Hormuzin salmi on taas suljettu

Anonyymi-ap

Senhän arvasi ettei israelin takia se salmi voi pysyä auki.

Diili trump kun haukkunut hulluksi neta jaffaakin.

22

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salmihan oli auki ja liikenne sujui ilman liikennemaksuja ennenkuin DonZu päätti toimia vastuuttomasti.

      Nyt on DonZun auttamaton karvas ja kallis tappio edessä.

      • Anonyymi00009

        Hemaisevaa...onko ateismi -palstalla kivaa päristä?


    • Anonyymi00001

      Jos palstaturat osaisivat käydä marine traffic sivustolla niin tietäisivät että liikennettä on nyt runsaasti salmessa
      https://www.marinetraffic.org/
      Näyttäisi olevan Persianlahdelta pois pyrkijöitä ihan ruuhkaksi asti, äkkiseltään katsottuna,,,

      • Anonyymi00004

        Ei Iran ammu luvan kanssa salmessa seilaavia, mutta uusia lupia ei tule.

        Trump olisi voinut ampuakin, sen verran sekopää.


      • Anonyymi00015

        PerSu juntti ei kieliä osaa!


    • Anonyymi00002

      jutkuun ei voi luottaa

      • Anonyymi00008

        Toivottavasti tämän kriisin seurauksena löytyy keino päästä pois hullun Iranin vaikutusvallasta. Ei ole syytä muodostaa mitään riippuvuutta tuollaisiin maihin. Sehän terrorisoi ja kiristää mielin määrin koska on lännen vihollinen. Sodassa itseasiassa, jihadistisessa sodassa.


      • Anonyymi00010

        Sä luotat taantumukselliseen pappisdiktatuuriin...se on niiiin tätä päivää juu.


    • Anonyymi00003

      Terroristivaltio Iran pitäisi eliminoida kokonaan, ainakin sen vallankumouskaartin jäsenet pitäisi kaikki murhata perheineen. Muutoin Iran tulee aina ja ikuisesti aiheuttamaan ongelmia länsimaille ja tietenkin Iranin arkkiviholliselle Israelille.

    • Anonyymi00005

      Iran vetää Trumpia kölin alta 6-0 jatkuvasti :D

      • Anonyymi00013

        Trump saa vähän maistaa katkeraa lääkettä.


    • Anonyymi00006

      Trump lupaili liikoja. Israel torppasi kuin tilauksesta diilin.

      • Nyt tulee Domaldilla haastavat paikat.
        Kotimaan politiikan takia hänelle olisi äärimmäisen tärkeää saada persianlahden öljykuljetuksen taas kulkemaan ja öljyn hintaa alas.
        Mutta toisaalta jos lähtee "kovistelemaan" Israelia esimerkiksi uhkaamalla lopetta/vähentää sotilaallista ja/tai taloudellista apua Isrealille jos se ei suostu sotilallisuuksien lopettamiseen niin USA:n raamattupiirit eivät tykkää taasen asiasta ollenkaan...

        Ja taas sisäpoliittisesti Netanjahu ei voi lopettaa omaa sotaansa, niin haasteita Donaldilla.


      • Anonyymi00011

        Teki torpaksi...?


      • Anonyymi00017
        santtu_1975X kirjoitti:

        Nyt tulee Domaldilla haastavat paikat.
        Kotimaan politiikan takia hänelle olisi äärimmäisen tärkeää saada persianlahden öljykuljetuksen taas kulkemaan ja öljyn hintaa alas.
        Mutta toisaalta jos lähtee "kovistelemaan" Israelia esimerkiksi uhkaamalla lopetta/vähentää sotilaallista ja/tai taloudellista apua Isrealille jos se ei suostu sotilallisuuksien lopettamiseen niin USA:n raamattupiirit eivät tykkää taasen asiasta ollenkaan...

        Ja taas sisäpoliittisesti Netanjahu ei voi lopettaa omaa sotaansa, niin haasteita Donaldilla.

        Vancehan haukkui sionistijutkuja kannattavat rebut.


    • Anonyymi00014

      Saipahan Donitsikin aikaa jotain sellaista, ettei heti kuoltuaan unohdu.

    • Anonyymi00016

      Eiköhän nyt ole Netanjahun lähtölaskenta alkanut.

      • Anonyymi00018

        Aivan uusi tilanne, että USA:n istuva presidentti haukkuu Netanjahun idiootiksi ;-)


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        Aivan uusi tilanne, että USA:n istuva presidentti haukkuu Netanjahun idiootiksi ;-)

        Kauhean usein ei ole ollut niin että USA:n ja Isrealin hallintojen intressit aluella ovat niin eroavat kuin ne juuri nyt ovat.


    • Anonyymi00020

      Menee juuri, kuten ennustinkin. Edessä on myös "rajoitettu" (ehkä Suomeen rajoitettu?) ydinsota euroopassa.

    • Anonyymi00022

      On kummallista että historiasta ei opita mitään. Hakataan päätä seinään ja kuvitellaan mahdottomia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe