Miten voit sanoa, että eroajatukset ovat sairauden oire?
Tämä vähän jäi vaivaamaan
18
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juokse ulos siitä suhteesta! Juokse! Äläkä katso taaksesi.
- Anonyymi00002
Miksi ja kuka olet? Ei tapana tehdä hätiköityjä päätöksiä. Periaatteessa olen jo suunnitellut kaiken. Tarvii vaan toteuttaa ja antaa mennä.
- Anonyymi00003
Niinpä! Ei saa jäädä odottelemaan selvennystä tuollaisiin kysymyksiin.
Eri - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niinpä! Ei saa jäädä odottelemaan selvennystä tuollaisiin kysymyksiin.
EriTarvis tietää varmaan jotain mitä en tiedä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tarvis tietää varmaan jotain mitä en tiedä.
Kestän kyllä kuulla totuuden.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tarvis tietää varmaan jotain mitä en tiedä.
Eroajatukset on normaaleja ajatuksia. Se joka muuta vihjailee niin yrittää manipuloida.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eroajatukset on normaaleja ajatuksia. Se joka muuta vihjailee niin yrittää manipuloida.
Kaikki eivät halua uskoa, että ihminen pärjää yksinkin vaikka olisi joku diagnoosi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kaikki eivät halua uskoa, että ihminen pärjää yksinkin vaikka olisi joku diagnoosi.
Siihen en ota kantaa miten asia on jos on jokin sairaus. Tarkoitin tilannetta jossa ei ole sellaisen sairauden aiheuttamia haasteita jotka olennaisesti vaikuttaisivat tuohon asiaan. Muuta ei voi turvallisesti kommentoida anonyymin keskustelupalstan kautta. Hyvää kesää silti kaikille 😊
- Anonyymi00004
Kyllä tämä ero on ihan pysyvä.
- Anonyymi00007
Et osaa kiintyä kestävästi. Sinun pitää yrittää pääsi sisällä totuttautua siihen etteivät ihmiset ole mitään vaihdokkeja.
- Anonyymi00011
Itseasiassa ei tarvitse. Kestävä kiintyminen ei ole velvollisuus.
T. Joutsensieluinen mies - Anonyymi00012
Mitä vaihdokkeja. Ihan omilleni olen suunnittelut lähteväni.
- Anonyymi00015
Noin voisin sanoa useammalle vielä ns. nuoressa iässä oleville! Se on paljon antoisampaa, jos jaksaa olla yhden kanssa edes muutaman vuoden ajan, koska se lisää turvallisuuden ja hyvän olon tunnetta, kun oppii tuntemaan toisen ihmisen hyvin! Myös henkinen jakaminen paranee!
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä vaihdokkeja. Ihan omilleni olen suunnittelut lähteväni.
Että muka joku ihan muu, ihan se yksi ja sama edelleen tässä ollaan.
- Anonyymi00009
On eroajatukset sairaita, jos eroat minun takia! Hyi. En huoli ihmistä, joka minun takia särkee toista!
- Anonyymi00010
En kenenkään muun kuin itseni takia.
- Anonyymi00013
Kyllä se oli jo tulossa. Olit vain se, joka sai minut viemään sen loppuun.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
En kenenkään muun kuin itseni takia.
Miksi haluat olla sinkku? Sinkkuna on hirveetä olla!! Aina pitää mennä yksin nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942533- 187899
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 49542
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430