IRL kontaktia, jos nähdään?
Vieläkö aiot ottaa
41
369
Vastaukset
- Anonyymi00001
En taida uskaltaa
- Anonyymi00002
Otan. Pakko selvittää asia lopullisesti.
- Anonyymi00004
Pidän päämäärätietoisuudesta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pidän päämäärätietoisuudesta.
Pakko mikä pakko. Jatkuva, vuosia kestävä kaipaus on kuluttavaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pakko mikä pakko. Jatkuva, vuosia kestävä kaipaus on kuluttavaa.
Mitä kaipaat eniten hänessä?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä kaipaat eniten hänessä?
Ihan koko miestä.
- Anonyymi00003
Riippuu täysin naisesta. Minun ei ole enää soveliasta lähestyä.
- Anonyymi00012
Turhaa pelkäät
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Turhaa pelkäät
Kerroin hänelle tunteeni ihan liian avoimesti ja hän käytännössä sivuutti ne. En halua hänen ahdistuvan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kerroin hänelle tunteeni ihan liian avoimesti ja hän käytännössä sivuutti ne. En halua hänen ahdistuvan.
Tiedät et ne muut naiset siinä ahdisti silloin
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tiedät et ne muut naiset siinä ahdisti silloin
En kyllä usko hänen pitäneen minusta missään vaiheessa, ellei sitten ihan tutustumisen alussa. Tämä on siis oletettavasti täysin yksipuolista.
- Anonyymi00033
En uskalla lähestyä sinua mies. Mielesi on varmasti ajan kuluessa muuttunut ja en halua nolata itseäni.
- Anonyymi00034
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kerroin hänelle tunteeni ihan liian avoimesti ja hän käytännössä sivuutti ne. En halua hänen ahdistuvan.
En todellakaan ahdistu sinusta jos osaat käyttäytyä kuten silloin viimeksi kun näimme
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
En uskalla lähestyä sinua mies. Mielesi on varmasti ajan kuluessa muuttunut ja en halua nolata itseäni.
Tiedät ettei ole. Ihan muutaman päivän käytös sen kertoo sulle.
- Anonyymi00040
Anonyymi00012 kirjoitti:
Turhaa pelkäät
Älä turhaan rohkaise ihmisiä, joita et tunne ja joiden tilanteita et voi tietää.
- Anonyymi00041
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kerroin hänelle tunteeni ihan liian avoimesti ja hän käytännössä sivuutti ne. En halua hänen ahdistuvan.
Pieni vinkki: Mikäli toinen sivuutti kun avoimesti kerroit tunteistasi. Älä lähesty, pääset helpommalla.
- Anonyymi00005
Jotkut laittaa vietit jakoon…..
- Anonyymi00006
viestit
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
viestit
Miksi näin tekee???!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi näin tekee???!
JOTKUT tekee
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
JOTKUT tekee
Osaan lukea. Kysyin MIKSI?
- Anonyymi00007
Pelkkää aktia!
- Anonyymi00008
Tietenkin, miksen ottaisi. On sen verran voimakkaita tunteita ainakin minulla ollut häntä kohtaan.
- Anonyymi00013
Hyppään syliin kun tuut vastaan. Painan enää 79kg ni jaksat kyllä
- Anonyymi00015
Läski
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Läski
Mies olen. Laihtunut ratkaisevan 1 kilon naisen voimille
- Anonyymi00017
en tiedä kuka olet eikä edes kiinnosta
- Anonyymi00018
Onko rakas sinulta tullut tämä kutsu ja haaste rikkoa lähestymiskieltoa? Vieläkö odotat……
- Anonyymi00024
Ei helvetti kukaan kutsu rikkomaan lähestymiskieltoa 😬😬😬
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei helvetti kukaan kutsu rikkomaan lähestymiskieltoa 😬😬😬
Outoa porukkaa täällä🙄
- Anonyymi00026
Minä en ota kontaktia enää. Yksi kontaktinotto sai riittää.
- Anonyymi00027
Jos tilanne sallii niin kyllä!
- Anonyymi00029
Tietenkin, jos vielä joskus näkisin hänet. Se jää nyt kyllä sattuman varaan, kun hän ei halua tapaamista sopia.
- Anonyymi00030
En, viimekertainen torjunnan ele tuli selväksi.
- Anonyymi00031
Entä jos tulkitsit väärin?
- Anonyymi00032
En. Aion kiertää hänet kaukaa. Täytyy etsiä uusi paikka, missä käydä. En halua nähdä hänen söpöä naamaansa, se tekee minut hulluksi.
- Anonyymi00035
Miks 🤔?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miks 🤔?
Minun pitää unohtaa hänet.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Minun pitää unohtaa hänet.
Miks 🤔?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miks 🤔?
Perheellinen.
- Anonyymi00042
En mitään fyysistä kontaktia, älä pelkää. Moikkaan ja juttelen kuulumiset ja jatkan matkaa. Ota ihan rennosti. Osaan nykyään käyttäytyä ja ymmärrän että olet minusta kiusaantunut. Tiedän että olet täällä vain työn takia.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381