vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinut tielleni mutta en voi sinua saada. Luonnossa linnutkin pesivät; olisin halunnut kanssasi samaa. En halua muita enkä muiden kanssa samaa kuin sinun. Tulin sinusta hulluksi, voisin tehdä rumia asioita että saisin sinut. En usko että koskaan ymmärsit tunteideni voimaa ja syvyyttä. Herätit nukkuvan pedon.
Ajattelen sinua
27
690
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kerroitko koskaan mitä halusit. Tunne oli molemminpuolinen. Silti vaikutti, että leikit vaan minulla.
- Anonyymi00002
Hänelle olen kertonut.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Hänelle olen kertonut.
Hyvä jos olet kertonut. Ei se jota ajattelin noin kauniisti kirjoittaisikaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen sanonut hänelle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin ja sinä ja ap olette selkeästi naisia. Jos et sitten etsi nimenomaan toista naista.
- Anonyymi00005
Siksi me kaikki täällä mätänemmekin ainakin ajoittain kun emme voi saada kaipaamiamme.
- Anonyymi00006
"voisin tehdä rumia asioita että saisin sinut". Siinä oli se pätkä miksi se et ole sinä.
- Anonyymi00007
En minäkään tekisi mitään rumaa, kauheita ehkä, mutta se on eri asia.
- Anonyymi00008
Ihan selvää AI höttöä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ihan selvää AI höttöä.
En kirjoittanut tekstiäni AI.llä.
- Anonyymi00009
Väittämän mukaan olen tehny niin monenkin kohdalla joten tarkennappa hieman
- Anonyymi00013
Mitä olet tehnyt?
- Anonyymi00014
Ei selkiä sukupuoli? Jos olisi naiselta miehelle olisi kyllä mielenkiintoinen.
- Anonyymi00015
Todella rumaa tekstiä loppujen lopuksi. Kiinnostus jotain helkutin ”petomiestä” kohtaan olisi nolla.
- Anonyymi00017
Kiinnostus ihmistä kohtaan joka ei ymmärrä nyansseja tai metaforia tai tunnista tunnesävyjä, on nolla.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kiinnostus ihmistä kohtaan joka ei ymmärrä nyansseja tai metaforia tai tunnista tunnesävyjä, on nolla.
Itsekin pidin tuota aloitusta hienona. Ja harvapa täällä maan päällä elämänsä läpi kulkee tuntemalla vain pelkkää vienoa rakkautta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00017 kirjoitti:
" voisin tehdä rumia asioita että saisin sinut. "
Tuo on ihan hirveä ilmaisu ja kertoo aloittajan itsekkyydestä ja moraalittomuudesta. Siinä sulle nyanssia ja metaforaa. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
" voisin tehdä rumia asioita että saisin sinut. "
Tuo on ihan hirveä ilmaisu ja kertoo aloittajan itsekkyydestä ja moraalittomuudesta. Siinä sulle nyanssia ja metaforaa.Et tiedä minusta mitään. Se että leimaat minut itsekkääksi ja moraalittomaksi, kertoo sinun projektioistasi. Harva ihminen on täydellisen moraalinen tai moraaliton tai itsekäs tai epäitsekäs. Suurimmasta osasta meitä löytyy sekä että. Et edes tiedä, mitä on tapahtunut ja miksi sanon kuten sanon - etkä sitäkään mihin viittaan rumilla asioilla.
- Anonyymi00019
Et halunnut pesiä.
- Anonyymi00020
Olisin halunnut hänen kanssaan.
- Anonyymi00021
hanki pumpattava, mies,nukke jolla on mahti,penis,
ja, jätä minut jo rauhaan,
ja, hanki kokonaan oma elämä
N- Anonyymi00022
En tajunnut miten juttusi liittyy aloitukseen.
- Anonyymi00023
Hänen nimensä ei ala N-kirjaimella.
- Anonyymi00024
Tavoitin tunteen ja se oli kaunista halua ja kaipausta. Hän ei puhunut, katsoi vain.
Sivusta - Anonyymi00025
Ei se mitään. Hänellä on elämässään ihminen, jota hänen täytyy kannatella. Ja hienoa että pitävät huolta parisuhteestaan. Minä en tarvitse elämästä selviytymiseen toista ihmistä. Terve itsekkyys on hyvästä, mutta liika on liikaa. Sivu.
- Anonyymi00026
Kaipaus tuntuu kipuna.
- Anonyymi00027
Kyllä minä ymmärrän
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 83685
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460