍♀️

        Kaikki viha kumpuaa omasta riittämättömyyden tunteesta ja ennenkaikkea pelosta. Mitä te oikasti pelkäätte ja onko siihen aidosti aihetta? Pelkurit sotii, pelkurit hyökkää, pelkurit vihaa. Mieti oletko pelkuri?🤷‍♀️


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Kaikki viha kumpuaa omasta riittämättömyyden tunteesta ja ennenkaikkea pelosta. Mitä te oikasti pelkäätte ja onko siihen aidosti aihetta? Pelkurit sotii, pelkurit hyökkää, pelkurit vihaa. Mieti oletko pelkuri?🤷‍♀️

        Pelkurit eivät osaa asettaa rajoja vaan sallivat kaiken.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Pelkurit eivät osaa asettaa rajoja vaan sallivat kaiken.

        Mitä rajoja? Rajoja rakastaa lähimmäistä kuin itseään? Epäitsekkäästi. Kerroppas rajasi niin puntaroin.🤷‍♀️


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Mitä rajoja? Rajoja rakastaa lähimmäistä kuin itseään? Epäitsekkäästi. Kerroppas rajasi niin puntaroin.🤷‍♀️

        Sallii esim vihamielisen uskonnon rantautumisen lintukotoon. Jokainen suvakki on poikkeuksetta aivan jäätävä pelkuri. Riskeeraa ennemmin oman tai läheisensä fyysisen koskemattomuuden, koska vaihtoehtona olisi ajoissa asettaa rajat ja ylläpitää niitä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Sallii esim vihamielisen uskonnon rantautumisen lintukotoon. Jokainen suvakki on poikkeuksetta aivan jäätävä pelkuri. Riskeeraa ennemmin oman tai läheisensä fyysisen koskemattomuuden, koska vaihtoehtona olisi ajoissa asettaa rajat ja ylläpitää niitä.

        On se sentään hyvä että sinussa itsessäsi ei ole yhtään minkäälaista vihamielisyyttä 😆


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Sallii esim vihamielisen uskonnon rantautumisen lintukotoon. Jokainen suvakki on poikkeuksetta aivan jäätävä pelkuri. Riskeeraa ennemmin oman tai läheisensä fyysisen koskemattomuuden, koska vaihtoehtona olisi ajoissa asettaa rajat ja ylläpitää niitä.

        Kaikki uskonnot on vihamielisiä jos niitä siihen tarkoitukseen itsekkäästi käyttää/ vääristää. Toivottavasti et itse tee niin vaan täytät kaikkien uskontojen tarkoituksen rakastaa lähimmäistäsi kuin itseäsi. Uskonnot on tekosyy sotia ja vihata. Se on uskontojen väärinkäyttöä ja Jumalan häpäisemistä. Ei ole toinen toistaan parempi uskonto, joka lietsoo riitaa/ sotaa tai eroarvoisuutta. Sellainen ei tunne universaalia totuutta.🤷‍♀️


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Kaikki uskonnot on vihamielisiä jos niitä siihen tarkoitukseen itsekkäästi käyttää/ vääristää. Toivottavasti et itse tee niin vaan täytät kaikkien uskontojen tarkoituksen rakastaa lähimmäistäsi kuin itseäsi. Uskonnot on tekosyy sotia ja vihata. Se on uskontojen väärinkäyttöä ja Jumalan häpäisemistä. Ei ole toinen toistaan parempi uskonto, joka lietsoo riitaa/ sotaa tai eroarvoisuutta. Sellainen ei tunne universaalia totuutta.🤷‍♀️

        Et tunnista vaaraa vaikka se asuisi naapurissasi. Typeränä vain latelet universialistisia latteuksia, vaikka on jo todisteita siitä, että vihamielisten uskontojen kannattajat eivät tule käyttäytymään kuvailemallasi tavalla. Erittäin tyypillinen suvaisevaisuuteen verhoutuva aivoton pelkuri.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Et tunnista vaaraa vaikka se asuisi naapurissasi. Typeränä vain latelet universialistisia latteuksia, vaikka on jo todisteita siitä, että vihamielisten uskontojen kannattajat eivät tule käyttäytymään kuvailemallasi tavalla. Erittäin tyypillinen suvaisevaisuuteen verhoutuva aivoton pelkuri.

        Vaaraa? Etkö itse ole noine latteuksinesi vaarallinen? Minua ei pelota muiden uskonnot tahi uskomukset. Ei sinunkaan.🤷‍♀️


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Vaaraa? Etkö itse ole noine latteuksinesi vaarallinen? Minua ei pelota muiden uskonnot tahi uskomukset. Ei sinunkaan.🤷‍♀️

        En näe piruja joka nurkan takana ja jos näkisin niin olisninko kenties vainoharhainen? Ja jos joku alkaa päälle hyökiin niin sitten nostan keihään. Mitä kettua te lietsotte meihin omaa pelkuruuttanne? Mitä te olette kun potkitte toisinajattelevia verille,eikö sanan säilää ole , vaan pelkät repsukat maihinnoususaappaat.🤷‍♀️


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Vaaraa? Etkö itse ole noine latteuksinesi vaarallinen? Minua ei pelota muiden uskonnot tahi uskomukset. Ei sinunkaan.🤷‍♀️

        Sinä alistut enemmistön tahtoon, koska olet itsenäisyyteen kykenemätön pelkurisuvakki. Jos valloittamaan saapunut joukko joskus ottaa vallan, alat hetkessä suoltamaan heidän juttujaan. Et ole tarpeeksi vahva sanomaan mitä haluat ja pitämään sanomastasi kiinni, siksi suvaitset. Konfliktikyvyttömyytesi lamaannuttama surkea olio.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Sallii esim vihamielisen uskonnon rantautumisen lintukotoon. Jokainen suvakki on poikkeuksetta aivan jäätävä pelkuri. Riskeeraa ennemmin oman tai läheisensä fyysisen koskemattomuuden, koska vaihtoehtona olisi ajoissa asettaa rajat ja ylläpitää niitä.

        Kristiuskoakin levitettiin joskus sotaretkillä ja miekan voimalla. Jos et kääntynyt kristityksi, pääsit hengestäsi. Todellista kristillistä rauhan ja rakkauden levittämistä.

        Kaikki uskonnot ovat saatanan keksintö.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Sinä alistut enemmistön tahtoon, koska olet itsenäisyyteen kykenemätön pelkurisuvakki. Jos valloittamaan saapunut joukko joskus ottaa vallan, alat hetkessä suoltamaan heidän juttujaan. Et ole tarpeeksi vahva sanomaan mitä haluat ja pitämään sanomastasi kiinni, siksi suvaitset. Konfliktikyvyttömyytesi lamaannuttama surkea olio.

        Katsotaan jos tosipaikka tulee, kumpi pitää päänsä ja kumpi jänistää. Sinulla ei ole rakkautta ja vakaumusta, sinulla on ainoastaan pelko ja viha. Toiseksi jäät.🤷‍♀️


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Katsotaan jos tosipaikka tulee, kumpi pitää päänsä ja kumpi jänistää. Sinulla ei ole rakkautta ja vakaumusta, sinulla on ainoastaan pelko ja viha. Toiseksi jäät.🤷‍♀️

        Mutta tulisitko pelastamaan minut pinteestä vai syöttäisitkö leijonille? Minä pelastaisin sinut. En siksi että mitenkään ansaitsisit sen vaan siksi että olen empaattinen ja inhimillinen. Se olisi onnen lykkysi se.🤷‍♀️


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Katsotaan jos tosipaikka tulee, kumpi pitää päänsä ja kumpi jänistää. Sinulla ei ole rakkautta ja vakaumusta, sinulla on ainoastaan pelko ja viha. Toiseksi jäät.🤷‍♀️

        Olet periaatteeton nyhjäke, tyypillinen massan muusijäsen. Yksikään asia, jota pääsi sisällä koet ajatukseksesi, ei ole omasi, vaan enemmistöilluusion sinne iskostama.

        En ikinä voisi jäädä kanssasi toiseksi, koska emme koskaan ole edes teoriassa samalla viivalla.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Olet periaatteeton nyhjäke, tyypillinen massan muusijäsen. Yksikään asia, jota pääsi sisällä koet ajatukseksesi, ei ole omasi, vaan enemmistöilluusion sinne iskostama.

        En ikinä voisi jäädä kanssasi toiseksi, koska emme koskaan ole edes teoriassa samalla viivalla.

        No sehän nähdään. Pesen sinut satayksi nolla. Toivottavasti et sentään kuole häpeääsi.😘🤷‍♀️


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mutta tulisitko pelastamaan minut pinteestä vai syöttäisitkö leijonille? Minä pelastaisin sinut. En siksi että mitenkään ansaitsisit sen vaan siksi että olen empaattinen ja inhimillinen. Se olisi onnen lykkysi se.🤷‍♀️

        Jos kuuluisit kanssani samaan kansaan ja olisit välittömässä hengenvaarassa, pelastaisin sinut.

        Jos olisit vain kokemassa suvaitsevaisuutesi vuoksi jotain epämiellyttävää, antaisin sinun saada peräänkuuluttamasi oppitunnin.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Jos kuuluisit kanssani samaan kansaan ja olisit välittömässä hengenvaarassa, pelastaisin sinut.

        Jos olisit vain kokemassa suvaitsevaisuutesi vuoksi jotain epämiellyttävää, antaisin sinun saada peräänkuuluttamasi oppitunnin.

        Sen oppitunnin tulet kokemaan ihan itse. Onnea valitsemallesi tielle. Joku pvä vielä kiität minua mielesi avartamisesta. Olet arvokas, tärkeä ja rakas, vaikka kuin itkupotkuraivaroit. Heippa! Mun pitää mennä nyt🤗🤷‍♀️


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Vaaraa? Etkö itse ole noine latteuksinesi vaarallinen? Minua ei pelota muiden uskonnot tahi uskomukset. Ei sinunkaan.🤷‍♀️

        Et kauheast seuraa mitä Euroopassa tapahtuu ja minkä takia halutaan vastaanottokeskukset perustaa EU:n ulkopuolelle. Se on kos kulkee laput silmillä ja leikkiä tekopyhää, niin oma valintasi. Älä kuitenkaan itke, kun se huono tuuri sattuu kohdallesi.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Kristiuskoakin levitettiin joskus sotaretkillä ja miekan voimalla. Jos et kääntynyt kristityksi, pääsit hengestäsi. Todellista kristillistä rauhan ja rakkauden levittämistä.

        Kaikki uskonnot ovat saatanan keksintö.

        Avainsanana ”joskus”. Islaminusko on edelleen väkivaltainen ja naisia alistava.


      • Anonyymi00046

        Jaah, vihaajat vihaa. Maailmaan mahtuu monenlaista rasistia ja muuta terroristia.
        Let them.
        Mä en kuluta energiaa heihin, mulla on hyvä olla 😀


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Juurikin näin. Miksi tapella /sotia,kun voi rakastaa ja elää rauhassa. Mikä pakkomielle on luoda pahaa, ja mitäköhän sillä pahalla itselleen saa. Homo sapiens. Tyhmä ihminen. Putkiaivo . Ei opi mitään .🤷‍♀️

        Sinä itse lietsot sitä pahaa, kun näet jotain väärää aloituksessa.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        On se sentään hyvä että sinussa itsessäsi ei ole yhtään minkäälaista vihamielisyyttä 😆

        Ei ole vihamielisyyttä puolustaa omaansa, omaa kulttuuriaan ja rakennettua yhteiskuntaa. Sivusta.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Katsotaan jos tosipaikka tulee, kumpi pitää päänsä ja kumpi jänistää. Sinulla ei ole rakkautta ja vakaumusta, sinulla on ainoastaan pelko ja viha. Toiseksi jäät.🤷‍♀️

        Tuskin puolustat suomalaisuutta missään tilanteessa. Sivu.


    • Anonyymi00017

      Aurinko on jo ottanut täällä mökillä sen verran että en ole enää ihan vitivalkoinen mutta haittaaks se?

      • Anonyymi00021

        Näytä mulle missä sullon rusketusraidat!


      • Anonyymi00041

        Ei, älä polta itseäsi. 🙂


    • Anonyymi00022

      oispa, edes älykkäitä tai sivistyneitä suomalaisia, & kauhea, 20-240 vuoden remontti,projekti, että saadaan edes oikeasti sivsityneitä ja älykkäitä suomalaisia, N,

    • Anonyymi00025

      It goes like:
      Happy Midsummer Festival!
      Let's bar-b-que sausages and meats Finnish Way!
      Hopefully in the countryside at a cottage/ Mökki!

    • Anonyymi00037

      Ja håmåille! :D 🙆🏼‍♂️

    • Anonyymi00038

      hyvää juhannusta kaikille muille paitsi rasistisille suomalaisille!

      • Anonyymi00050

        Terveisesi meni perille SDP:lle, vihreille, vasemmistoliitolle ja keskustalle. Nämä kaikki laittavat maahanmuuttajat suomalaisten edelle. 👍🏼


    • Anonyymi00042

      Monet Suomalaiset eivät ole rasisteja, ovat realisteja!
      Many Finns are not rasist, instead they are realistic!

      Niin paljon pahaa on tapahtunut Suomelle viime vuosina.
      So much bad has happened to Finland in the past few years.

      Suomi oli ennen ihan eri maa niin paljon parempi!
      Finland used to be whole different country and so much better!

      Tämä on paha kohtalo Suomelle.
      This is a bad fate to Finland.

      • Anonyymi00051

        Hyvin kirjoitettu!


    • Anonyymi00043

      Suomalaiset ovat kyllästyneet näihin "Maahanmuuttajiin" Jotka eivät ole siirtolaisia.
      Finns are tired of these "Migrants" Who are not immigrants.

      Suomella on 11% työttömyys ja silti näitä tulee lisää ongelma maista, miksi?
      Finland had an unemployment rate of 11%, yet more of these migrants are comming
      from problem countries, why?

      Luonto saattaa rankaista näitä vastuussa olevia, tai toivottavasti Yhdysvallat tekisi niin.
      Nature may end up punishing these responsible,
      or hopefully the U.S. One day finds a way.

      Ainakin on hienoa että Yhdysvallat ei pidä eu'ta yhtään minään.
      At least it's great that the U.S. Doesn't think much of anything about the eu.

      • Anonyymi00045

        Et osaa kirjoittaa suomea etkä englantia.

        Siinäpä valioyksilö toitottamaan siitä miten muut on muka alempiarvoisia! 😂


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Et osaa kirjoittaa suomea etkä englantia.

        Siinäpä valioyksilö toitottamaan siitä miten muut on muka alempiarvoisia! 😂

        Ihan hyvin sai selvää. Kirjoita itse sama ruotsiksi ja somaliaksi.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Et osaa kirjoittaa suomea etkä englantia.

        Siinäpä valioyksilö toitottamaan siitä miten muut on muka alempiarvoisia! 😂

        ..............had.........(Was typed as HAS, but auto comp. correction made it incorrect).........
        ..........but what matters IT IS HIGH!
        And most likely will grow even higher because of the amateur'ish Finns who think
        they are somebody but sadly are not!!

        Your kind (Not all Finns) Who have grown up in Finland are unusually envious and
        malicious people, and I do know something about that having dealt with all kinds of folks
        in many parts of the World.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe