Ajattelen sinua

Anonyymi-ap

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinut tielleni mutta en voi sinua saada. Luonnossa linnutkin pesivät; olisin halunnut kanssasi samaa. En halua muita enkä muiden kanssa samaa kuin sinun. Tulin sinusta hulluksi, voisin tehdä rumia asioita että saisin sinut. En usko että koskaan ymmärsit tunteideni voimaa ja syvyyttä. Herätit nukkuvan pedon.

27

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kerroitko koskaan mitä halusit. Tunne oli molemminpuolinen. Silti vaikutti, että leikit vaan minulla.

      • Anonyymi00002

        Hänelle olen kertonut.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Hänelle olen kertonut.

        Hyvä jos olet kertonut. Ei se jota ajattelin noin kauniisti kirjoittaisikaan.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Hyvä jos olet kertonut. Ei se jota ajattelin noin kauniisti kirjoittaisikaan.

        Olen sanonut hänelle.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Hyvä jos olet kertonut. Ei se jota ajattelin noin kauniisti kirjoittaisikaan.

        Niin ja sinä ja ap olette selkeästi naisia. Jos et sitten etsi nimenomaan toista naista.


    • Anonyymi00005

      Siksi me kaikki täällä mätänemmekin ainakin ajoittain kun emme voi saada kaipaamiamme.

    • Anonyymi00006

      "voisin tehdä rumia asioita että saisin sinut". Siinä oli se pätkä miksi se et ole sinä.

      • Anonyymi00007

        En minäkään tekisi mitään rumaa, kauheita ehkä, mutta se on eri asia.


      • Anonyymi00008

        Ihan selvää AI höttöä.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ihan selvää AI höttöä.

        En kirjoittanut tekstiäni AI.llä.


    • Anonyymi00009

      Väittämän mukaan olen tehny niin monenkin kohdalla joten tarkennappa hieman

      • Anonyymi00013

        Mitä olet tehnyt?


    • Anonyymi00014

      Ei selkiä sukupuoli? Jos olisi naiselta miehelle olisi kyllä mielenkiintoinen.

    • Anonyymi00015

      Todella rumaa tekstiä loppujen lopuksi. Kiinnostus jotain helkutin ”petomiestä” kohtaan olisi nolla.

      • Anonyymi00017

        Kiinnostus ihmistä kohtaan joka ei ymmärrä nyansseja tai metaforia tai tunnista tunnesävyjä, on nolla.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kiinnostus ihmistä kohtaan joka ei ymmärrä nyansseja tai metaforia tai tunnista tunnesävyjä, on nolla.

        Itsekin pidin tuota aloitusta hienona. Ja harvapa täällä maan päällä elämänsä läpi kulkee tuntemalla vain pelkkää vienoa rakkautta.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kiinnostus ihmistä kohtaan joka ei ymmärrä nyansseja tai metaforia tai tunnista tunnesävyjä, on nolla.

        " voisin tehdä rumia asioita että saisin sinut. "

        Tuo on ihan hirveä ilmaisu ja kertoo aloittajan itsekkyydestä ja moraalittomuudesta. Siinä sulle nyanssia ja metaforaa.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        " voisin tehdä rumia asioita että saisin sinut. "

        Tuo on ihan hirveä ilmaisu ja kertoo aloittajan itsekkyydestä ja moraalittomuudesta. Siinä sulle nyanssia ja metaforaa.

        Et tiedä minusta mitään. Se että leimaat minut itsekkääksi ja moraalittomaksi, kertoo sinun projektioistasi. Harva ihminen on täydellisen moraalinen tai moraaliton tai itsekäs tai epäitsekäs. Suurimmasta osasta meitä löytyy sekä että. Et edes tiedä, mitä on tapahtunut ja miksi sanon kuten sanon - etkä sitäkään mihin viittaan rumilla asioilla.


    • Anonyymi00019

      Et halunnut pesiä.

      • Anonyymi00020

        Olisin halunnut hänen kanssaan.


    • Anonyymi00021

      hanki pumpattava, mies,nukke jolla on mahti,penis,

      ja, jätä minut jo rauhaan,

      ja, hanki kokonaan oma elämä

      N

      • Anonyymi00022

        En tajunnut miten juttusi liittyy aloitukseen.


      • Anonyymi00023

        Hänen nimensä ei ala N-kirjaimella.


    • Anonyymi00024

      Tavoitin tunteen ja se oli kaunista halua ja kaipausta. Hän ei puhunut, katsoi vain.

      Sivusta

    • Anonyymi00025

      Ei se mitään. Hänellä on elämässään ihminen, jota hänen täytyy kannatella. Ja hienoa että pitävät huolta parisuhteestaan. Minä en tarvitse elämästä selviytymiseen toista ihmistä. Terve itsekkyys on hyvästä, mutta liika on liikaa. Sivu.

    • Anonyymi00026

      Kaipaus tuntuu kipuna.

    • Anonyymi00027

      Kyllä minä ymmärrän

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      83
      685
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe